Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-17, 18:36
  #1
Medlem
bartsimpsons avatar
Svårt för mig att fokusera just nu då jag är trippad på nå form av högpotent lsd.

Jag har tidigare testat kokain, marijuana, hasch, svamp, amfetamin och kanske nåt mer. Aldrig använt nål och är annars en fungerande människa som inte går till överdrifter när det gäller droger.

Nu var jag uttråkad o tog 3/4 av lappen när jag hade planerat så mycket innan.

Blev så att jag direkt tog en dusch och stack ut från lägenheten. Jag har världens sämsta lokalsinne men visste direkt åt vilket håll jag skulle och 5 minuter efter att jag lämna dörren var jag mitt i en skog.

Där såg jag hur vi alla fungerar på så många olika nivåer av liv. Saker jag tänkt på tidigare men kan förstå på ett helt annat sätt.

Finns ju många frågor men poängen här är att det känns som att jag just nu sitter på alla svaren. Tror det kommer hålla i sig 3-4 timmar till.

Så ställ vilka frågor ni vill om allt mellan himmel och jord så kommer sanningen att presenteras. Även om du möjligtvis kan förvrida den för att den ska passa i den bild av verklighet som du har.
2010-04-17, 18:44
  #2
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartsimpson
Svårt för mig att fokusera just nu då jag är trippad på nå form av högpotent lsd.

Jag har tidigare testat kokain, marijuana, hasch, svamp, amfetamin och kanske nåt mer. Aldrig använt nål och är annars en fungerande människa som inte går till överdrifter när det gäller droger.

Nu var jag uttråkad o tog 3/4 av lappen när jag hade planerat så mycket innan.

Blev så att jag direkt tog en dusch och stack ut från lägenheten. Jag har världens sämsta lokalsinne men visste direkt åt vilket håll jag skulle och 5 minuter efter att jag lämna dörren var jag mitt i en skog.

Där såg jag hur vi alla fungerar på så många olika nivåer av liv. Saker jag tänkt på tidigare men kan förstå på ett helt annat sätt.

Finns ju många frågor men poängen här är att det känns som att jag just nu sitter på alla svaren. Tror det kommer hålla i sig 3-4 timmar till.

Så ställ vilka frågor ni vill om allt mellan himmel och jord så kommer sanningen att presenteras. Även om du möjligtvis kan förvrida den för att den ska passa i den bild av verklighet som du har.

Fråga 1 - Vilken björn hade vunnit i ett slagsmål, Grizzlybjörn eller isbjörn?
Fråga 2 - Är det så att Anders Eklund är oskyldig till sina samlag med Engla?
2010-04-17, 18:45
  #3
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Puckat tråd, hoppas du snear.
2010-04-17, 18:48
  #4
Medlem
bartsimpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Fråga 1 - Vilken björn hade vunnit i ett slagsmål, Grizzlybjörn eller isbjörn?
Fråga 2 - Är det så att Anders Eklund är oskyldig till sina samlag med Engla?

Fråga 1. Grizzlybjörnen och isbjörnen skulle ju tekniskt sätt aldrig vara i slagsmål med varandra. Det är enbart 2 begrepp som vi namngett i vår strävan att lära känna oss själva. Men om det vi kallar isbjörnen skulle hamna i ett slagsmål med varandra finns ingen vinnare. Då vi är densamme, blir vi förlorare per definition under premissen att slagsmålet äger rum.

Fråga 2. Nej
2010-04-17, 18:50
  #5
Medlem
bartsimpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ung Hårdrockare
Puckat tråd, hoppas du snear.


Jag får hoppas o tro på motsatsen
2010-04-17, 18:59
  #6
Medlem
bartsimpsons avatar
Liv finns på så oerhört många nivåer att det blir svårt för oss dödliga att egentligen greppa. Eller rättare sagt, sanningen är för komplicerad, och därför har vi tillfälliga svar på våra frågor, Den stora sanningens komplexhet gör att vi skonar oss själva från tanken på det stora hela, genom att rationalisera.
2010-04-17, 19:04
  #7
Medlem
Bruttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Fråga 1 - Vilken björn hade vunnit i ett slagsmål, Grizzlybjörn eller isbjörn?
Fråga 2 - Är det så att Anders Eklund är oskyldig till sina samlag med Engla?
Nej, dock är han oskyldig till alla andras samlag med Engla.

TS: Lämna FB sålänge du trippar, mmkay? Vi vill inte ha ditt flum just nu, kom tillbaka och skriv en rapport sen.
2010-04-17, 19:06
  #8
Medlem
bartsimpsons avatar
Allt är ett. vi talar om meningen med allt, vi talar om målet. Glöm inte resans värde.
2010-04-17, 19:11
  #9
Medlem
bartsimpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutta
Nej, dock är han oskyldig till alla andras samlag med Engla.

TS: Lämna FB sålänge du trippar, mmkay? Vi vill inte ha ditt flum just nu, kom tillbaka och skriv en rapport sen.


Jag har inte svarat fel på nån fråga så ställ frågor om ni vill.
2010-04-17, 19:17
  #10
Medlem
vilket år går världen under?
2010-04-17, 19:17
  #11
Medlem
bartsimpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartsimpson
Jag har inte svarat fel på nån fråga så ställ frågor om ni vill.


Haha....nu såg jag =)
2010-04-17, 19:18
  #12
Medlem
bartsimpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsborn
vilket år går världen under?

Definiera världen?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback