Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-13, 20:23
  #17581
Medlem
Blademasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
haha spela inte skjutspel om du inte vill bli dödad...

Skjutspel? Eeeh. Gta är lite bredare i sin spelform än att kallas ”skjutspel” va? Jag tror du tänker på Counter Strike eller Fortnite kanske?
Citera
2022-12-25, 14:26
  #17582
Medlem
Mogaku-sans avatar
Någon som lirat Drug Wars som släpptes runt Lucia, den 13 december 2022?

Loggade in nu under julafton och lekte lite i snön. Hade önskat att snön var lite mer detaljerad eller är det jag som bara blivit gammal?

Minns när jag spelade under julen 2014 på Xbox 360. Är det rentav samma snö på PC?

Tycker att det är snålt med de 10 lägenheter som man kan ha i spelet. Önskar att man kunde ha runt 20 på kartan.
Citera
2023-01-22, 08:41
  #17583
Medlem
Mogaku-sans avatar
Numera kan man bli taxichaufför i GTA Online. Tyckte att det var kul ett tag men att köpa en egen taxibil, aldrig i livet.
Citera
2023-02-08, 13:23
  #17584
Medlem
Blademasters avatar
GTAO kommer nog självdö det här året om inte Rockstar fixar Godmode-glitchen med taxiverksamheten. Totalt kaos, alla är odödliga. Rip GTAO.
Citera
2023-07-03, 13:24
  #17585
Medlem
Tylfos avatar
Tänkte börja spela igen. Vilket är det bästa sättet att fixa pengar på om man är solo? När jag körde senast så var det bunker, nightclub och vehicle export som gällde. Är det fortfarande samma? Eller har det kommit någon ny business som man borde skaffa?
Citera
2023-07-03, 19:10
  #17586
Medlem
Förutom Wreckfest poopsockservers är detta min favorit racingspel för casual racing .. betoning på casual
Citera
2023-07-03, 19:46
  #17587
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tylfo
Tänkte börja spela igen. Vilket är det bästa sättet att fixa pengar på om man är solo? När jag körde senast så var det bunker, nightclub och vehicle export som gällde. Är det fortfarande samma? Eller har det kommit någon ny business som man borde skaffa?
Nattklubben är fortfarande bra, dels pengarna som kommer in stadigt ($50,000 / 48 min) om du håller populariteten max, vilket är enkelt om du har uppgraderingarna och bara går in och slänger ut fyllon. Plus goods från MC-business som fyller upp nattklubben. Nattklubben har mycket bättre sell missions än MC plus att du inte riskerar att bli raidad som CEO.

En relativt ny business som är bra och ger rätt bra pengar, fyller upp rätt snabbt och har simpla sell missions är Acid Lab. Se till att skaffa det. Gör First Dose-uppdragen så får du Brickade 6X6 och slipper köpa den, samt lär dig hur businessen med Dax och The Freakshop/Acid Lab fungerar.

https://gta.fandom.com/wiki/Acid_Lab

Mycket mer än så gör jag inte vad gäller inkomster.
Citera
2023-07-04, 18:38
  #17588
Medlem
Tylfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Nattklubben är fortfarande bra, dels pengarna som kommer in stadigt ($50,000 / 48 min) om du håller populariteten max, vilket är enkelt om du har uppgraderingarna och bara går in och slänger ut fyllon. Plus goods från MC-business som fyller upp nattklubben. Nattklubben har mycket bättre sell missions än MC plus att du inte riskerar att bli raidad som CEO.

En relativt ny business som är bra och ger rätt bra pengar, fyller upp rätt snabbt och har simpla sell missions är Acid Lab. Se till att skaffa det. Gör First Dose-uppdragen så får du Brickade 6X6 och slipper köpa den, samt lär dig hur businessen med Dax och The Freakshop/Acid Lab fungerar.

https://gta.fandom.com/wiki/Acid_Lab

Mycket mer än så gör jag inte vad gäller inkomster.
Tack! Håller på med alla missions nu för att låsa upp Acid Lab. Som en bonus så får man 50k efter varje uppdrag. Verkar lovande
Citera
2023-12-10, 15:06
  #17589
Medlem
AndroidMannens avatar
Hur kommer GTA Online påverkas av GTA 6?
Kommer man kunna flytta över sin karaktär till den nya kartan och vice versa flytta den till Los Santos.
Citera
2023-12-10, 18:03
  #17590
Medlem
Zantoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndroidMannen
Hur kommer GTA Online påverkas av GTA 6?
Kommer man kunna flytta över sin karaktär till den nya kartan och vice versa flytta den till Los Santos.
Knappast? Det är nytt spel.
Citera
2023-12-11, 11:29
  #17591
Medlem
AndroidMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Knappast? Det är nytt spel.
GTA Online är ju separat spel till Xbox Series S/X och skulle tro även till Playstation 5. https://www.xbox.com/sv-SE/games/sto...79R5LGV4T/0010

Här får man med både GTA Online och GTA 5
https://www.xbox.com/sv-SE/games/sto...MBTB02ZSF/0010

GTA 5 går också att köpa separat utan GTA Online
https://www.xbox.com/sv-SE/games/sto...CGHDBMR1P/0010

GTA Online har ju inte med varken GTA 5 och GTA 6 utan är ju fristående spel.
Citera
2023-12-12, 07:33
  #17592
Medlem
Kapuffs avatar
The GTA Online Winter DLC 2023 will add a Salvage Yard business, Drift Races, fresh rides, and festive surprise!

Finns att lira när ni vaknar och läser detta.

Ifall någon nu som mot förmodan skulle vara uppe med tuppen så klockan 11.
__________________
Senast redigerad av Kapuff 2023-12-12 kl. 07:52.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback