• 2
  • 3
2018-04-02, 20:57
Avstängd
Arkhamists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
*ä*gq*ist hoppas att du klarar rebusen nu. Den var redan enkel.
Hon har dock bytt identitèt men med lite finurlighet skall du nog kunna bena ut det.
Tänk bara på vikingarnas skrivtecken och motsattsen till ödmjuk.
Men vad är detta för trams? Ut med namnet på subban. Är det någon som INTE har gjort sig förtjänt av att leva sina sista år i anonymitet så är det den här haveristen.

Av någon anledning får jag för mig att så snart namnet kommer fram så kommer vi att hitta en strid ström av spår på internet från den här dåren. Är man kapabel att polisanmäla Posten för att de lägger ner ett postkontor så är man kapabel att gå loss ordentligt under exempelvis MeToo.

Som sagt, ut med namnet på kärringen.
Citera
2018-04-04, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Men vad är detta för trams? Ut med namnet på subban. Är det någon som INTE har gjort sig förtjänt av att leva sina sista år i anonymitet så är det den här haveristen.

Av någon anledning får jag för mig att så snart namnet kommer fram så kommer vi att hitta en strid ström av spår på internet från den här dåren. Är man kapabel att polisanmäla Posten för att de lägger ner ett postkontor så är man kapabel att gå loss ordentligt under exempelvis MeToo.

Var Susanne politiker?
Citera
2018-04-04, 12:02
Medlem
Citat:

Efternamnet borde väl då vara R*uns*en?
Citera
2025-01-12, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saoshyant
Snubblade över den här historian när jag var hemma hos en väns vän som hade införskaffat sig tavlan "De förlorade drömmarnas skog II" (Som är ett porträtt på Torsten). Direkt tyckte jag den påminde starkt om en tavla på den mördade nationalisten Daniel Wretström som jag tidigare sett, och mycket riktigt är det samma konstnär och samma serie.

Tavla finns här: http://www.andersson-markus.se/portrattgalleri.html (Om man scrollar ner)

Jag är en ganska härdad person som har varit med om det mesta och haft anhöriga och vänner som gått bort på diverse gräsliga vis, ändå tror jag aldrig någonsin att jag någons levnadsöde och frånfälle har berört mig lika starkt som Torstens. Jag kan inte se på hans porträtt längre stunder utan att brista ut i gråt och fyllas av hat, ett mörkt och starkt hat som får mig att tro att hade jag haft Torstens banekvinna framför mig så hade jag inte tvekat att pressa mina händer runt hennes nacke tills dess att den knäcks. Jag hatar henne, jag hatar henne något så otroligt, ändå vet jag inte vem hon är. Jag har ingen aning faktiskt, är det inte konstigt?
Jag skulle vilja veta mer om detta. Men det verkar omöjligt att få reda på något.
Citera
2025-01-12, 11:06
Medlem
Citat:

Vad kallar man vikingarnas skrivtecken i singularis? Vad är motsattsen till mjuk?
Citera
2025-01-12, 15:57
Medlem
Citat:
Vad kallar man vikingarnas skrivtecken i singularis? Vad är motsattsen till mjuk?
Hänger inte med riktigt. Lever kvinnan? Vilket parti eller organisationer var hon med I?
Citera
2025-01-12, 21:06
Medlem
Citat:
Vikingatida skrivtecken, är runa eller runor. Motsattsen till mjuk är hård.
Damen är numera gammal.
Citera
2025-01-12, 21:10
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:

"Runa" hette/heter det i singularis. "En runa, två runor".
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in