Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-19, 21:29
  #73
Medlem
kubuns avatar
jaha
2024-04-19, 21:29
  #74
Medlem
Bartman777s avatar
Underhållande tredje period, hade gärna sett övertid dock.
2024-04-19, 21:30
  #75
Medlem
perry2s avatar
Stig Salming in the Dressing Room
2024-04-19, 21:33
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
2-2 i matcher på tisdag. Sanna mina ord. Sanna mina ord. Djurgården får en sjätte spelare på söndag och tisdag. Man har längtat efter att få komma hem och spela. Hovet kommer att koka.

Jag tvivlar på det. Om publiken inte kan etablera spel i PP och skjuta in pucken så blir det svårt. Kolla Brynäs fart och spets. Jämför det med våra "bärande" spelare i PP. Sengångaren Klasen och Brodin som har cement i skridskorna. Plus en inkompetent tränare som låter de fortsätta spela för att han är för feg att plocka bort dem.
2024-04-19, 21:34
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Ingen vill ju ha tillbaka Brynäs heller.

Du menar väl trärtom,alla vill ha upp Brynäs
2024-04-19, 21:35
  #78
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag tvivlar på det. Om publiken inte kan etablera spel i PP och skjuta in pucken så blir det svårt. Kolla Brynäs fart och spets. Jämför det med våra "bärande" spelare i PP. Sengångaren Klasen och Brodin som har cement i skridskorna. Plus en inkompetent tränare som låter de fortsätta spela för att han är för feg att plocka bort dem.

Jag är djurgårdare. Brynäs är mycket bättre. Man behöver inte vara idiot för att se det. Brynäs är bättre på allting. Klasen och Brodin är inte bra heller.

Vi får helt enkelt ta nya tag till nästa säsong. Jag tror vi går uppe nästa säsong. Inte lika tufft motstånd då. Är väl AIK, Södertälje och Karlskoga som vi får slåss med då. Tror inte Oskarshamn har den truppen till kunna slåss om en plats i SHL.
2024-04-19, 21:37
  #79
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Jag är djurgårdare. Brynäs är mycket bättre. Man behöver inte vara idiot för att se det. Brynäs är bättre på allting. Klasen och Brodin är inte bra heller.

Vi får helt enkelt ta nya tag till nästa säsong. Jag tror vi går uppe nästa säsong. Inte lika tufft motstånd då. Är väl AIK, Södertälje och Karlskoga som vi får slåss med då. Tror inte Oskarshamn har den truppen till kunna slåss om en plats i SHL.

Äckliga Björklöven kan också utmana.
2024-04-19, 21:38
  #80
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Äckliga Björklöven kan också utmana.

Tror du det? Dom har tappat många ändå men kanske. Man ska aldrig säga aldrig. Blir en spännande serie i höst.
2024-04-19, 21:39
  #81
Medlem
perry2s avatar
Hur mäktiga är Djurgården?

0-4 mot Bif?
2024-04-19, 21:45
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Äckliga Björklöven kan också utmana.

Nä om ni tar får ha kvar "Peta tekningscirkel" "Slänga sig utvisning" så går det inte.
2024-04-19, 21:51
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Jag är djurgårdare. Brynäs är mycket bättre. Man behöver inte vara idiot för att se det. Brynäs är bättre på allting. Klasen och Brodin är inte bra heller.

Vi får helt enkelt ta nya tag till nästa säsong. Jag tror vi går uppe nästa säsong. Inte lika tufft motstånd då. Är väl AIK, Södertälje och Karlskoga som vi får slåss med då. Tror inte Oskarshamn har den truppen till kunna slåss om en plats i SHL.

Japp! Nästa säsong är er chans! Se då till att krydda med hungriga yngre spelare då.
2024-04-19, 22:02
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Har DIF Ha nivå?

ser otroligt små ut
-Absolut och det i många långa år fram till konkursen är ett faktum.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback