Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-31, 20:35
  #16285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetripper
Bara man har hoj antar jag o att man kör på de olika run som anordnas. Man ska äga HD men om du har fler utöver det så kvittar vad det är.

Hörde att deras dotter bor hos Bönas släkt
Familjen andersson på suellsgatan
Mikaela
Micke"ploppen"
Melinda Andersson
Mer info om dom?
Är detta också whitetrash personer?
Citera
2016-07-31, 20:47
  #16286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Hörde att deras dotter bor hos Bönas släkt
Familjen andersson på suellsgatan
Mikaela
Micke"ploppen"
Melinda Andersson
Mer info om dom?
Är detta också whitetrash personer?

Det är bara skitsnack, deras dotter bor hemma hos dom själva.
Citera
2016-07-31, 20:59
  #16287
Medlem
81rulezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Hörde att deras dotter bor hos Bönas släkt
Familjen andersson på suellsgatan
Mikaela
Micke"ploppen"
Melinda Andersson
Mer info om dom?
Är detta också whitetrash personer?

Varför dra ner barnen i detta forum? Dom har väl inte valt sina föräldrar.
Citera
2016-07-31, 21:13
  #16288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revalutian
Det är bara skitsnack, deras dotter bor hemma hos dom själva.
Okej
Men pappan sitter konstant inne.Så där är det inte mycket att hämta
Och mamma super och lever rövare
Citera
2016-07-31, 21:20
  #16289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Okej
Men pappan sitter konstant inne.Så där är det inte mycket att hämta
Och mamma super och lever rövare

Absolut, han sitter inne mycket men att Mia är ute och super och leker rövare är inte sant.
Visst händer det att hon dricker men inte mer än någon annan vanlig svennebananförälder gör.
Hon tar väl hand om dottern och är väldigt engagerad i henne.
Citera
2016-07-31, 21:29
  #16290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revalutian
Absolut, han sitter inne mycket men att Mia är ute och super och leker rövare är inte sant.
Visst händer det att hon dricker men inte mer än någon annan vanlig svennebananförälder gör.
Hon tar väl hand om dottern och är väldigt engagerad i henne.

Du som har koll
Stämmer det att Mia gick runder med både knivar och tårgas i vagen?
Citera
2016-07-31, 21:40
  #16291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Du som har koll
Stämmer det att Mia gick runder med både knivar och tårgas i vagen?

Du som verkar ha stenkoll på staden vet lika väl som vi andra invånare i denna stad att det händer riktigt mycket skit här, jag själv har alltid med mig någon form utav vapen när jag går ut, allt annat vore enbart korkat.

Jag tar hellre lite böter för jag har med mig någon form utav vapen när jag är ute än att inte ha något att försvara mig med om jag skulle bli påhoppad utav någon. Antar att Mia med många fler tänker likadant, inga konstigheter. Tråkigt att det ska behövas men läget är dom det är och jag tänker fan inte chansa.
Citera
2016-08-01, 10:12
  #16292
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revalutian
Du som verkar ha stenkoll på staden vet lika väl som vi andra invånare i denna stad att det händer riktigt mycket skit här, jag själv har alltid med mig någon form utav vapen när jag går ut, allt annat vore enbart korkat.

Jag tar hellre lite böter för jag har med mig någon form utav vapen när jag är ute än att inte ha något att försvara mig med om jag skulle bli påhoppad utav någon. Antar att Mia med många fler tänker likadant, inga konstigheter. Tråkigt att det ska behövas men läget är dom det är och jag tänker fan inte chansa.

Lika illa i dom flesta städerna i landet
Hur mycket tolererar egentligen red&white crew och dom dom supportar ha att en person gör idiot saker och åker in.Istället för att göra saker för organisationen
Citera
2016-08-01, 10:29
  #16293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Lika illa i dom flesta städerna i landet
Hur mycket tolererar egentligen red&white crew och dom dom supportar ha att en person gör idiot saker och åker in.Istället för att göra saker för organisationen

Det är illa i många städer men lika illa som i Landskrona är det långt ifrån dom flesta städer som är. Tvekar starkt att dom flesta städer med vårt invånarantal har så mycket skjutningar och sprängningar.

Böna är respekterad inom både R&W och HA. Vad är det som säger dig att han inte gör grejer för klubben? Du sitter och förmodar massa saker.
Citera
2016-08-01, 10:38
  #16294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revalutian
Det är illa i många städer men lika illa som i Landskrona är det långt ifrån dom flesta städer som är. Tvekar starkt att dom flesta städer med vårt invånarantal har så mycket skjutningar och sprängningar.

Böna är respekterad inom både R&W och HA. Vad är det som säger dig att han inte gör grejer för klubben? Du sitter och förmodar massa saker.

Att hugga ner vanliga personer är väl inget att göra något för klubben?
Är såna som han som ger klubbar dåligt rykte om ge sig på oskyldiga personer.Hur ofta har han tex attackerat andra "kriminella" personer som har lite makt?
Han påminner om invandrarna tuff i grupp
Citera
2016-08-01, 10:50
  #16295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Att hugga ner vanliga personer är väl inget att göra något för klubben?
Är såna som han som ger klubbar dåligt rykte om ge sig på oskyldiga personer.Hur ofta har han tex attackerat andra "kriminella" personer som har lite makt?
Han påminner om invandrarna tuff i grupp

Jag har ännu inte vetskapen om vem denna personen är så i just detta fallet har jag svårt att uttala mig. Men du som har lätt att uttala dig om detta fallet kan ju lika bra berätta vem offret är?

Han har varit på flertalet andra kriminella som har haft makt. Du bara gissar dig fram, prata med någon i hans omgivning istället som vet hur det ligger till så ska du se att din uppfattning kommer att ändras ganska så bra.
Citera
2016-08-01, 11:18
  #16296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revalutian
Jag har ännu inte vetskapen om vem denna personen är så i just detta fallet har jag svårt att uttala mig. Men du som har lätt att uttala dig om detta fallet kan ju lika bra berätta vem offret är?

Han har varit på flertalet andra kriminella som har haft makt. Du bara gissar dig fram, prata med någon i hans omgivning istället som vet hur det ligger till så ska du se att din uppfattning kommer att ändras ganska så bra.

Nämn någon annan organisation eller kriminel?
Gärna PM
Då jag vet att vägen har möts av SMC så har denna Björn böna tittat ner.
Albanerna i staden jagar han
Även Zein har varit på han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in