Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-14, 13:15
  #817
Medlem
Jag skulle vilja träffa någon som är upplyst. Hur ska jag gå till väga?
Citera
2015-06-17, 17:02
  #818
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
För att lära sig slappna av kan du knyta vänster hand hårt, dra ett djupt andetag hålla andan 15 sekunder och sen andas ut, och låta handen slppna av.sen bara ligga och andas med lugna och jämna andetag till du känner att du är avslappnad. Försök inte att tvinga fram det. Utan låt avslappningen bara komma. När du gjort det ett par gånger har du den knytan handen som triggerpunkt, då slappnar du av bara genom att knyta den. Du kommer att lära dig känna skillnaden i vardagen också och kan använda de då du är spänd för något tex. tandis. Lycka till.

Tack, detta måste jag prova
Citera
2016-11-08, 19:42
  #819
Medlem
cabbages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Du gjorde mig lite smått hypokondrisk där faktiskt . Men dessa "besvär" har hållt i sig sen jag var 18 år, och sen dess har jag vart hos ögonläkaren och kollat synen, inga problem med den. Det är inte ofta jag ser blixtar/ljusklot. Jag tror inte det har att göra med någon näthinneförlossning, min syn är perfekt .

Såg för första gången ett "ljusklot" nu i dagarna.

Låg på sidan i sängen och i samma ögonblick som jag märker av det i ögonvrån, och
vrider / tittar upp mot det så försvann det ljudlöst. Rörde sig inte heller utan bara *poff* borta.

Skarpa linjer / inte dimmigt, och kunde lika gärna varit en större vit
svävande glödlampa i min mening.

Ungefär en vecka efter att radion har gått igång av sig själv två gånger också.
Citera
2016-11-08, 20:21
  #820
Medlem
cabbages avatar
Dessa ljusklot är ju inte direkt något nytt..ingen som hunnit peta i dem?
Citera
2016-11-08, 21:52
  #821
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Har förstått att det saknas en tråd där många behöver hjälp att öppna sig och rådgivning att jobba med energier. Den här tråden förutsätter att det fungerar och här får man inte ifrågasätta. Utan här får alla fråga oss som kommit lite längre. Ingen kan allt men alla kan något. Tillsammans blir vi starka och den som frågar får flera olika vinklar på saken och kanske hittar sitt eget sätt att jobba på. Inga råd är för små. Här stöder vi alla som är på väg att öppnas, alla som vill förstå vad som händer/hänt dem. Vill lära sig mer. Alltså den som säger det inte finns något är OT.


Jag sades vara vidöppen första gången jag träffade en medium . Jag var väldigt medial utan att vara medveten om det. För att spä på lögnen så medverkade demonerna flitigt med "spökerier" för att få mig ordentligt involverad i det paranormala och söka mig allt djupare in i fördärvet. Jag fick omgående påhälsning av en "manlig" ande som blev ett flera års rent helvete att bli av med.

Jag uppmanades att tala till den men jag följde mina instinkter. Jag vägrade att befatta mig med den då jag inte kände "anden". Den höll på att driva mig till vansinnets rand med sina ständiga nattliga besök. Först efter en väldigt lång intensiv bön så tog det tvärt slut. Jag fick en bekräftelse samma natt i en dröm på att jag blivit bönhörd. "Spöket" jagade mig i bostaden i drömmen men plötsligt stoppades han av en osynlig mur jag kunde då se hur han verkligen såg ut när jag vände mig om. När jag tittade bakåt så såg jag hur han blev helt synlig.


Jag har varnat er förut. Släpp inte in främmande entiteter genom att öppna ert inre för besittning det är precis vad den här övningen handlar om.

Hon har kommit längre skriver hon ...ja...hon är trogen sina demoner. Vare sig hon förstår det eller inte.

Ha det alltid som en gyllene regel . Låt aldrig en annan människa locka dig till andliga övningar.

Du ska alltid vara rädd om ditt inre och skydda dig mot yttre angrepp.

Att öppna sig andligt är ingenting vi levande människor ska hålla på med. Vi ska bara upprätta en kontakt till Gud och den går aldrig genom en annan människa utan den kontakten är unik och den kan bara du själv upprätta. Vi ska inte inte leka med energier som inte ens är våra egna. Du ska inte bemöta "andliga ledare" eller kommunicera med dem. Du luras till att söka kontakt genom att lyssna till ditt inre. Du ska inte höra andras tankar eller lyckas fånga upp meddelanden från någon annan än dig själv. Börjar du ta emot dem då kommer du börja lyssna mer på dem och följa råden som kommer så småningom.

Det är heller inget sundhetstecken när du börjar uppleva paranormala fenomen i din närhet och börjar få kontakt med avlidna som "talar" från andra sidan. Det är ett tecken på att du är ute på villospår . Du ser inte vart du är på väg för du är så fascinerad av dina upplevelser.

Jag har själv sysslat med sånt här och fick vägledning av ett seriöst medium som dessutom varit i media. Tack var min skarpsynthet och extremt analytiska hjärna så genomskådade jag även andarna.

Säger det en gång för alla. Andar är ingenting annat än främmande entiteter dvs demoner.

Nu kommer personen ifråga skriva efter mitt inlägg att man kan råka fånga upp dåliga energier eller ännu bättre..man har gjort fel i sin andliga utveckling. Jag utvecklades inte Jag var vidöppen. Jag behövde inte "meditera" och hålla på med andliga övningar. Jag är dessutom en människa som varken använder alkohol, droger eller har psykisk sjukdom varken i botten eller i släkten tvärtom. Jag orkar inte ens sitta och meditera och tycker inte om flum och trams. Jag är en enormt stark person som aldrig lutar mig mot andra utan jag är den som alla andra lutar sig mot. Som lever sunt och har har ett arbete där jag måste fungera på topp mentalt.
__________________
Senast redigerad av iqiqiqiq 2016-11-08 kl. 22:11.
Citera
2020-01-27, 22:03
  #822
Medlem
sir.Amsterdams avatar
Vad händer nu?
Citera
2020-08-13, 01:10
  #823
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.Amsterdam
Vad händer nu?

Det är osäkert, vill gå i förbund med skellefteewa och förändra världen tillsammans med..

Verkar som om paranormala människor som försöker förändra världen gått döden tillmötes..

Vart är du skellefteewa min vän.. gråter paranormala tårar i kamp mot orättvisa och förtrycket..
Citera
2020-08-13, 19:05
  #824
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Det är osäkert, vill gå i förbund med skellefteewa och förändra världen tillsammans med..

Verkar som om paranormala människor som försöker förändra världen gått döden tillmötes..

Vart är du skellefteewa min vän.. gråter paranormala tårar i kamp mot orättvisa och förtrycket..

Finns de som kämpar i det tysta.
Citera
2020-08-13, 19:11
  #825
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arius
Finns de som kämpar i det tysta.

Dom var ynkryggar och fegisar, låt oss be bön istället för upprättelse för dom människor med paranormala förmågor som tvingas leva i den ideologiska lögn som råder i samhället.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback