• 1
  • 2
2009-08-07, 15:46
Medlem
Kan alla sluta mata trollet!?

Självklart, hur stor är chansen att nykomlingen spelar bara spelar spel med en 2:a i slutet?

Varför spelar han inte COD4 t.ex, när han spelar Farcry 2?

Och datorföretaget hittade inget fel, och han reagerar inte på att jag kallar honom troll. nej, killen trollar. Sluta mata trollet.
Citera
2009-08-07, 17:43
Medlem
Twitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrilloo
Kan alla sluta mata trollet!?

Självklart, hur stor är chansen att nykomlingen spelar bara spelar spel med en 2:a i slutet?

Varför spelar han inte COD4 t.ex, när han spelar Farcry 2?

Och datorföretaget hittade inget fel, och han reagerar inte på att jag kallar honom troll. nej, killen trollar. Sluta mata trollet.
Men ge dig, han trollar inte alls. Få fler inlägg någon annanstans.
Citera
2009-08-07, 21:33
Medlem
hasenfrasens avatar
Först av allt, kör MEMTEST86+ från en boot-CD t.ex. Ubuntu 9.04 och kolla upp dina minnen. Kör man dual channel bör man ha två identiska minnen.
Citera
2009-08-07, 22:11
Medlem
Alvéss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123sandsten
Jag lyckades inte med att bygga ihop den helt själv så jag lämnade in datorn till ett företag, de hade lagt in ny kylpasta.

Datorn sitter inte i ett jordat uttag men jag testade att koppla in datorn och bildskärmen i ett och den startade om.

Hårddisken är ca 6-7 år gammal med 80G

Jag ska samt testa med bara 2G ram.

När jag spelar Team Fortress 2 så beror det på vilken server jag kör på, på vissa servrar så stänger den av sig efter 30 sek och på andra servrar så kan jag spela i flera timmar utan att den stänger av sig.

Fast Halflife2 spelar man inte online så jag vet inte om felet ligger där någonstans.

På grafikkortet så stod det att man behövde Vista för att den skulle kunna prestera som best, då undrar jag om det skulle vara värt att ladda ner Windows 7 och om alla komponenter stöder Windows 7
med half-life och tf2 finns det en bugg i grafikmotorn som gör att man crashar ibland, det är dock inte så jätte vanligt. Har du defragmenterat hårddisken de senaste 6 åren?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in