Citat:
Ursprungligen postat av canment
Enligt policys inom SEB ska personal inom SEB ha fokus p kunden fr att ge bra service. Precis som i alla andra serviceyrken r det viktigt att kunden fr ett bra bemtande/intryck. Skicka grna din sikt till SEB
http://taz.vv.sebank.se/cgi-bin/pts3...ktill?openform
Jag r inte skert p att de fortfarande tuggar tuggummi, var dr en gng med morsan o hon ppekade till nn kille som satt vid bordet o han pstod att han var chef. D svarade han typ att han har redan ppekat personalen samma morgon. ( Samma eller veckan drp var jag p kontoret igen o d vad jag fick veta s r det en kvinnlig chef (s SEB p Trinagel r verkligen duktiga p att lura folk o soppa sprna)
Nu r det s att jag brukar sllan beska kontoret o klaga p kassrskorna kan jag inte, service yrke r ett tuff jobb, det har jag sjlv ftt prva s de var kanske lite slutkrda eller s. Men jag r fortfarande piss p telefon servicen. 2-3 dagar har jag provat utan att f nt resultat! Nu r det s att jag r ingen stor kund liksom, som stndig har kontakt via telefon o snt, utan jag gr enkla grejer. Jag r sker p att alla stor o sm banker har samma problem d o d.