Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-10-25, 09:26
  #1
Medlem
Celine Dion har drabbats av allvarliga muskel-spasmer och kan inte längre uppträda.
https://www.bitchute.com/video/6mL5OaW7cp40/
Det var meningen att hon skulle börja showa i Las Vegas i början av november men nu har showen ställts in och Celine hoppas på tillfrisknande. Hon är ensamstående mamma till två yngre barn…

Aftonbladet rapporterade om Celines dåliga hälsa https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-tvingas-stall men de skrev inte att Celine var vaccinerad. Till skillnad mot när Mattias Karlsson, SD, låg inne på sjukhus. Då var det mycket viktigt att upplysa läsarna om att han var ovaccinerad.

Eric Clapton är en annan kändis som fick kännbara bieffekter av att vaccinera sig då hans händer inte längre fungerar som de ska. Inte kul då man räknas vara en av världens bästa gitarrister. Han talar öppet om sin oro över mass-vaccineringen, och blir behandlad därefter…
https://www.bitchute.com/video/uy5SKP1ZCYxu/

Många av de bieffekter som verkar kunna uppstå efter mrna-vaccinerna diskuteras aldrig. Det enda det pratas om är hjärtproblem.
Det sägs inget om att man kan bli blind!
Eller döv.
Eller att vissa förlorar förmågan att prata.
Och så dessa okontrollerbara muskelryckningar, som ett antal, inklusive Celine Dion, verkar drabbas av.

Det kommer hela tiden in fler berättelser från drabbade människor på No More Silence https://nomoresilence.world och en stor del av dessa berättelser visar på andra skador än just hjärtproblem.
Men det förs inga som helst diskussioner om detta. Ingen verkar fråga sig varför vissa människor blir blinda efter att ha vaccinerat sig. Eller varför vissa skakar så okontrollerat att de behöver hjälp 24/7. Barn dör i nära anslutning till vaccineringen men ingen ropar stopp.
Eller jo, det finns ju faktiskt en växande massa som har ropat stopp en längre tid men de får ju aldrig något utrymme i medierna.

Det är ett jävla vansinne att inte vaccineringen redan har stoppats men kanske kan drabbade kändisar få igång en diskussion.
Det blev ju ett jävla liv efter att Nicki Minaj skrivit att ”Min kusin i Trinidad kommer inte att ta vaccinet eftersom hans kompis tog det och blev impotent. Hans testiklar svullnade upp.”
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-borde-skammas

Vet ni om fler kändisar som har råkat illa ut av vaccinet?
Citera
2021-10-25, 09:40
  #2
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Hm, funkar för mig till mobil.
https://m.youtube.com/watch?v=p33F6OOB_To

Men ja de plockar bort en del....laddar ned saker ibland just därför.

Han säger också att man ville att han inte skulle tala om det. (uppfattade inte vem som sa det.)

"Brandon Goodwin says blood clots that resulted from taking the vaccine is the real reason he wasn't able to participate in the playoffs for the Atlanta Hawks."

Första inlägget där jag beskriver videon mer är borttaget.
.
Har för mig att jag skrev namn, att han beskriver hur han haft covid, blivit frisk, kunnat fortsätta spela - senare fått vaccinet och inte blivit återställd. Tydligt nedsatt kondition som gjorde att han var tvungen att avsluta säsongen eller vad det var, ja lyssna själva.

Han själv är övertygad om att det var vaccin som gjorde att han fick sluta säsongen. (Vilket coronavaccin man använt vet jag inte)

Jag har inte läst hela inlägget eller sett ts video, så det här är bara svar på frågan om någon vet fler, sista raden alltså.

Har inte varit så intresserad av Corona osv dock men ibland dyker ju något upp ändå.. svårt att undvika.
__________________
Senast redigerad av Room531 2021-10-25 kl. 09:46.
Citera
2021-10-25, 09:40
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlvarViking
Celine Dion har drabbats av allvarliga muskel-spasmer och kan inte längre uppträda.
https://www.bitchute.com/video/6mL5OaW7cp40/
Det var meningen att hon skulle börja showa i Las Vegas i början av november men nu har showen ställts in och Celine hoppas på tillfrisknande. Hon är ensamstående mamma till två yngre barn…

Aftonbladet rapporterade om Celines dåliga hälsa https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-tvingas-stall men de skrev inte att Celine var vaccinerad. Till skillnad mot när Mattias Karlsson, SD, låg inne på sjukhus. Då var det mycket viktigt att upplysa läsarna om att han var ovaccinerad.

Eric Clapton är en annan kändis som fick kännbara bieffekter av att vaccinera sig då hans händer inte längre fungerar som de ska. Inte kul då man räknas vara en av världens bästa gitarrister. Han talar öppet om sin oro över mass-vaccineringen, och blir behandlad därefter…
https://www.bitchute.com/video/uy5SKP1ZCYxu/

Många av de bieffekter som verkar kunna uppstå efter mrna-vaccinerna diskuteras aldrig. Det enda det pratas om är hjärtproblem.
Det sägs inget om att man kan bli blind!
Eller döv.
Eller att vissa förlorar förmågan att prata.
Och så dessa okontrollerbara muskelryckningar, som ett antal, inklusive Celine Dion, verkar drabbas av.

Det kommer hela tiden in fler berättelser från drabbade människor på No More Silence https://nomoresilence.world och en stor del av dessa berättelser visar på andra skador än just hjärtproblem.
Men det förs inga som helst diskussioner om detta. Ingen verkar fråga sig varför vissa människor blir blinda efter att ha vaccinerat sig. Eller varför vissa skakar så okontrollerat att de behöver hjälp 24/7. Barn dör i nära anslutning till vaccineringen men ingen ropar stopp.
Eller jo, det finns ju faktiskt en växande massa som har ropat stopp en längre tid men de får ju aldrig något utrymme i medierna.

Det är ett jävla vansinne att inte vaccineringen redan har stoppats men kanske kan drabbade kändisar få igång en diskussion.
Det blev ju ett jävla liv efter att Nicki Minaj skrivit att ”Min kusin i Trinidad kommer inte att ta vaccinet eftersom hans kompis tog det och blev impotent. Hans testiklar svullnade upp.”
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-borde-skammas

Vet ni om fler kändisar som har råkat illa ut av vaccinet?

Varför hittar du på en egen rubrik som inte stämmer?
Citera
2021-10-25, 09:40
  #4
Medlem
Conceptions avatar
Ok.

Inga bevis på att hon fått det från vaccinet?

Enligt din video så har alltså strax över 9000 personer fått muskelspasm av vaccinet? Behöver jag ens räkna på hur många vaccinationer som getts och hur liten del det är?

När vaccinerade hon sig? troligtvis för väldigt länge sedan och spasmerna uppträder nu? Måste det bero på vaccinet då.

Denna trådstart är endast spekulationer och enligt ovan; Denna hör inte hemma i en vettig diskussion och bör inte vara här.
Citera
2021-10-25, 09:58
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlvarViking
Celine Dion har drabbats av allvarliga muskel-spasmer och kan inte längre uppträda.
https://www.bitchute.com/video/6mL5OaW7cp40/
Det var meningen att hon skulle börja showa i Las Vegas i början av november men nu har showen ställts in och Celine hoppas på tillfrisknande. Hon är ensamstående mamma till två yngre barn…

Aftonbladet rapporterade om Celines dåliga hälsa https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-tvingas-stall men de skrev inte att Celine var vaccinerad. Till skillnad mot när Mattias Karlsson, SD, låg inne på sjukhus. Då var det mycket viktigt att upplysa läsarna om att han var ovaccinerad.

