Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-25, 11:01
  #337
Medlem
Fuzzas avatar
Inte något problem med mina beställningar, testat pf, rek och i lådan. Tagit 7-12 dagar från best tills postat (någon sällan gång lämnat in efter hämtning för dagen, står under händelser i pn appen).

Fick en paket idag (best midten förra veckan rek). Nytt utseende och lukt, pulver och "bitar" pulver som luktar stärkt kemikalier/lösningsmedel så möjligt man bör låta det ligga och avdunsta för användning.
Har dock testat att röka 50mg och det funkar bra, kommer med mer info om den skiller sig mycket från tidigare utgåvor då jag inte kan testa fullt ut i väntan på ny tvättmaskin
Citera
2024-04-25, 11:51
  #338
Medlem
Fan! Nu är den slut i lager jag som precis skulle beställa med rek.. 🤣
Citera
2024-04-25, 19:45
  #339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluffen111
Fan! Nu är den slut i lager jag som precis skulle beställa med rek.. 🤣


Dom kör samma scam som kemii, låter folk beställa och sen skiter dom i att skicka ut sakerna, mest troligem för att dom inte har det i lager men dom är så passa giriga att dom låter folk beställa ändå.
Citera
2024-04-26, 06:27
  #340
Medlem
Fuzzas avatar
Lika bra den är slut för återdoserande var riktigt illa nu sista utgåvan 0.25 under vikt på 2g men var borta på 16 timmar så för snabbt slut även om effekten är lika intensiv som förut så är det inte samlat nog för att vara nöjd.
Hoppas det är nya saker på ingång till ni andra som väntar. Jobbigt att vänta men det är inget mot att få något utan särskilt funk el något helt utan effekt i det hela är riktigt jävligt (en fest i negativa tankar och känslor som biverkning istället)

Får vänta tills effekten klingar av och man kan återgå till vardagens alla tråkigheter då sista bloss är tagen och jag omedelbart efter sista blir deprimerad. Så lägger mig på soffan och väntar på att kroppsliga stimet lugnar ner sig då känslan/tanken har avslutat kvällen.

Börjar bli lite som är på det positiva när man undrar på att köpa igen så undrar om man inte måste kolla upp andra möjligheter för börjar bli bortkastad när det inte gir mig nog att vara ok för mig att leva på en 14dagar
Dyrt och ostabil leverans är ju där som standard och det har man väl aksepterad då det är enkelt och lagligt(tror jag iallafall)

Men men det är svårt att låta bli då man oftast lägger order när man inte klarar stå mot längre om det är kronor i plånboken då är ju inte alltid så ofta i dessa tider.


Om någon har gröna sidor som levererar även mindre order får ni gärna pm om det är tillåtet här då. Men sitter inte på nålar då det värkar som dom flesta är svåra där. Men får iallafall inte något utan att fråga

Minst och sist men likväl
Må gott och njut mest möjligt.
Och undvik att söka/leta upp negativitet
Å varför inte bjuda på leende helt gratis och verden lite trevligare.
Citera
2024-04-27, 23:58
  #341
Medlem
Jaha.... Hur är det med kåtheten om man röker i bong tex. Ett redigt bloss medan man är med tjejen..? Nå, är den värd för det ändamålet?
Citera
2024-04-28, 13:26
  #342
Medlem
HaIvHerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Jaha.... Hur är det med kåtheten om man röker i bong tex. Ett redigt bloss medan man är med tjejen..? Nå, är den värd för det ändamålet?

Jag skulle ha letat efter något annat än detta då inrikes pyrro för just det ändamålet för den "gemene" pv-användaren i en något acceptabel funktionsnivå är förbi. Typ
Citera
2024-04-28, 13:58
  #343
Medlem
Nu har jag fått vänta mer än en vecka igen, och fortfarande ingen uppdatering. Hur går det för andra?
Citera
2024-04-28, 17:57
  #344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Nu har jag fått vänta mer än en vecka igen, och fortfarande ingen uppdatering. Hur går det för andra?


Samma här! Har också en beställning hos kemi* som inte har blivit skickad på 5 dagar även fast det står "Skickar varje dag" man kan nästan börja tro att det är samma personer som sköter sidorna.
Citera
2024-04-28, 18:13
  #345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Nu har jag fått vänta mer än en vecka igen, och fortfarande ingen uppdatering. Hur går det för andra?
Den är ju slut i lager just nu, så du lär inte få nått just nu tyvärr :/
Citera
2024-04-29, 13:29
  #346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluffen111
Den är ju slut i lager just nu, så du lär inte få nått just nu tyvärr :/
Lite tråkigt att dom ändrar den till slut i lager, vecka efter man har beställt..
Citera
2024-04-29, 13:29
  #347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenYo
Samma här! Har också en beställning hos kemi* som inte har blivit skickad på 5 dagar även fast det står "Skickar varje dag" man kan nästan börja tro att det är samma personer som sköter sidorna.
Verkligen!
Citera
2024-04-29, 13:41
  #348
Medlem
HaIvHerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Lite tråkigt att dom ändrar den till slut i lager, vecka efter man har beställt..

Det är lite så aktören ifråga agerar. Känns som att dom inte har likviditet (hur?) att beställa nästa omgång produkt från Kina, så då får kunden stå för detta, under falska föreställningar om att "vi skickar varje dag"

Fast, den här substansen är inte något dunder ändåså imo..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback