Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-01-18, 16:02
  #37
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adisban1
Är det någon som kan lösa ett Voiplay fusk till windows 7? Hade uppskattats väldigt! MVH!

Citat:
Ursprungligen postat av adisban1
Bump!

Förmodligen ingen som har, är det svårt att förstå?

Finns fusk som går igenom voiplay på http://org**ner.pl

Bokstäver som döljer sig bakom stjärnorna får du ta reda på själv då jag inte vill stödja den idioten.
Citera
2012-01-18, 16:09
  #38
Medlem
adisban1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Förmodligen ingen som har, är det svårt att förstå?

Finns fusk som går igenom voiplay på http://org**ner.pl

Bokstäver som döljer sig bakom stjärnorna får du ta reda på själv då jag inte vill stödja den idioten.

Ahh vet vilken sida det är, de är en hel del som har fusket eftersom en hel del fuskar på spelarenan. hur som helst vill jag inte betala 20 euro i månaden för ett fusk, känns lite väl dumt.
Citera
2012-01-18, 17:33
  #39
Medlem
p4nd0ras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodknack
Finns inga antifusk som söker igenom hårddisken efter fusk? Isåfall skulle virus kunna uppfattas som fusk då dom har samma princip.

Dom klättrar snarare igenom RAM-minnet samt kollar att filer i din spelmapp är ok med md5 checksums.

Grafikkortsdrivrutinerna brukar kollas med md5 checksums också för att se om dom modifierats.

Skulle dom gå igenom hårddisken skulle det även göra spelet oerhört ostabilt.

Skärmdumpar är ofta populärt och dessa tas med olika intervaller för att förhindra att man timar när bilderna tas.

Finns väl antifusk som försöker stoppa fusk som kör på kernel 0 nivå och körs som tjänster.


Dom olika antifusken du pratar om är helt olika och arbetar på helt olika sätt.

VAC som är Steams egna antifusk kravlar helt enkelt igenom alla moduler som är hookade i hl.exe, för att gå runt detta är det bara att gömma din modul från PEB listan ( alla dll i Process Environment Block ).

Dom andra antifusken måste man göra lite annat som jag inte orkar gå in på närmare då det tar längre tid att sätta sig in i och förstå.

Om någon undrar hur jag känner till detta så är det för att jag kodade fuskprogram åt en hemsida för betalt för länge sen.

Har du lust att länka till lite bra läsning om detta?
Citera
2012-01-18, 18:09
  #40
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p4nd0ra
Har du lust att länka till lite bra läsning om detta?

Indeed vore intressant att läsa.
Citera
2012-01-18, 18:10
  #41
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adisban1
Ahh vet vilken sida det är, de är en hel del som har fusket eftersom en hel del fuskar på spelarenan. hur som helst vill jag inte betala 20 euro i månaden för ett fusk, känns lite väl dumt.

Då får du väl slippa.
Citera
2013-12-04, 20:13
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syrenen
Alltså, voiplay är en barnlek att kringå..

Deras anticheat är sjukt överskattat! Tog mig en 10 minuter att lista hur jag skulle hooka på arenan!

Guide:

Organners forum funka inte för mig så ja länkar ifrån c-p.

Tanka Organners public wh:

http://www.cheat-project.com/cheats-...unity-DUO-3.0/

Hur du gör för att starta de står i en .txt men är du för dum för att fatta kan jag förklara snabbt!

Parta steam, starta rename_me.exe, vänta till musiken och hemsidan kommer upp, när hemsidan kommit upp starta steam, stäng hemsidan och du ska få ett msg i cmd rutan!

Sen tanka nått random mph-aimbot ( http://hacks4games.wordpress.com/200...ot-release-20/ )

Du vet hur du ska göra, starta cs starta aimbot

dock måste du bocka av alla wh inställningar på mph såsom pixelwh:t osv! Så nu har du hookat upp med 2 fuzk, dock är de här den enda kombinationen som funkar med 2 tror jag då ring0 inte drar nått minne!

så, nu har du ett multihack som funkar på pz! + fåru cleana screenshoots!

Kan lärarna dig hur du blockar screens om du så vill.
¨
¨


Funkar även det vanliga från organner om ja tankar ner det? Alltså att ja inte måste tanka ner nått övrigt fusk till det utan bara kör på det som du länkade överst?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback