2014-02-05, 22:38
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Skulle bara säga att en dos på 35-40mg 4-FMA oralt är väldigt bra för lite uppiggande och fokus på arbetsplats eller dylikt. Håller i ca 3-4h sedan dalar det.
Citera
2017-01-01, 03:56
Medlem
Stämmer det att 4-FMA är olagligt i Sverige i dag?
Citera
2017-01-01, 04:26
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperCobra
Stämmer det att 4-FMA är olagligt i Sverige i dag?

stämmer bra, tyvärr!
Citera
2017-01-01, 22:58
Medlem
Ja det var det jag misstänkte. Nej då jag anser att det inte längre finns någon bra rc som är laglig längre så lägger jag nog ned min forskning nu, och tar ett rejält snack med läkaren istället.
Annat var det på den tiden Bensylpiperazinet var lagligt!
Citera
2017-01-02, 02:09
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ja det var det jag misstänkte. Nej då jag anser att det inte längre finns någon bra rc som är laglig längre så lägger jag nog ned min forskning nu, och tar ett rejält snack med läkaren istället.

Verkligen, billigt dessutom!
Citera
2017-01-03, 09:18
Medlem
Citat:

BZP var den första RC jag provade för herrans många år sedan, måste vara 10-11år sedan.
Ja det var ordentligt tryck i det.
Citera
2020-07-18, 12:33
Medlem
Kanske dags att beställa en femma 4-Fma igen.

Saknar den mycket
Citera
2022-01-27, 14:31
Medlem
Jag tog och beställde några gram 4-FMA från utlandet och ville även passa på att köpa en annan gammal favorit, 3-FPM. Lustigt nog kunde jag inte beställa 3-FPM till Sverige men 4-FMA gick hur bra som helst. 4-FMA är väl även som 3-FPM narkotikaklassat?
Citera
2022-01-27, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Jag tog och beställde några gram 4-FMA från utlandet och ville även passa på att köpa en annan gammal favorit, 3-FPM. Lustigt nog kunde jag inte beställa 3-FPM till Sverige men 4-FMA gick hur bra som helst. 4-FMA är väl även som 3-FPM narkotikaklassat?

Ja, 4-FMA…good times, innan det blev klassat. Nog den bästa sortens speed/cs jag nånsin testat (men jag är inget riktigt motorhead). Det händer fortfarande att jag tänker på det rosa, fluffiga pulvret från…var det nu var. (Som jag dessutom fick rejält för mycket av vid en beställning.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in