Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-11, 11:20
  #1
Medlem
Ja vad tycker ni verkliga feminister om det här? Hur är det att bli dominerad i sängen av en öm och (men) hård älskare som riktigt sätter på er så det blir alldeles ömt efter orgasmen? Är det en konflikt som ni tar med er ut i verkliga livet sedan när ni skall konkurrera med män? Känner ni er underlägsna till följd av att ha blivit påsatt i så fall? Hur ser ni på det hela?
Citera
2010-06-11, 11:25
  #2
Avstängd
severianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einar-Fredrik
Ja vad tycker ni verkliga feminister om det här? Hur är det att bli dominerad i sängen av en öm och (men) hård älskare som riktigt sätter på er så det blir alldeles ömt efter orgasmen? Är det en konflikt som ni tar med er ut i verkliga livet sedan när ni skall konkurrera med män? Känner ni er underlägsna till följd av att ha blivit påsatt i så fall? Hur ser ni på det hela?


Nu är ju inte jag en riktig feminist (Vad nu det är) men jag gillar inte alltför mycket smärta, annars är det väl mysigt att bli påsatt tycker jag - jag kan känna mig underdånig i flera timmar efteråt och det är så ovant för mig så jag brukar passa på att njuta av känslan så länge jag kan
Citera
2010-06-11, 11:49
  #3
Medlem
Amsterdaims avatar
Den feministen jag känner älskar att bli påsatt. Hon har själv sagt att det är en "tjänst" killen gör åt henne. Hon gillar dock såna där smala, nästan undernärda killar med stora glasögon... dessa spelar oftast i något lokalt band med saxofon som instrument.

Hon rakar sig förövrigt inte någonstans och älskar när killen slickar henne och sedan kommer upp med munnen fylld med hår
Citera
2010-06-11, 11:52
  #4
Medlem
AtroCiouss avatar
Jag räknar mig själv som en feminist, då jag anser att kvinnor ska ha vara jämställda med mannen = båda könen ska ha samma förutsättningar i livet.
Jag är väldigt undergiven i sängkammaren, och jag älskar att bli påsatt som trådstartaren beskriver. Jag tycker inte det strider mot min åsikt att alla människor har rätt till samma saker trots kön, förstår inte vad det ska ha att göra med vad man gillar i sängen?
Citera
2010-06-11, 12:01
  #5
Medlem
schittlers avatar
Ni har ju inte förstått någonting.

Feminister blir till på grund av avundsjuka. Fula tjejer blir feminister, snygga blir det inte.

KLART SOM FAN DOM VILL BLI PÅSATTA!

Skulle dom bli det varje dag så skulle dom inte vara feminister längre!
Citera
2010-06-11, 12:05
  #6
Medlem
syntetconnys avatar
Givetvis finns det olika sorters feminism.
Är en kvinna kåt så är hon.
Jag skulle dock aldrig kunna vara med en sexuellt frigid och passiv tjej som bara ligger still och väntar på att man ska göra hela jobbet. Fan vad avtändande.
Citera
2010-06-11, 12:26
  #7
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdaim
Den feministen jag känner älskar att bli påsatt. Hon har själv sagt att det är en "tjänst" killen gör åt henne. Hon gillar dock såna där smala, nästan undernärda killar med stora glasögon... dessa spelar oftast i något lokalt band med saxofon som instrument.

Hon rakar sig förövrigt inte någonstans och älskar när killen slickar henne och sedan kommer upp med munnen fylld med hår

Usch, började må illa av den där kommentaren. Fan är det för idiot som går med på det

Annars vill väl feministerna bli påsatta som alla andra, men av mig blir dom det inte
Citera
2010-06-11, 13:20
  #8
Medlem
Jag är feminist och upplever inte någon konflikt mellan mina åsikter och sexlivet. Jag vill att män och kvinnor ska ha samma rättigheter och möjligheter att välja fritt i livet, och att detta inte ska begränsas eller påverkas av kön. Om jag och min man sedan leker i sovrummet så är detta något vi kommit överrens om, inte något som sker mot min vilja, eller för att jag är kvinna. Det finns alltså ingen verklig makt hierarki om han "sätter på mig" hårt, utan detta är bara en lek.
Citera
2010-06-11, 14:46
  #9
Medlem
schittlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wollstencraft
Jag är feminist och upplever inte någon konflikt mellan mina åsikter och sexlivet. Jag vill att män och kvinnor ska ha samma rättigheter och möjligheter att välja fritt i livet, och att detta inte ska begränsas eller påverkas av kön. Om jag och min man sedan leker i sovrummet så är detta något vi kommit överrens om, inte något som sker mot min vilja, eller för att jag är kvinna. Det finns alltså ingen verklig makt hierarki om han "sätter på mig" hårt, utan detta är bara en lek.

Sker det mot din mans vilja då? Har du någonsin reflekterat över det? Eller utgår du som feminist att det bara är kvinnor som kan vara förtryckta?
Citera
2010-06-11, 15:11
  #10
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schittler
Sker det mot din mans vilja då? Har du någonsin reflekterat över det? Eller utgår du som feminist att det bara är kvinnor som kan vara förtryckta?

Du menar att hon skulle tvinga honom att sätta på henne hårt mot hans vilja?

Tjaaa.. Varför inte? Fast det förutsätter ju att han gillar ett visst mått av tvång,
annars skulle ju "wiklund" vara framme och se till att det inte går att häva in den
så hårt och taktfast som hans feminist vill.

Så då spricker ju "mot hans vilja" i alla fall... Fast det är klart, den kanske står ändå,
oavsett tvång... Ja jävlar.. Nu vet jag inte alls faktiskt.

Edit: Funderar lite på det omvända... Skulle det vara förnedrande att bli hårt påsatt
av en feminist? Eller är det så att man kallt räknar med att dom män som har sex
med feminister är underdåniga män som vill bli och BLIR hunsade och dominerade?

Låter lite trångsynt...
__________________
Senast redigerad av BoyGoneBad 2010-06-11 kl. 15:15.
Citera
2010-06-11, 15:23
  #11
Medlem
Hur kan det vara förnedrande om man själv har varit med och bestämt att det är så det ska gå till i sängkammaren? Man har ju fått det som man vill, då finns det väl ingen anledning att känna sig underlägsen sen.
Citera
2010-06-11, 16:00
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schittler
Sker det mot din mans vilja då? Har du någonsin reflekterat över det? Eller utgår du som feminist att det bara är kvinnor som kan vara förtryckta?

Feminismen i sig innebär ju ett erkännande av könsmaktordningen, där kvinnan anses vara den förlorande parten. Givetvis kan även män vara förtryckta. Nästa gång gubben står och pumpar ska jag höra om han känner att detta sker mot hans vilja.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback