2009-09-02, 19:11
Medlem
DanteAlighieris avatar
Det fungerar inte fr mig, fungerar det fr er?
Citera
2009-09-02, 19:14
Medlem
A.L.Vs avatar
Funkar hur bra som helst, har dosa nu och den funkar klockrent! Vad r det som inte funkar?
Citera
2009-09-02, 20:21
Medlem
det funkar men frgar alltid om jag vill utka skyddet med skrapkoder ox..
Citera
2009-09-03, 00:49
Medlem
Efter nnu en omformatering, redan 2:a fr i r, frskte jag importera sparade e-leggar. Certifikaten fanns p en hrddisk och jag trodde att det var bara att importera. ICKE. Efter ca 2 timmar insg jag att jag kanske borde prova med att importera frn USB-minnet. Voila. Nu gick det galant.

Allts, om det inte funkar att importera frn externa hrddiskar, anvnd USB-minnet.
Citera
2009-09-03, 18:39
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback979
Efter nnu en omformatering, redan 2:a fr i r, frskte jag importera sparade e-leggar. Certifikaten fanns p en hrddisk och jag trodde att det var bara att importera. ICKE. Efter ca 2 timmar insg jag att jag kanske borde prova med att importera frn USB-minnet. Voila. Nu gick det galant.

Allts, om det inte funkar att importera frn externa hrddiskar, anvnd USB-minnet.

Hur importerar jag det?

Nr jag klickar p logga in och skriver in lsen str det bara att jag inte har behrighet till tjnsten jag valt. :/
Citera
2009-09-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Hur importerar jag det?

Nr jag klickar p logga in och skriver in lsen str det bara att jag inte har behrighet till tjnsten jag valt. :/

Skicka en frga till Handelsbankens kundtjnst; de gnger jag har behvt hjlp har de varit bra och snabba.
Citera
2009-09-07, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Hur importerar jag det?

Fr att ha ngt att importera mste man ha exporterat innan. Exportera allts till ett usb-minne. Sedan installerar du frst BankId-skerhetsprogrammet som just nu har version 4.10.2. Starta programmet och klicka p importera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in