Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2014-07-10, 14:59
  #61
Medlem
J4zRRs avatar
Tycker absolut inte att det är något konstigt med att drömma saker, man drömer en del fuckade saker, stor skillnad på en sketen obetydlig dröm än att verkligen göra något, drömma får man göra om vad man vill.
Citera
2014-07-10, 19:48
  #62
Medlem
Apple.Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J4zRR
Tycker absolut inte att det är något konstigt med att drömma saker, man drömer en del fuckade saker, stor skillnad på en sketen obetydlig dröm än att verkligen göra något, drömma får man göra om vad man vill.

En sketen och obetydlig dröm skulle jag aldrig kalla det. Det är ju ditt undermedvetna som skapar drömmarna, dem dyker ju inte bara upp ur tomma intet. Sex med föräldrar och andra nära kan vara en stark kärlek man känner för dem som kommer fram på lite underligare sätt.
Citera
2014-07-10, 20:15
  #63
Medlem
insectqueens avatar
Jag drömmer ibland att min mamma förgriper sig på mig, det har aldrig hänt men absolut en av dom värsta mardrömmarna jag drabbas av, är helt förstörd dagen efter
Citera
2014-12-25, 23:56
  #64
Medlem
Unniis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nathalie
Jag drömde att jag hade sex med min mamma.... Och jag är tjej. :/
Samma här fast om min syster.. är också tjej.

Och har haft drömmar flera gånger att min pappa våldtar mej. Faast iofs är jag rädd för det i verkligheten, vilket är dels därför jag bröt kontakten med idioten för att han är creepy som faaan.

Efter sånna drömmar vaknar man å vill inget annat än att typ dö på direkten . Plus att hela dagen bli förstörd. Tur att man inte bodde hos någon av dom när mardrömmar inträffade!!
__________________
Senast redigerad av Unnii 2014-12-25 kl. 23:58.
Citera
2016-01-05, 10:26
  #65
Medlem
Jag har nu haft två drömmar om att jag har blivit halvt förgripen av min pappa, problemet är att jag har svårt att urskilja dröm från verklighet nu! Vad ska jag göra? Kan inte ens titta på honom och känner mig inte längre bekväm att gå i pyjamas utan bh vilket jag alltid gjort tidigare. Jag är rädd att drömmarna är verklighet...
Citera
2016-01-05, 14:24
  #66
Medlem
KloBengans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CassandraKS
Jag har nu haft två drömmar om att jag har blivit halvt förgripen av min pappa, problemet är att jag har svårt att urskilja dröm från verklighet nu! Vad ska jag göra? Kan inte ens titta på honom och känner mig inte längre bekväm att gå i pyjamas utan bh vilket jag alltid gjort tidigare. Jag är rädd att drömmarna är verklighet...

Har du något skäl till att oroa dig, har han betett sig på ett sådant sätt IRL också, eller är det drömmarna som får dig att tvivla?

Att drömma sexdrömmar om föräldrar behöver inte betyda att det ligger något korn av sanning i det. Oftast så handlar övergrepp om att man känner att någon inkräktar på ens personliga territorium, att man inte kan värja sig mot att andra kommer innanför ens personliga gränser och att man känner sig maktlös gentemot personen. Ofta kan det alltså snarare handla om att man upplever föräldrarnas inflytande vara för stort, eller att de tar sig för stora friheter över den personliga gränsen man har där integriteten inkräktas på (på ett icke-sexuellt plan).

Att det är just föräldrarna kan även röra sig om att föräldern i fråga blir en symbol för en auktoritetsfigur, där man överlag känner att en auktoritet, eller "överhet" tränger sig på, just när man drömmer om övergrepp.

Jag vet ingenting om din livssituation, så jag vet inte om dina drömmar har något med verkligheten att göra, men de behöver inte ha det. Att drömma om detta behöver inte göra det sant med andra ord. Men jag förstår att du blir orolig, och om du verkligen misstänker att något kan ske på riktigt, så måste du genast försöka få hjälp från andra vuxna människor så att du inte utsätts för några hemskheter.
Citera
2016-03-02, 00:06
  #67
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Du är inte ensam. Jag drömde för ett antal år sedan att jag hade sex med min mor och det äckligaste av allt var att allt kändes så verkligt i drömmen, och sen att man inte har glömt av det heller. Jävla trauma dröm.
Citera
2016-04-25, 18:43
  #68
Avstängd
jag kommer ihåg att jag drömde om att vara spädbarn på nytt när jag var liten men det var inte som att det var min jordiska mamma och pappa. hade också dröm som jag kommer ihåg när jag hade sex(?) med min mor.

jag tror det handlar om det himmelska. kärlek är skönare än man kan tro. Gud är kärlek och sanning. utan att bli som barn på nytt får vi inte inträde till Guds rike för det sade Jesus!
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback