• 2
  • 3
2009-08-06, 20:42
Medlem
nicerpms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Bara för att man inte slösar tid och mer energi på ett ex eller ger denna tillfredsställelsen att uppmärksamma denna betyder inte att man inte bryr sig eller är känslokall. Man kan fortfarande tycka att det är jättejobbigt, vara ledsen och jobba på att komma över.

Dock tror jag inte att det hjälper att hämnas eller dissa eller ens försöka ha kontakt då exet uppför sig på detta sätt. Man kommer nog att bättre kunna gå vidare utan kontakt.
Troligen är det så.. men i det här fallet verkar ju hans ex mera intreserad av att bete sig som ett as! Alla kvinnor fattar inte logiken i att "nej man bör inte ringa sitt ex och bete sig som ett praktarsle" Fight fire whit fire.. du vet exakt vad jag menar.. Men som sagt alla är vi olika och behöver/måste finna våran egen lösning på vad som funkar för gå vidare.. att kalla det omoget eller slöseri med tid må vara hänt men ingen av oss har ju en aning om hur han måste finna sin väg vidare!!!
Citera
2009-08-06, 21:01
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicerpm
Troligen är det så.. men i det här fallet verkar ju hans ex mera intreserad av att bete sig som ett as! Alla kvinnor fattar inte logiken i att "nej man bör inte ringa sitt ex och bete sig som ett praktarsle" Fight fire whit fire.. du vet exakt vad jag menar..

Ja och jag förespråkar att man inte ska befatta sig mer med idioten och att idioten faktiskt blir mest skadad av att inte få uppmärksamheten.

Citat:
Ursprungligen postat av nicerpm
Men som sagt alla är vi olika och behöver/måste finna våran egen lösning på vad som funkar för gå vidare.. att kalla det omoget eller slöseri med tid må vara hänt men ingen av oss har ju en aning om hur han måste finna sin väg vidare!!!

Visst är det så men då detta är ett Internetforum och TS efterfrågar råd så skriver jag vad jag tror är bästa vägen att gå. När mitt tips blev ifrågasatt förklarade jag också vad jag menade och berättade även vad jag personligen tycker om att försöka hämnas m.m.
Citera
2009-08-06, 22:17
Medlem
rillebancks avatar
Det jag fick höra var att hur bra det klickade med den nya killen. Hur de kunde ligga i flera timmar o bara snacka om allt hur snäll han var och att de inte bara hade sex utan gjorde massor av roliga saker också.
De är fortfarande ihop.....
Men nu får man höra hur mycket hon saknar mig
Hur mycket hon älskar mig
Hur mycket hon saknar mig
Hur mycket hon vill släppa allt och bara komma hem hit igen...

Vi gjorde slut i slutet av januari i år och hade nästan varit ihop i fem år.
De där sakerna hon sa var bara några veckor efteråt.

Förlåt om jag lånade din tråd lite väl mycket nu men du ser ex kan vara bra svåra att handskas med.
Citera
2009-08-07, 13:52
Medlem
Åter tack för tips och råd, jag tror ju också på den linjen att man bryter kontakten helt, tycker man är för gammal för o hålla på att "hämnas" osv, dock var jag lite omogen när hon ringde o berättade det och bad henne dra åt helvete och kallade henne jävla hora och sen har jag inte hört av mig nånting efteråt och har inte tänkt det heller, även kul av henne att morgonen efter jag hade sagt de där sakerna ringde hon upp MIN MORSA och beklagade sig över vad jag hade sagt åt henne, hon nämnde självfallet inget om hennes äventyr med internetdejten. Det roliga här är att vi är 27 respektive 26 år.

Har även flyttat hem till min hemort och hängt jävligt mycket med mina gamla polare och det känns som den bästa medicinen för sånt här, känns ju som att man alltid missar på den biten då man är i ett förhållande.
Senast redigerad av neenagh 2009-08-07 kl. 14:01.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in