• 1
  • 2
2009-08-07, 11:10
Medlem
Trekojjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
Bjud henne p en film, en middag, eller bubbel, jordgubbar och en lng massage. Sen stter du dig med henne under en filt och berttar vad hon gr med dig, vad du knner och att hon r vldigt speciell fr dig. Bjud p dig sjlv.

Det lter lite gay men jag tror att det r p dessa bitar jag torskat mina frhllanden. Jag sger p min hjd "jag tycker om dig"..
Citera
2009-08-07, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gibbledygook
Hoppas att hon har varit en redig slampa bakom din rygg..det r det minsta du frtjnar..

du brjar fan g mig p nerverna, helt rligt, ser dig verallt med dina en mening lnga inlgg som oftast bara r nn hjrndd kommentar, sitter hr 24/7 o posthuntar (sg inte emot, du har typ dubbelt s mnga som jag skrapat ihop p 3 r....)

brja komma med vettiga saker eller frsvinn hrifrn, har trttnat radikalt p dina oneliners....
folk skriver hr fr att f rd och hjlp, inte hra nn destruktiv skit frn dig, skriv nt vettigt istllet fr att bara droppa nn tuff kommentar...

Edit: hatar din avatar med....

Edit2: Ont: det hr lser sig, tror ni borde ppna upp lite mot varandra, och sen fattar jag inte vfr ni helt enkelt inte festar tillsammans? Inte svrare n s, och fr att blidka henne, ge henne rtt, tjejer lskar att ha rtt, sg att du har haft fel, du har tnkt mkt, och du har varit riktigt puckad osv. men att du ska bttra dig i framtiden, sen rullar du upp planerna fr kvllen, middag, bio o sen frsoningssex (fokusera bara p henne under akten)
Tror ni kan lsa det hr, lter inte s allvarligt.
Senast redigerad av ozembe 2009-08-07 kl. 11:52.
Citera
2009-08-07, 12:08
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av blöjan
jag sa d att jag kunde gra i princip vad som helst... Jag skulle inte st ut med detta frn de flesta tjejer men den hr tjejen r s jvla skn...

Nr du sger till en tjej att du skulle kunna gra vad som helst fr henne, d har du spruckit ballongen. D har hon lyckats tmja dig.

Resultatet av detta r att hon tappar sitt intresse fr dig.

Fr att gra det hr lite bildiskt s du frstr. Om rdjuret kommer fram till jgaren utan att han skjuter, d kan du rkna med att rdjuret utnyttjar detta ocks.

Och frresten - vad menar du med att den hr tjejen r s skn? r det inte det man alltid brukar sga? "Nej den hr r den rtta, jag mste satsa". Varning - tnk med hjrnan inte med dasen. Det dr r typiskt det vi mn alltid gr. Och svrt att komma ifrn.
Citera
2009-08-07, 12:41
Medlem
Kan du inte bara frga henne hur hon vill ha det? Det vill sga, hon sger att hon inte kan se att du gillar henne. Men hur ska du i sdana fall vara s att hon ska kunna se det?

Alla tjejer r s olika och alla uppfattar saker p olika stt.
Citera
2009-08-07, 13:59
Medlem
Gibbledygooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ozembe
du brjar fan g mig p nerverna, helt rligt, ser dig verallt med dina en mening lnga inlgg som oftast bara r nn hjrndd kommentar, sitter hr 24/7 o posthuntar (sg inte emot, du har typ dubbelt s mnga som jag skrapat ihop p 3 r....)

jag sger som det r..och ibland kan f ord sga mer n den uppsatsen du just skrev,Vill du mig nt fr du PMa och inte skrpa ner forumet.Hycklare
Citera
2009-08-07, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gibbledygook
jag sger som det r..och ibland kan f ord sga mer n den uppsatsen du just skrev,Vill du mig nt fr du PMa och inte skrpa ner forumet.Hycklare

tnkte jag skulle upplysa allmnheten om nnu en jobbig 09:a som sitter hr o drar ner nivn....

(sry fr OT)
Citera
2009-08-08, 00:29
Medlem
r fast i samma skit. Man fr skulden, och hon framstr som perfekt.
Mitt tips r (lter omoget): Kom ihg felen hon gr, visa p dessa, och lt inte urskter som "amen kmr du ihg nr du gjorde shr d?! :S" komma i vgen.
Citera
2009-08-08, 04:50
Medlem
BigMoneys avatar
en tjej kommer inte vara njd frrn ringen sitter p fingret. sedan brjar helvetet

men dr visar du engagemang.s frlova er.
Citera
2009-08-08, 22:37
Medlem
ComicBakerys avatar
Det lter vldigt kryptiskt detta. Jag frstr inte vad du ska "fixa". Frstr du det sjlv ens? Hon frnsger sig allt ansvar fr relationen och sger "gr s allt blir bra"?

Citat:
Ursprungligen postat av ozembe
och fr att blidka henne, ge henne rtt, tjejer lskar att ha rtt, sg att du har haft fel, du har tnkt mkt, och du har varit riktigt puckad osv. men att du ska bttra dig i framtiden
Hr mste jag protestera. Jag ger inte nn rtt bara fr att de tycker om att ha rtt. Av samma anledning ber jag inte om urskt bara fr att nn annan tycker att jag gjort nt fel/dumt. Om det blir en tvling dr bda ska "vinna" s mnga diskussioner/brk som mjligt r det nt fel i grunden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in