Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-03-20, 10:42
  #1
Medlem
Har flera spelare som jag undrar om vart dem har försvunnit.

Wesley Sneijder? Skadad? Inte sett någon match med Ajax i år.
Yakabu Ajax ? Afrikans defensiv mittfälter. Vart har hänt med honom. Gjorde stor succé i CL. Grovjobbare av typen makelele och slog aldrig bort en passning.
Glen Johnsson Chelsea? Spelade bra första året men nu? Aldrig uttagen i laget. Inte änns på bänken... Flera skador? Ansågs ju som stor backtalang.
Helder Postiga FC Porto? Gjorde succé i Ligan med att vinna skytteligan och pumpade in mål redan som 20åring. Stack till Tottenham men misslyckades. Gick tillbacks. Sen då? Skadad? Mål?
Finns en spelare i Sporting Lisboa som anses som större talang än Cristiano Ronaldo i teknik och snabbhet. Var utlånad till ett lag i divisonen under. Svart kille med afrikans bakgrund. Namnet lutar mot Yannick Djalo kanske. vad hände med honom? Flera stora artiklar med honom i portugal. Spelade i u-21 redan smo 17åring. Sett honom en match och var präktigt imponerad.
John/Johnny O'Brien Ajax? Vänsterback som konkurrerade med brasilianska Maxwell. Vad hände med honom? Kommer från USA och landslagsmeritered.
Portillo? Real Madrid. Supertalang. Slog Raúls målrekord i ungdomslagen och b-laget om jag inte har fel. