Citat:
Ursprungligen postat av
SunTzu
Är du alltså emot vaccin, men för centralstimulantdroger som pajar hjärnan :P?
hehe, ser nu att du har reg-datum 2006. ja, jag är emot vaccin. alla sorters vaccin förutom ett, faktiskt.
men jag är inte för CS. även om jag vill tro att det faktiskt kan ha haft nytta, ibland - men jag tror vi små människor är mycket omedvetna om när det skulle vara isåfall. och samma faktiskt, som av en slump, är min åsikt om vaccin.
det kan även vara bra att röka tobak, för giftet i det kanske tar kål på ett visst virus som man har verksam i kroppen, men att veta att så ska ske eller med hög chans, är som rena lotteriet i min värld.
således, försöker jag hålla mig borta från allt vad droger och sk mediciner heter. och jag har hellre arbete med dem som kämpar med ohälsa, än att själv ha ohälsa eller ålderdom. så ser läget ut också. men när alla kort lagts på bordet kanske det visat sig att det är jag som gått runt och spritit giftet också....
edit, vad jag skrev i mitt föregående inlägg förresten var i princip att jag ber om ursäkt för att jag inte varnade om mdpv när jag testade det så tidigt(?) (ej säker på årtalet faktiskt) men ändå , vad jag kommer ihåg, inte börjat varna om skiten förrän nu
MEN jag vill inte mena att CS eller vaccin eller whatever man väljer att injiccera, nödvändigtvis spelar i olika ligor. för det är ju troligen då gift allesammans, och det heliga budet råder att man ska beskydda hjärtat. och det man får in i blodomloppet riskerar med stor sannolikhet att komma in i hjärtat. en stor vetenskap lär finnas i hur de använder olika metoder för att komma förbi immunförsvaret, och som jag misstänker innebär det nya att ersätta det naturliga immunförsvaret med nån digital skit. vi kan hoppas det är en vanföreställning från min sida men det är sjukt