Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2003-12-08, 21:13
Medlem
bananes avatar
Vill kpa mig en strre tavla, kanske 180 * 90 eller liknande.
Vit bakgrund med nt svart motiv r tanken, liknande det Bateman har i American Psyco, ngon som vet var man kan hitta sdana tavlor eller affischer?

Struntar fullstndigt i om det r original eller s, bara i den storleken och med ram. Grna frslag p affr i Gteborg.

God Jul!
Citera
2003-12-08, 21:25
Medlem
Hin Hle.s avatar
http://www.posterdreams.com.
Ramen kper du fr 120SEK p Ikea.

Ngon som vet var man kan f tag p gamla sovjetiska propagandaposters frresten? All annan WWII-propaganda r ocks intressant, svl de allierades som tredje rikets.

Lite det hr stuket. Eller det hr.
Citera
2003-12-08, 21:49
Medlem
bananes avatar
Tackar, photowallsen stter man ju dock p tapeten direkt sg jag, vill grna rama in, ngonstans man kan kpa strre affischer? Fanns mest 70*100 p den sidan....
Citera
2003-12-09, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banane
Vill kpa mig en strre tavla, kanske 180 * 90 eller liknande.
Vit bakgrund med nt svart motiv r tanken, liknande det Bateman har i American Psyco, ngon som vet var man kan hitta sdana tavlor eller affischer?

Struntar fullstndigt i om det r original eller s, bara i den storleken och med ram. Grna frslag p affr i Gteborg.

God Jul!

Jag vill minnas att det str vad tavlan heter i boken.... Annars r det vl bara att leta p moderna konstaffrer, eller anlita en mlare att gra en kopia.

God Jul!

Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.[/quote
Ngon som vet var man kan f tag p gamla sovjetiska propagandaposters frresten? All annan WWII-propaganda r ocks intressant, svl de allierades som tredje rikets.

- Kp nationalromantisk konst ifrn 1880-talet istllet.... Karl XII's ddsfrd m.m.
Citera
2003-12-09, 19:32
Medlem
bananes avatar
Okej fr frska leta igenom boken, tappade den i poolen i somras nere p sdre breddgrader s den r inte helt i topptrim
Ekonomin begrnsar mig frn att be en mlare gra en lika dan tyvrr.
Citera
2003-12-14, 19:13
Medlem
Pettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
http://www.posterdreams.com.
Ramen kper du fr 120SEK p Ikea.

Kolla p oldeagle.com
kan tnka mej att skiten finns dr....! kan ju vara ganska kul att ha iofrsej!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in