• 1
  • 2
2009-08-09, 14:25
Medlem
Hungaros avatar
Tack för alla svar återigen.

Det är jobbigt att gå vidare men det är ett alternativ jag har framför mig. Fick veta att hon tydligen träffat honom igår på en stor fest. Han hade sagt att han
saknar henne, älskar henne och vill ha tillbaka henne. Så det är väl nu jag borde ställa ett ultimatum ifall det finns en framtid mellan oss eller inte.

SwedishMilk: Jag kan inte träffa henne utan att hon vill träffa mig för det är lite komplicerat kan inte åka hem till henne, för hennes styvpappa uppskattar inte mig direkt. Får väl försöka sysselsätta mig med vänner och dylikt som du säger.

dozk: Du har så rätt men det är svårt att se klart i en sån här situation.
Citera
2009-08-09, 17:40
Medlem
dozks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hungaro
Tack för alla svar återigen.

dozk: Du har så rätt men det är svårt att se klart i en sån här situation.

tjejer, dom kan få en att må som en kung och dom kan få en att bara vilja dö... å oftast är det som man gillar mäst som gör en mäst illa, ävan om dom inte vill det igentligen.

det är bara att bita i det sura äpplet och gå vidare... det finns inte så mycket annat man kan göra. för sök hitta något i vardagen som glädjer dig och komihåg att det är hon som inte får dig. om hon nöjer sig med en manuplativ, svartsjuk och otrogen pojkvän så karnske du inte missar så mycket endå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in