Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-16, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bafique
Hur kan man komma i kontakt med er?

Hej! Skicka ett mail till

Victortips@mail.com
Citera
2024-02-18, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bafique
Hur kan man komma i kontakt med er?

Varför hör du inte av dig?
Citera
2024-03-28, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulpeace
I går var det 12 år sedan Victor försvann...

Är det fortfarande ingen som vill lätta sitt hjärta och hjälpa oss att hitta honom?

Det här fallet har berört mig länge.
Minns att polisen för ca 10 år sen kontakta mig för de ville ha ett förhör. De kom ut till min arbetsplats och började ställa frågor om en gammal vän till mig. Vi hade tydligen haft sms kontakt den aktuella kvällen Victor försvann. Tyvärr hade jag inte den mobilen kvar och kunde inte hitta sms konversationen. Men jag kunde minnas att min tidigare vän skrivit nånting om att de va på krogen och att de va ”en snubbe där som förtjäna stryk”.
Sorgligt att det tog polisen flera år att förhöra mig om en händelse som kanske hade varit relevant för utredningen.
De frågade om jag trodde att min tidigare vän va kapabel att mörda eller om han skulle kunna hjälpa till med att få en kropp att försvinna under påtryckning.
Citera
2024-04-24, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piiiggeliiin
Det här fallet har berört mig länge.
Minns att polisen för ca 10 år sen kontakta mig för de ville ha ett förhör. De kom ut till min arbetsplats och började ställa frågor om en gammal vän till mig. Vi hade tydligen haft sms kontakt den aktuella kvällen Victor försvann. Tyvärr hade jag inte den mobilen kvar och kunde inte hitta sms konversationen. Men jag kunde minnas att min tidigare vän skrivit nånting om att de va på krogen och att de va ”en snubbe där som förtjäna stryk”.
Sorgligt att det tog polisen flera år att förhöra mig om en händelse som kanske hade varit relevant för utredningen.
De frågade om jag trodde att min tidigare vän va kapabel att mörda eller om han skulle kunna hjälpa till med att få en kropp att försvinna under påtryckning.

Ok… och vart vill du komma med ditt inlägg?
Vem var din tidigare vän?
Citera
2024-05-20, 17:51
Medlem
goofers avatar
En kropp är hittad i Eskilstunaån mycket nära där en misstänkt för Victors försvinnande hade sitt tillhåll, kroppen hade legat länge enligt polisen men 15 år kanske är längre än "länge", men platsen är intressant i detta försvinnande.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...i-eskilstunaan
Citera
2024-05-20, 19:56
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
En kropp är hittad i Eskilstunaån mycket nära där en misstänkt för Victors försvinnande hade sitt tillhåll, kroppen hade legat länge enligt polisen men 15 år kanske är längre än "länge", men platsen är intressant i detta försvinnande.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...i-eskilstunaan
Eller den här
(FB) Timo, 63 år, försvunnen i Eskilstuna (2024-04-19)
Citera
2024-05-20, 20:31
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Eller den här
(FB) Timo, 63 år, försvunnen i Eskilstuna (2024-04-19)
Kroppen har legat länge enligt polisen Timo saknas sedan 2 dagar..

Fast det är säkert en bulgariskt tiggare som dumpats i ån då tiggarlägret var precis där.
Citera
2024-05-20, 22:22
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Kroppen har legat länge enligt polisen Timo saknas sedan 2 dagar..

Fast det är säkert en bulgariskt tiggare som dumpats i ån då tiggarlägret var precis där.

1 månad.

Men Pentti har varit försvunnen sen i vintras, så mest troligen han.

Enl vittnen var kroppen vit och uppsvälld och skulle det ha varit Victor så är det ingen kropp efter 15 år.
Citera
2024-06-09, 14:36
Medlem
Förblev victors försvinnande olöst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här