Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-19, 10:53
  #1
Medlem
Denna har kommit till en av våra inrikes sidor, ni som är testpiloter kan väl skriva en rad här när ni har testat denna nya
Citera
2024-02-19, 12:29
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av noggerskog
Denna har kommit till en av våra inrikes sidor, ni som är testpiloter kan väl skriva en rad här när ni har testat denna nya

Spännande.
Citera
2024-02-19, 12:44
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Spännande.
Ja vi får hoppas att det är bra fart i den!
Citera
2024-02-19, 13:38
  #4
Medlem
Bananarnes avatar
Har mot bättre vetande lagt en beställning hoppas dom sköter sig bättre med leveranser nu
Citera
2024-02-19, 13:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananarne
Har mot bättre vetande lagt en beställning hoppas dom sköter sig bättre med leveranser nu
Ja man kan ju alltid hoppas! Återkom så fort du har fått leverans
Citera
2024-02-19, 14:15
  #6
Medlem
La en beställning på den. Tycker det är så pass lågt pris att jag kan riskera det. Förhoppningsvis är de snabba på att få iväg beställningarna. Tog REK.
Citera
2024-02-19, 15:25
  #7
Medlem
HaIvHerrs avatar
Känns så skönt att inte behöva lägga en beställning och återigen koppla upp sig gentemot osäkerheten och ovissheten om både produkt och service som den där aktören tillhandahåller.

Hoppas det är en bra produkt, men jag har mina tvivel. Är det en 2-me-pihp-produkt måntro? För den var verkligen värdelös.
Citera
2024-02-19, 16:06
  #8
Medlem
Repellrors avatar
Har också gjort en beställning nu, hoppas det dyker upp nu i veckan.
Citera
2024-02-19, 16:10
  #9
Medlem
karbolexans avatar
Det här låter intressant! Hittade inget när jag drog en snabb googling förut tyvärr. Vad tror vi om denna? Har personligen aldrig haft problem med shoppen tidigare så funderar på att dra iväg en order jag också.
Citera
2024-02-19, 16:21
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaIvHerr
Känns så skönt att inte behöva lägga en beställning och återigen koppla upp sig gentemot osäkerheten och ovissheten om både produkt och service som den där aktören tillhandahåller.

Hoppas det är en bra produkt, men jag har mina tvivel. Är det en 2-me-pihp-produkt måntro? För den var verkligen värdelös.

Tror den är bättre än 2-me phip var faktiskt.
Tror som en lugnare 3-me-pvp faktiskt men får se
Citera
2024-02-19, 22:46
  #11
Medlem
ruttenfimps avatar
uh oh here we go again! Känslan säger att denna kommer vara bra. Inte bra alltså, helvete... 😅

Försöka avvakta men man vill ju gärna ha lite till helgen.

Edit: tur i oturen så kan jag inte lägga beställning. Betalningsrutan bara buffrar.. Prövat olika webläsare osv no luck.
__________________
Senast redigerad av ruttenfimp 2024-02-19 kl. 23:10.
Citera
2024-02-20, 11:25
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
uh oh here we go again! Känslan säger att denna kommer vara bra. Inte bra alltså, helvete... 😅

Försöka avvakta men man vill ju gärna ha lite till helgen.

Edit: tur i oturen så kan jag inte lägga beställning. Betalningsrutan bara buffrar.. Prövat olika webläsare osv no luck.

Det är säkert överbelastat tror många är nyfikna på denna. Jag är iaf men blir nog inget jag börjar tröttna fast att det är just PHP gör mig nyfiken jag älskade a-php. Får se
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback