2010-07-14, 16:02
Medlem
Svithjod!! ja sture förtjänade det..tycker bara det är ledsamt att en har blivit utnyttjad i det hela. dvs 39-åringen.(inte för att jag försvarar hans handlingar men känner honom och han är väldigt känslig och vill försvara dom han tycker om)
Citera
2010-07-14, 16:10
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siricit
Svithjod!! ja sture förtjänade det..tycker bara det är ledsamt att en har blivit utnyttjad i det hela. dvs 39-åringen.(inte för att jag försvarar hans handlingar men känner honom och han är väldigt känslig och vill försvara dom han tycker om)

Personligen tycker jag inte 39 åringen ska känna någon direkt skuld eller skam. Att spöa på en kopplare/våldtäktsman och smygpeddo var en gudibehaglig gärning.
Citera
2010-07-14, 16:11
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
siricit skrev

Tack för infon! Så HD fastställde domen för KA, KF och mamman.

Japp. SW förtjänade det. KA kanske borde få något pris för en god samhällsinsats.
Citera
2010-07-15, 15:15
Medlem
BoISarens avatar
ABoK => Kriminalhistoria

//Mod
Citera
2011-02-27, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
När t.o.m straffet sänktes så mkt av hovrätten tyder det mesta på att Wiholm var en extrem skitsövel som gjort sig förtjänt av sitt öde. Jag vill oxä som många andra här i tråden ha fram 1 foto på äcklet Wiholm.

Nog är det konstigt att det inte finns en enda bild på Sture Wiholm. Framgångsrik företagare med stort kontaktnät. Under ytan hallick och våldtäktsman.
Citera
2011-07-28, 19:07
Medlem
Vilket sammanträffande att den mördade balkongflygarmannen/hallicken SW och AR har samma typ av uppfattning då det gäller trängselskattebilder.

Se http://www.expressen.se/nyheter/1.25...elskattebilder
Citera
2011-09-15, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfa96
Och L*ndbergs sambo är ekonomiansvarig i Valedo som köpte W*holms Bindomatic! Kan det finnas ett samband!

Hej hopp är detta högintressanta inlägg bortglömt????
Citera
2011-09-15, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gargamel-jonas
Kanske här som folk fick tag på SW's telefonnummer...

http://www.rtpk.org/cgi-bin/guestboo...tart_number=60 (scrolla ner liite)...

Kan du förklara? Jag fattar INGENTING...
Citera
2011-10-18, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
Hur troligt på en skala är det att det inträffat såsom tjejerna säger?

http://www.dn.se/sthlm/man-avled-eft...ingen-1.920068

Kvinnorna säger att de har varit ute med hunden och glömt dörren olåst. När de kommer tillbaka till lägenheten kommer mannen in och är förvirrad, påverkad av något. Sedan springer han ut på balkongen och hoppar.

Nog för att det är i Bredäng, men ändå?

felpost
Senast redigerad av Gunvald.Beck 2011-10-18 kl. 01:02.
Citera
2017-02-27, 09:31
Medlem
Nu när tråden är bumpad passar jag på att ställa en fråga ang GM:s namn. Har läst tråden men hittar bara hans initialer. Heter han Kenneth i förnamn?

Om det är en Kenneth som är GM så har jag varit på instution med honom uppe i Järvsö för ett par år sen. Kan verkligen se framför mig hur han fick ett bryt och fimpade ut BO från balkongen. Om man kom lite för nära honom i tex matkön så kunde han skicka upp en armbåge rätt i ansiktet på en och han hade så många andra grejer för sig som gjorde att han utmärkte sig kraftigt på stället, och då var det inte friska personer som bodde där kan jag säga.
Han va dock rätt harmlös om han fick vara för sig själv, men jävlar om man råkade störa honom när det var trav på tv och han satt och kommenterade loppen högt för sig själv. Då blev det knas på riktigt.

Köpte ett hockeyspel till honom innan jag drog hem därifrån som han förmodligen aldrig lirade på. Han ville ändå ha ett för det skulle va hockey VM på tv.

Skön lirare!!
Citera
2019-09-15, 06:35
Medlem
Hej,
Är det någon som har fup till detta? Vänligen ladda upp
Citera
2020-05-25, 17:03
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Ett fotografi på äcklet som fick sig en ”flygtur” i Bredäng: https://i.imgur.com/HF8RliT.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in