2024-07-20, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mithrilbrynja
Funderar på hurpass längt det måste gå innan den ekonomiska verkligheten definitivt hinner kapp den styrande PK-eliten.
Fortsätter denna vansinnespolitik med inflöde av ulandsmigranter a la 100000 tusen om året, som skall försörjas med skattepengar via allehandla bidrag och övriga välfärdsförmåner såsom sjuk, tandvård och mediciner, så kommer till syvende og sisdt välfärdsamhället att brytas sönder och vi får ett samhälle där var och en får betala för sig själv.
Sverige är endast attraktivt för dessa lycksökare så länge vi har våran höga välfärd, när denna försvinner kommer också attraktionskraften i att migrera hit i rimlighetens namn att minska radikalt..
Vårat land blir då en synnerligen otrevlig plats att leva i, som kommer få dagens problem att lika ett försvunnet sörgården..där alla motsättningar som man idag med nöd och näppe kan köpa sig fri ifrån kommer att fullkomligt explodera..
Ett framtidens Sverige med minst 3 miljoner ulandsmigranter som när välfärdsamhället totahaverat, kommer att ställa till ett helvete när de inte blir förörjda längre utan får klara sig på egen hand..
Den kraschar aldrig däremot kan den urholkas kraftigt då kriminaliteten är så urstark.
Välfärdsamhället att bryts sönder och vi får ett samhälle där var och en får betala för sig själv.
Det händer jag en dålig offentlig sektor som jag peronligen drabbats hårt av . Just därför gick jag i landsflykt i 2 år och heldum som jag var återvände jag från Helsingfors ett fruktansvärt misstag.
Citera
2024-07-21, 12:01
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Den kraschar aldrig däremot kan den urholkas kraftigt då kriminaliteten är så urstark.
Välfärdsamhället att bryts sönder och vi får ett samhälle där var och en får betala för sig själv.
Det händer jag en dålig offentlig sektor som jag peronligen drabbats hårt av . Just därför gick jag i landsflykt i 2 år och heldum som jag var återvände jag från Helsingfors ett fruktansvärt misstag.

Kompetensfallet inom den offentliga och privata sektorn på grund av importerad arbetskraft är enormt. Jag undrar hur Tuff datakille duckar för det i sin bostadsrätt?
Citera
2024-07-21, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Kompetensfallet inom den offentliga och privata sektorn på grund av importerad arbetskraft är enormt. Jag undrar hur Tuff datakille duckar för det i sin bostadsrätt?

Köper privat sektor. Undviker skatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in