• 3
  • 4
2009-08-09, 21:38
Medlem
rillebancks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaruhaenglass
Igr va jag hemma hos henne med ngra till kompisar och sg p film och drack vin . De va skittrevligt!

s sen p kvllen/morgonen s visade hon mig lite vad hon mlat och ritat, s d satt jag i hennes sng.. S tillsslut s la vi oss ner och s frga jag om de var lugnt att jag lg kvar dr, och hon sa ja..

Men vi gjorde inget s sett, jag lg och hll om henne och vi lg nra varandra hela tiden. ven fast det fanns plats..

Hoppas att det betyder NNTING iaf. Skickade ett sms som ld typ; "kasst att ta det hr ver sms men jag tror jag har knslor fr dig.. Sduvet ;P Hade gtt p jobbet."

Har inte ftt svar n. Om hon inte r intresserad p det sttet s r jag iaf njd att jag inte gjort nt snesteg. Utan d r det helt enkelt s att hon inte tycker om mig p det sttet, jag har inte hamnat i friendzone eller gjort/sagt nt dumt.

Jvla idiot, HATAR SMS!
Citera
2009-08-09, 22:17
Medlem
Intresserad p att f hra svaret!
Citera
2009-08-10, 07:18
Medlem
skaruhaenglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rillebanck
Jvla idiot, HATAR SMS!

Tycker inte att de r s illa faktiskt. Ger tjejen tid att tnka.
Citera
2009-08-10, 08:24
Medlem
SwedishMilks avatar
Kvinnor gillar mn med sjlvfrtroende (de allra flesta av dem i alla fall). Du skulle ha tagit initiativ nr ni lg dr i sngen, bttre tillflle kunde du inte ha ftt. Skicka ett SMS r tecken p svaghet, att du inte vgar gra det ga mot ga. Du br ta kontakt med henne snarast mjligast, det vill sga, ska upp henne och sga vad du tycker och knner om henne. Om jag vore du s skulle jag ocks "slta" ver SMS-misstaget p ngot stt, sga att du var fr svag fr att sga vad du tycker till henne direkt men inser att hon frtjnar bttre n s. Eller ngot sdant.

Lycka till oavsett vilken vg du vljer!
Citera
2009-08-10, 12:48
Medlem
Var inte en sn mes fr fan, hll i dig en halv sjuttis s ska du se att det gr bra nr ni trffas nsta gng, det kommer lsa sig av sig sjlv d
Citera
2009-08-10, 15:05
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Var inte en sn mes fr fan, hll i dig en halv sjuttis s ska du se att det gr bra nr ni trffas nsta gng, det kommer lsa sig av sig sjlv d

Haha eller s blir han jvligt odrglig och skrmmer bort tjejen.
"Ass ddu bruden, du r s jla vacker ass, ja ha knslor f dj ja - ska vi hnngla?"
Citera
2009-08-10, 17:07
Medlem
skaruhaenglasss avatar
Swedishmilk:

Jo jag vet.. Men nu sumpade jag den chansen, inte hela vrlden. Gillar hon mig s gillar hon mig, jag ska inte frska vertala henne om nt liksom.
Sen kan jag inte trffa henne irl eftersom jag jobbar i Norge p veckorna.. Och jag ville ha sagt det s fort som mjligt =P

Citat:
Ursprungligen postat av Xennah

Ja, fr det r ju jvligt manligt och omesigt? :P
Jag har festat med henne nstan alla gnger jag varit med henne.. Typ 4ggr dvs.
S de r inte det som r problemet, jag vgar sga vad jag knner ;P
Citera
2009-08-10, 18:27
Medlem
skaruhaenglasss avatar
Har snackat med henne och hon var inte intresserad av mig p det sttet som jag var av henne.. Vet inte varfr jag skriver de hr, unerhllningsvrde kanske :P

Men jag r inte s vrst knckt, skitsamma. De kommer fler =)
Citera
2009-08-10, 20:02
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Har snackat med henne och hon var inte intresserad av mig p det sttet som jag var av henne.. Vet inte varfr jag skriver de hr, unerhllningsvrde kanske :P

Men jag r inte s vrst knckt, skitsamma. De kommer fler =)

"Tycker mycket om dig, men bara som en kompis"?

Var en man ist s slipper du den raden, ever
Citera
2009-08-10, 21:03
Medlem
skaruhaenglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
"Tycker mycket om dig, men bara som en kompis"?

Var en man ist s slipper du den raden, ever

Som tur var s undvek jag den raden :P .

Hon sa typ; "Tycker att du r awesome och vi har sjukt bra personkemi, men de r fortfarande nt med Robert (hennes EX) och jag mste lsa det frst, men hoppas att inte de hr gr s att vi inte kan hnga. fr de skulle suga"

Och d sa jag att jag inte pallar att va kompis med nn jag har knslor fr, sen sa jag frlt till polaren jag dissade fr att umgs med henne, och proklamerade "Broes before hoes" . S nu skiter jag i henne, orka :P
Citera
2009-08-11, 08:24
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Som tur var s undvek jag den raden :P .

Hon sa typ; "Tycker att du r awesome och vi har sjukt bra personkemi, men de r fortfarande nt med Robert (hennes EX) och jag mste lsa det frst, men hoppas att inte de hr gr s att vi inte kan hnga. fr de skulle suga"

Och d sa jag att jag inte pallar att va kompis med nn jag har knslor fr, sen sa jag frlt till polaren jag dissade fr att umgs med henne, och proklamerade "Broes before hoes" . S nu skiter jag i henne, orka :P

Du inser att det betyder ungefr precis samma sak?
Citera
2009-08-11, 18:44
Medlem
skaruhaenglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Du inser att det betyder ungefr precis samma sak?

Utveckla? =) Nje jag frstr inte riktigt hur det r samma sak.. Eller det betyder samma sak p det viset att hon inte r intresserad. Men det r lite skillnad p anledningar.

aja. hursomhelst s skiter jag i henne nu. Palla
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in