Eric Clapton är en annan kändis som fick kännbara bieffekter av att vaccinera sig då hans händer inte längre fungerar som de ska. Inte kul då man räknas vara en av världens bästa gitarrister. Han talar öppet om sin oro över mass-vaccineringen, och blir behandlad därefter…
https://www.bitchute.com/video/uy5SKP1ZCYxu/

Många av de bieffekter som verkar kunna uppstå efter mrna-vaccinerna diskuteras aldrig. Det enda det pratas om är hjärtproblem.
Det sägs inget om att man kan bli blind!
Eller döv.
Eller att vissa förlorar förmågan att prata.
Och så dessa okontrollerbara muskelryckningar, som ett antal, inklusive Celine Dion, verkar drabbas av.

Det kommer hela tiden in fler berättelser från drabbade människor på No More Silence https://nomoresilence.world och en stor del av dessa berättelser visar på andra skador än just hjärtproblem.
Men det förs inga som helst diskussioner om detta. Ingen verkar fråga sig varför vissa människor blir blinda efter att ha vaccinerat sig. Eller varför vissa skakar så okontrollerat att de behöver hjälp 24/7. Barn dör i nära anslutning till vaccineringen men ingen ropar stopp.
Eller jo, det finns ju faktiskt en växande massa som har ropat stopp en längre tid men de får ju aldrig något utrymme i medierna.

Det är ett jävla vansinne att inte vaccineringen redan har stoppats men kanske kan drabbade kändisar få igång en diskussion.
Det blev ju ett jävla liv efter att Nicki Minaj skrivit att ”Min kusin i Trinidad kommer inte att ta vaccinet eftersom hans kompis tog det och blev impotent. Hans testiklar svullnade upp.”
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-borde-skammas

Vet ni om fler kändisar som har råkat illa ut av vaccinet?
Vet massor av kändisr som vaccinerat sig utan problem men det är väl inte intressant för vissa idioter.
Citera
2021-10-25, 10:17
  #6
Medlem
mfmxs avatar
Ingen vetenskaplig förankring.
Coronaviruset och covid-19 --> Alternativa teorier om covid-19

/Moderator
Citera
2021-10-25, 10:19
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Vet massor av kändisr som vaccinerat sig utan problem men det är väl inte intressant för vissa idioter.

Misstanken är att vaccinets biverkningar är allvarligare än vad som än så länge presenterats för allmänheten. Anser du att "massor av kändisr som vaccinerat sig utan problem" är kliniska data som visar att vaccinets risk för biverkningar är lägre än sjukdomen de vaccinerar mot?

Min syn är att det är normalt när man är såhär tidigt i vaccinförsöken, att man inte känner till alla biverkningar. Men de börjar komma fram. Modernas vaccin har nyligen stoppats för vissa grupper pga biverkningar. Men allmänt verkar man från sjukvårdens sida inte agera förrän det finns tydlig data som visar risken för biverkningar.

Det borde vara naturligt för oss vanliga medborgare att hysa en viss skepsis mot ett läkemedel som är såhär nytt. Läkare är inte magiker. De kan inte ta fram ett vaccin på några få månader som är helt fritt från biverkningar.
Citera
2021-10-25, 10:32
  #8
Medlem
Jäklar vad många storkändisar i världen som drabbats men även många B och C kändisar som få känner till utan för deras hemland. Skulle aldrig ta ett så otestat vaccin själv.
Citera
2021-10-25, 10:41
  #9
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Ok.

Inga bevis på att hon fått det från vaccinet?

Enligt din video så har alltså strax över 9000 personer fått muskelspasm av vaccinet? Behöver jag ens räkna på hur många vaccinationer som getts och hur liten del det är?

När vaccinerade hon sig? troligtvis för väldigt länge sedan och spasmerna uppträder nu? Måste det bero på vaccinet då.

Denna trådstart är endast spekulationer och enligt ovan; Denna hör inte hemma i en vettig diskussion och bör inte vara här.

Råkade se en video med muskelspasmer som blev bortplockad och sopad under mattan på tuben. Han som filmade påstod att tjejen hade fått det av vaccinering ..såg obehagligt ut... när det är så mycket potentiell vinst bakom, och kritik tystas överallt på de stora medierna som tiktok, Facebook, YouTube som antagligen ägs och influeras av samma företag allihop så blir man skeptisk, samtidigt som man överdriver statistik åt andra hållet från start i sensationsmedia. Hur vet man vilken statistik som är rätt. Varför ska jag lita på msms statistik. Ska kolla på videon strax .. 9000 vart, i hela världen? Har man brytt sig om att kolla upp samband om vad som kan ha orsakat just den biverkningen?

MSM och många journalister gillar att vrida på siffror i en rad ämnen för att få fram en poäng. Ofta mycket lätt att se hål i statistik som utelämnade faktorer eller klumpigt inräknade faktorer. Det finns det många exempel på men får väl inlägget borttaget då för "off topic" som...vanligt om man försöker ge en liten bredare bild.

Såg en i vården som castade live efter "Joe bidens" uttalande om att alla inom det offentliga med över 100 anställda skulle vaccineras eller få sparken...

Hon diskuterade med en kollega, nämnde bra poänger som att vaccinen inte har blivit testade nog i kombination med andra mediciner men vad händer..casten avstängd och användaren försvinner.


Ser uttalanden som
"Obesity is the greatest risk factor of corona, no one has reported that yet" (Australien, vårdpersonal som socialt distanserade visar missnöje mot vaccinmandaten där borta)
https://www.youtube.com/watch?v=J0mTkW3WGB8
Police remove healthcare workers for protesting in Melbourne

Jag blir iaf skeptisk och obrydd till hela showen om corona och vaccin om man inte vill vara ärliga från start inom MSM med överdrivna siffror osv. Och alternativmedia visar en annan sida av myntet som storföretagen försöker tysta.

Hur poliser används för att forcera lockdowns, maskkrav och vaccinmandat i många länder... Dryga böter om man inte gör som tillsagd.

Jag som inte läst så mycket (för att MSM i allmänhet är tråk och haft mina egna utmaningar) fick jag varningstecken när man utöver statistiken som inte verkade ärligt presenterad, t.ex. passivt läste ibland om hur vi väntade på vaccin under lång tid...

Inget vaccin fanns emot detta som verkade upphypat i sensations/clickbaitjournalistik... Helt plötsligt lanseras typ 4-5-6 olika vaccin eller vad det var. Från noll till hundra...

Som om man inte provat sina vaccin tillräckligt - men att Ett företag gått ut med sitt, och resten "tvingas" lansera sina vaccin med för att inte gå miste om den massiva vinst som finns att hämta och skydda sina investeringar.

Eller kan någon som har följt showen förklara. Kan mycket väl ha fel i lanseringshetsen men det såg ut som väldigt påskyndat.

Vilket vaccin var först ut? Datum när det lanserades?
Vilka lanserades efter och hur kort efter? Datum/vaccin variant...

Hur många olika vaccin av dessa används idag?
Har egentligen fler frågor om det men kanske för en egen tråd. Men bryr mig nog inte nog för att starta en ny tråd med mer ingående frågor.
__________________
Senast redigerad av Room531 2021-10-25 kl. 10:50.
Citera
2021-10-25, 11:03
  #10
Medlem
DontWantWars avatar
Händer detta elitens favoritslavar (kändisar)

Kan ni baea börja räkna med vad som händer och kommer hända med vanligt folk.

Massdöden är påväg

Ni som fortsätter förneka och försvara injektionen kommer få en väldigt otrevlig wake up in time
Citera
2021-10-25, 11:15
  #11
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Råkade se en video med muskelspasmer som blev bortplockad och sopad under mattan på tuben. Han som filmade påstod att tjejen hade fått det av vaccinering ..såg obehagligt ut... när det är så mycket potentiell vinst bakom, och kritik tystas överallt på de stora medierna som tiktok, Facebook, YouTube som antagligen ägs och influeras av samma företag allihop så blir man skeptisk, samtidigt som man överdriver statistik åt andra hållet från start i sensationsmedia. Hur vet man vilken statistik som är rätt. Varför ska jag lita på msms statistik. Ska kolla på videon strax .. 9000 vart, i hela världen? Har man brytt sig om att kolla upp samband om vad som kan ha orsakat just den biverkningen?
Jag tror inte på att det tystas av MSM. Jag tror snarare att spekulationer och egna åsikter som, vi sett stora bevis på, fördunklar människors tänkande är skälet. Hur vet du att det som sägs i videon är sant? Det är inte för att Big Pharma ska gå med någon hemlig vinst i skymundan. Redan nu så finns ju många bevis på att länder där vaccinationsgraden är låg upplever stora problem.

9000 står i videon, jag har ingen aning om var uppgifterna kommer ifrån.

Men titta på videon och fundera på varför den framställs som den gör istället. Den är som gjord för att övertyga.

Har man redan en egen agenda i huvudet så blir det lätt att man läser nyheter fel och börjar misstro allt. Det är bra med alternativ media men när alternativ media helt uppenbart börjar ljuga och det vispas bort som "fake news" när man argumenterar emot det. Det är då det börjar bli farligt.

Den dagen man inser att exempelvis Trump är en farlig manipulatör och ingen frälsare så förstår man varför.

Jag kan rekommendera denna om du inte sett den tidigare:

https://www.arte.tv/en/videos/098157...-manipulators/
__________________
Senast redigerad av Conception 2021-10-25 kl. 11:27.
Citera
2021-10-25, 12:02
  #12
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Jag tror inte på att det tystas av MSM. Jag tror snarare att spekulationer och egna åsikter som, vi sett stora bevis på, fördunklar människors tänkande är skälet. Det är inte för att Big Pharma ska gå med någon hemlig vinst i skymundan. Redan nu så finns ju många bevis på att länder där vaccinationsgraden är låg upplever stora problem.

9000 står i videon, jag har ingen aning om var uppgifterna kommer ifrån.

Men titta på videon och fundera på varför den framställs som den gör istället. Den är som gjord för att övertyga.

Har man redan en egen agenda i huvudet så blir det lätt att man läser nyheter fel och börjar misstro allt. Det är bra med alternativ media men när alternativ media helt uppenbart börjar ljuga och det vispas bort som "fake news" när man argumenterar emot det. Det är då det börjar bli farligt.

Den dagen man inser att Trump är en farlig manipulatör och ingen frälsare så förstår man varför.

Ja MSM och andra stora mediaföretag är ju kända för att spela med öppna kort och låta alla komma till tals..

Tycker det ser ut som att länder där vaccinationskraven och graden är massiva att det finns mängder av problem där med. Du kan få sista ordet och vinna diskussion, jag blir uttråkad av det här. Det blir en för lång diskussion, jag är inte tillräckligt intresserad för att engagera mig.

Håller med om att alternativmedia som ofta kritiserar MSM för att manipulera och visa inslag som gjorda för att övertyga (vilket de ofta också gör) om en sida, samtidigt ofta gör samma sak själv. Om det gäller videor i trådstarten låter jag vara osagt.. såg inte allt.

Men kontrasten är bra ändå, olika MSM och sociala medier samt alternativ media inom det andra. har ingen alternativ media jag följer förutom rebel news på youtube i Melbourne, sen ett par månader tillbaka. Någon/några videor i veckan. Eller, jag lyssnar på podcasts ibland, men oftast rätt specifika områden om helt andra saker.

Sen dyker saker som vaccinmandat-demonstrationer m.m. som det finns många av i världen upp i ens rekommenderade videor såklart.

__________________
Senast redigerad av Room531 2021-10-25 kl. 12:11.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback