Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-19, 09:34
  #17569
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Någon snubbe har tydligen hittat ett sätt att optimera ner laddtiderna med 70% i onlineläget för PC.
Rockstar belönar snubben med 10.000 dollar då de kommer att tillämpa det i en kommande patch.
Patchen lanserades på alla plattformar i tisdags.
På xbox one medförde det att spelet kraschade varje gång man startade ett jobb eller bytte session.
Så jävla dåligt.
Igår tog de bort patchen.
Citera
2021-04-26, 09:24
  #17570
Medlem
No6s avatar
Lirar i ett grinding crew på PC(förmodligen det största) så vi har typ en full Crew-session(public) 24/7 så man kan sälja sin business utan att någon kommer med en MK2 och spränger dig åt helvete. Plus att man får +1% av säljarvärdet per spelare i sessionen. Joina SAFE-crew kan jag rekommendera. Bara att googla. Lite bökigt att joina, men helt klart värt det. Noll tolerans mot moddning osv såklart.

Tolka inte detta som att jag "söker spelare" nu. Jag har inget med själva lednigen att göra, bara pratar om min egen upplevelse sedan jag hittade ett grinding-crew. Så jävla mycket roligare blev spelet då.
Citera
2021-07-08, 07:39
  #17571
Medlem
Mogaku-sans avatar
Var ett tag sedan man var online nu på PC. Kanske ska bygga ihop en ny dator och ge spelet en ny chans med bättre grafik.

GTA Online för PS3 och Xbox 360 stängs ner i höst.
https://www.rockstargames.com/newswi...-on-december-1

Citat:
Will I be able to transfer my progress from GTA Online on PlayStation 3 or Xbox 360 to current console generations before it is shut down on December 16, 2021?

No, this is not possible. There is no feature available to transfer character data or progress from those platforms. All website stat tracking for PlayStation 3 and Xbox 360 via the Rockstar Games Social Club will also be removed.

https://support.rockstargames.com/ar...-L-A-Noire-FAQ
Tur att man flyttade över från Xbox 360 till PC redan våren 2015.
__________________
Senast redigerad av Mogaku-san 2021-07-08 kl. 07:45.
Citera
2021-07-31, 18:34
  #17572
Medlem
Har ett litet problem kopplat till gta på PC.

Gav bort mitt steam account till sambons grabb då jag la ner spelandet förut.
Nu efter köpt mig dator igen så vill jag lira smite som blev kopplat till steam mot slutet av min "spel karriär" där jag har massa skins, voicepacks osv.

Nu har han ju skaffat Gta genom steam..
Så frågan är om jag kan fixa nytt steam acc till honom o köpa gta till det nya accountet, kan han logga in på sitt gta konto då eller blir det o göra ett helt nytt?

Kan man isåfall typ ge han allt från gamla accountet till nya? Eller hur ska jag lösa detta 🤔
Citera
2022-05-20, 14:16
  #17573
Medlem
Mogaku-sans avatar
Spelade GTA Online lite nu i veckan. Fasiken vad mycket dyra prylar och företag som de har slängt in.
Genast en reklam för sharkkort så fort man laddar in. Minns gulddagarna när man lirade på Xbox 360 och det inte fanns flygande motorcyklar med missiler på.
Citera
2022-05-24, 14:38
  #17574
Medlem
Spelade GTA online för första gången för några veckor sen och har hoppat in lite då och då sen dess. Precis varje gång har spelet saboterats av cheaters som spawnar runt en i världen, skickar bomber från tomma luften på en och pajar allt.

Är det jag som haft otur eller är det såhär man kan förvänta sig att det ska vara?
Citera
2022-05-24, 16:35
  #17575
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneStaxx
Spelade GTA online för första gången för några veckor sen och har hoppat in lite då och då sen dess. Precis varje gång har spelet saboterats av cheaters som spawnar runt en i världen, skickar bomber från tomma luften på en och pajar allt.

Är det jag som haft otur eller är det såhär man kan förvänta sig att det ska vara?
Det är tyvärr ganska så vanligt inte minst sedan de flygande motorcyklarna med målsökande missiler släpptes i spelet.
Citera
2022-05-24, 16:40
  #17576
Medlem
Ess85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneStaxx
Spelade GTA online för första gången för några veckor sen och har hoppat in lite då och då sen dess. Precis varje gång har spelet saboterats av cheaters som spawnar runt en i världen, skickar bomber från tomma luften på en och pajar allt.

Är det jag som haft otur eller är det såhär man kan förvänta sig att det ska vara?

Nu har jag inte spelat på några månader just på grund av alltför mycket fuskare.

Det går ungefär en fuskare/moddare på åtta personer enligt min erfarenhet. Alltså finns det minst tre fuskare i en full lobby på trettio personer.

Tänk också på att det finns ganska avancerade fuskprogram till GTAO, dom kan lätt få reda på din IP och var du bor så jag rekommenderar att använda en VPN om du ska spela.
Citera
2022-07-03, 22:28
  #17577
Medlem
När jag spelade för några veckor sedan var det alltid 10-20 st spelare i varje session. Sen gick jag till en solosession ett tag, för att sedan gå tillbaka till en publik session, men numera är jag nästan alltid själv i sessionen, ibland 2-3 st andra. Jag kan nästan aldrig göra missions och heists som kräver 2 eller fler spelare för det är nästan aldrig nån som dyker upp i invite-listan!

Blev det nåt fel när jag gick till en solo session?
Vad är det för fel?
Nån som varit med om liknande?
Citera
2022-08-13, 15:49
  #17578
Medlem
Mogaku-sans avatar
Jag tycker att det är bra nu att man kan göra business i en invite server och slippa alla idioter på flygande motorcykel med målsökande missiler. Trollen får gärna köra på publik server.

Ska få min flickvän att börja spela ihop med mig. Kört mest själv för att slippa andra spelare.
Citera
2022-09-30, 18:21
  #17579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Jag tycker att det är bra nu att man kan göra business i en invite server och slippa alla idioter på flygande motorcykel med målsökande missiler. Trollen får gärna köra på publik server.

Ska få min flickvän att börja spela ihop med mig. Kört mest själv för att slippa andra spelare.

Ja tyvärr så förstördes spelet totalt. Det borde finnas multiplayer där man inte kan döda andra spelare. Sjukt dåligt. Man orkar inte med allt trams.
Citera
2022-12-13, 19:34
  #17580
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Ja tyvärr så förstördes spelet totalt. Det borde finnas multiplayer där man inte kan döda andra spelare. Sjukt dåligt. Man orkar inte med allt trams.
haha spela inte skjutspel om du inte vill bli dödad...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback