2009-07-13, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glassboy
Försöker starta en konversation med en tjej som är tråkig och bara svarar typhaha oki, haha nej, haha vet inte, haha vrf? osv osv osv..
Måste prata med nån ingen annan som jag vill prat med är inne på msn..
Vad ska jag skriva för att breaka icen?tar du den i tvååan eller?

Jag misstänker att hon är ung och ser dig som en TV -apparat som broadcastar underhållning. Dvs, du får hela tiden underhålla henne medan hon inte ger något tillbaka. Finner hon att programmet är underhållande så kommer hon tillbaka och vill se mer. Tror som sagt att du får vänta i ett par år till hennes hjärna har växt till sig lite varav hon då kan klara av dialoger istället för monologer. Dock så kan jag tänka mig att hon förstår sig på den sexuella biten varav bekräftelse troligen fungerar, men sen tar det nog stopp
Citera
2009-07-13, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenimDemon
Träffa henne på riktigt då?
klockan 3 på natten?
Hon bor på andra sidan stan orka åka nu..
Citera
2009-07-13, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Streber-
Jag misstänker att hon är ung och ser dig som en TV -apparat som broadcastar underhållning. Dvs, du får hela tiden underhålla henne medan hon inte ger något tillbaka. Finner hon att programmet är underhållande så kommer hon tillbaka och vill se mer. Tror som sagt att du får vänta i ett par år till hennes hjärna har växt till sig lite varav hon då kan klara av dialoger istället för monologer.
hahahha men asså hon pratar ju bara så när man skriver till henne i sms eler msn inte irl eller telefon
Citera
2009-07-13, 03:03
Medlem
DenimDemons avatar
Citat:
klockan 3 på natten?
Hon bor på andra sidan stan orka åka nu..

Det var inte det jag menade. Skit i att haka upp dig på hur hon är på msn. Det är väl IRL som räknas. Bjud ut tösen!
Citera
2009-07-13, 03:04
Medlem
Citat:
Det var inte det jag menade. Skit i att haka upp dig på hur hon är på msn. Det är väl IRL som räknas. Bjud ut tösen!
men jag vill prata med henne nu ju
Citera
2009-07-13, 03:09
Medlem
Citat:
hahahha men asså hon pratar ju bara så när man skriver till henne i sms eler msn inte irl eller telefon

Hon kanske är lat eller att det tar tid för henne att skriva på tangentbord / mobiltelefon ?
Citera
2009-07-13, 03:10
Medlem
DenimDemons avatar
Citat:
men jag vill prata med henne nu ju

Om du pratar med henne just nu så förelå en fika eller dylikt. Det kanske är det hon väntar på? Sen kanske framtida samtal går lättare över msn.
Citera
2009-07-13, 03:13
Medlem
Citat:
Om du pratar med henne just nu så förelå en fika eller dylikt. Det kanske är det hon väntar på? Sen kanske framtida samtal går lättare över msn.
Det är för sent.
Hon gick och la sig.
Citera
2009-07-13, 03:31
Bannlyst
låter som mig när jag inte vill prata med nån/är ointresserad som få..

men om du säger hon är tråkig är de mycket möjligt.. jag träffade en så extremt tråkig kille på nätet en gång ja va tvungen att dumpa han för han va så jävla innehållslös..

är de verkligen en sån här tjej du vill ha??

såfal tycker jag du får finna dig i att hon är så här tråkig hon sjukna ner till hennes tråkighetsnivå själv... anpassa dig lixom..
Citera
2009-07-13, 05:12
Medlem
rillebancks avatar
Citat:
Men asså jag vill prata med henne för jag vill ragga upp henne.....
ge mig en icebreaker då

Varför vill du ragga upp en tråkig person? Varför vill man ha någon som är tråkig? Är det för hon är roligare än dig?
Citera
2009-07-13, 05:51
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Det är för sent.
Hon gick och la sig.

Du får inget medlidande härifrån iallafall. Hon är tråkig, verkar vilja bli av med dig osv. Alternativt så är hon omogen och ni har dålig personkemi. Träffa henne IRL eller lev med det.
Citera
2009-07-13, 07:56
Medlem
Ozknybergs avatar
Sånna där har man haft på msn och kan bara säga:
Skit i dom!
Ta bort dom från msn och blocka fanskapen.
Så tröttsamt med såna där brudar som inte kan vara lite social.
Men det är väl för att dom är ointresserade att prata med en helt enkelt.
Och måste också tillägga att jag inte gillar personer som skriver "Oki" istället för Okej eller Ok.
Haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in