Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-14, 22:04
  #42013
Medlem
Jo tjena😂😂😂😂😂
Elfsborg har inget att sätta emot någon av top6
Dom vann mot en halvdan yngre Bajen liga.
Skulle inte klara en sekund mot bfb eller KGB oavsett nr.
Samma gäller WM fb dfg, inte MFF eller Helsingborg heller såvida det är fri ålder.
Citera
2024-04-17, 11:29
  #42014
Medlem
Livremmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sionvise
Jo tjena😂😂😂😂😂
Elfsborg har inget att sätta emot någon av top6
Dom vann mot en halvdan yngre Bajen liga.
Skulle inte klara en sekund mot bfb eller KGB oavsett nr.
Samma gäller WM fb dfg, inte MFF eller Helsingborg heller såvida det är fri ålder.

Skulle inte klara av ett ordinarie startfält av någon stockholmsliga. Möjligtvis när man har sina nya som man testar inför framtiden men inte en liga med "ordinarie trupp". Men kul att det körs!
Citera
2024-04-17, 14:33
  #42015
Avstängd
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Jag har sagt det innan och jag säger det igen;

Elfsborg är få, men dom kan slåss.
Kommer ihåg när WM försökte boxas emot Elfsborgs kategori b vid korsvägen. Som vanligt var VM fler antal, men fasen vad box dom fick.

Ingen liga har någonsin varit i närheten så effektiv som Elfsborg. 9 box, varav samtliga vinst.

Hahaha, du menar att Elfsborg skulle vara den mest efektiva liga i hela Sverige? När senaste körde dom mot Firman Boys och vann? När vann dom mot KGB? När körde dom över DFG? När piskade dom upp WM? När rövknullade dom BFB? Lägg bara ner tack.
Citera
2024-04-17, 17:48
  #42016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Jag har sagt det innan och jag säger det igen;

Elfsborg är få, men dom kan slåss.
Kommer ihåg när WM försökte boxas emot Elfsborgs kategori b vid korsvägen. Som vanligt var VM fler antal, men fasen vad box dom fick.

Ingen liga har någonsin varit i närheten så effektiv som Elfsborg. 9 box, varav samtliga vinst.

Har stor respekt för att dem kör så mycket, men de hade som sagt inte klarat någon av de top 5 i landet.
Citera
2024-04-19, 10:46
  #42017
Medlem
Vad är grejen med att i princip alla yngre och nyare firmor använder hooligans H:et vid sina logotyper? Någon måste ha varit först med det, är det då inte pinsamt att härma det efteråt?
Kan någon insatt berätta, jag är genuint intresserad.
Citera
2024-04-19, 14:02
  #42018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Jag har sagt det innan och jag säger det igen;

Elfsborg är få, men dom kan slåss.
Kommer ihåg när WM försökte boxas emot Elfsborgs kategori b vid korsvägen. Som vanligt var VM fler antal, men fasen vad box dom fick.

Ingen liga har någonsin varit i närheten så effektiv som Elfsborg. 9 box, varav samtliga vinst.

ays? bfb? ända skillnaden mellan ays o elfsborg är att elfsborg har mött skitligor medans ays har kört o vunnit mot tysklands och europas absoluta topp minus vissa undantag förstås, Ryssarna o polackerna däribland.
Citera
2024-04-19, 18:26
  #42019
Medlem
Finns ingen yngre liga som kan plocka Aiks yngre i hela norden
Citera
2024-04-20, 13:35
  #42020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getpungkulor
ays? bfb? ända skillnaden mellan ays o elfsborg är att elfsborg har mött skitligor medans ays har kört o vunnit mot tysklands och europas absoluta topp minus vissa undantag förstås, Ryssarna o polackerna däribland.
Vilka tyska ligor har ay kört över?
Citera
2024-04-20, 15:38
  #42021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1.94m
Vilka tyska ligor har ay kört över?

Frankfurt
Hansa
St pauli
Mainz
München (fri ålder)
Citera
2024-04-20, 19:07
  #42022
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timo91
Frankfurt
Hansa
St pauli
Mainz
München (fri ålder)
Sist jag kollade var dresden, bfc, kaiserslautern, 1860.. frankfurt top5.
Citera
2024-04-20, 21:22
  #42023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1.94m
Sist jag kollade var dresden, bfc, kaiserslautern, 1860.. frankfurt top5.

Ah okej du syftade på tyska toppar. Miss av mig där. Men å andra sidan så håller ju i stort sett hela den tyska scenen absolut högsta klass ur ett Europa perspektiv. Det är väl dom och polackerna som står i topp. Och med de sagt, sopar man en liga ifrån någon utav dom ovannämnda nationerna i jämförelse med den svenska så har man ett rätt så hyfsat stabilt manskap vare sig vad du eller jag tycker och/eller vill. Fåtal nordiska ligor som grejar de. Men jag är med på vad du menar, rätt ska va rätt.
__________________
Senast redigerad av Timo91 2024-04-20 kl. 21:35.
Citera
2024-04-20, 22:43
  #42024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timo91
Ah okej du syftade på tyska toppar. Miss av mig där. Men å andra sidan så håller ju i stort sett hela den tyska scenen absolut högsta klass ur ett Europa perspektiv. Det är väl dom och polackerna som står i topp. Och med de sagt, sopar man en liga ifrån någon utav dom ovannämnda nationerna i jämförelse med den svenska så har man ett rätt så hyfsat stabilt manskap vare sig vad du eller jag tycker och/eller vill. Fåtal nordiska ligor som grejar de. Men jag är med på vad du menar, rätt ska va rätt.
Lät bara lite som på den gamla goda sagoscenen, ay sopar Tysklands top ligor och övriga Europas topligor.
Tyskland och polackerna som står i topp?
Jag skulle säga Ukraina och Polen.
Men visst, ay har varit och luktat lite på Europa. Men efter en vinst mot St pauli och mainz så kan man inte säga att man slaktar Europas topligor.
Låter lite dumt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback