2012-01-01, 17:53
Medlem
ZkylarsBollars avatar
Och luton gör 0-5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha fan var på väg med -4 hcp till 11x pengarna... joooobbigt.
Citera
2012-01-01, 17:55
Medlem
Carlozs avatar
City har visat att man har ett lag fullt av horor. Bokstavligen talat. Säljer sig dyrt för pengar dem jävla asen!

Noll känsla för sporten! Man såg ju vilket lags spelare som kämpade in i sista minuten.
City kan dra åt helvete! Tro fan på att de åkte ut ur Champions League.

City är en skam för europeisk fotboll!
Citera
2012-01-01, 17:56
Medlem
ZkylarsBollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carloz
City har visat att man har ett lag fullt av horor. Bokstavligen talat. Säljer sig dyrt för pengar dem jävla asen!

Noll känsla för sporten! Man såg ju vilket lags spelare som kämpade in i sista minuten.
City kan dra åt helvete! Tro fan på att de åkte ut ur Champions League.

City är en skam för europeisk fotboll!

som sagt, pengarna ligger inte i topfotbollen inom bettingvärlden, det har man fått erfara mer än 1 gång...
Citera
2012-01-01, 18:01
Medlem
Carlozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZkylarsBollar
som sagt, pengarna ligger inte i topfotbollen inom bettingvärlden, det har man fått erfara mer än 1 gång...

True!

Dock trodde jag att det skulle bli seger idag. Och så här dagen efter nyår så ville jag köra lite premier league och softa till tv,n. Inga större pengar, så inte de jag lackar över. Det är principen, hur fan man kan vara så oengagerad och skita i de fullständigt när man har ett sånt läge efter Uniteds förlust igår.

Behöver väll inte nämna att jag är stort Malmö Redhawks fan heller...Pengar och Sport hör fan i mig inte ihop!
Citera
2012-01-01, 18:10
Medlem
ZkylarsBollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carloz
True!

Dock trodde jag att det skulle bli seger idag. Och så här dagen efter nyår så ville jag köra lite premier league och softa till tv,n. Inga större pengar, så inte de jag lackar över. Det är principen, hur fan man kan vara så oengagerad och skita i de fullständigt när man har ett sånt läge efter Uniteds förlust igår.

Behöver väll inte nämna att jag är stort Malmö Redhawks fan heller...Pengar och Sport hör fan i mig inte ihop!

Ja, allvarligt trodde jag att city skulle rycka nu, men har haft sunderlands uttalande i backhuvudet i 2 dagar nu, att vi vet hur man nollar city precis som west brom... så trodde d skulle bli kryss!
Citera
2012-01-01, 18:10
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Haha Sunderland 1-0, skönt att man inte spela på den matchen!

Var sjukt när att slänga in en 50-lapp på en dubbel med Sunderland och Blackburn igår... Men ångrade mig i sista stund och ökade insatsen på Tottenham istället
Citera
2012-01-01, 18:21
Medlem
WiDeNs avatar
Kan någon berätta för mig hur oddsen sätts i NFL? Flera topplag är högoddsare mot lag i botten.
Citera
2012-01-01, 18:28
Medlem
grinder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WiDeN
Kan någon berätta för mig hur oddsen sätts i NFL? Flera topplag är högoddsare mot lag i botten.

Vilka lag tänker du på?
Slutet av säsongen atm, vissa lag har inget att spela för medans andra har.
Skador, form, hemma eller borta, historik men det som gör t.ex Detroit till en favorit mot Green Bay är väll att de kommer med stor sannolikhet att vila stjärnor.
Senast redigerad av grinder123 2012-01-01 kl. 18:32.
Citera
2012-01-01, 18:28
Medlem
ZkylarsBollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WiDeN

bra fråga, nigeralia brukar betta på dom där spelen, han kanske har koll?
Citera
2012-01-01, 18:34
Medlem
WiDeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grinder123
Vilka lag tänker du på?
Slutet av säsongen atm, vissa lag har inget att spela för medans andra har.
Skador, form, hemma eller borta, historik etc

Green Bay o Washington t.ex.
Citera
2012-01-01, 18:54
Medlem
grinder123s avatar
Ändrade mitt inlägg men de vilar stjärnor för playoffs
Eagles är favorit mot Redskins dock.
Citera
2012-01-01, 18:56
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZkylarsBollar
bra fråga, nigeralia brukar betta på dom där spelen, han kanske har koll?

Nigeralia har väl aldrig haft koll, han vet ju inte ens vart han bor.

Men som sagt så vilar väl många sina spelare nu i slutkampen så de är utvilade när det väl gäller.
Senast redigerad av Langsdale 2012-01-01 kl. 18:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in