Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-10, 22:30
  #241
Medlem
Gitarrmisshandels avatar
Jag klarar inte av människor som måste supa hela tiden. Speciellt har jag svårt med människor som måste supa hela tiden och samtidigt tränar. Vad är vitsen att träna om man ska sen ut och fläska i sig mängder med alkohol? Man får ingen effekt av träningen och det blir motsatt resultat. Det tyder enbart på dålig självdisciplin alternativt dumhet.
Att festa går an, men att alltid supa sig medvetslös och må dåligt dagen efter är så.... TRÅKIGT!!! Shit, det finns roligare grejer än att köpa 10 öl, men vissa människor verkar inte inse det. Jag går helt enkelt inte ihop med sådana och tyvärr är det majoritet av mina vänner samt resten av Sveriges befolkning.

Folkgrupper som inte har akademisk utbildning. Jag känner misärkänslor i deras omgivning. Jag tål inte människor som är "dumma".
Citera
2010-10-10, 23:16
  #242
Medlem
Koyaanisqatsis avatar
Det jag finner mest motbjudande är en krystad machojargong som många osäkra män utövar dagligen. Jag har fått rysningar av att ofrivilligt lyssna på kväljande kommentarer av dessa wannabe troglodyter.

Just för att allt de häver ur sig är så otroligt pinsamt, onödigt och förutsägande.
__________________
Senast redigerad av Koyaanisqatsi 2010-10-10 kl. 23:19.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback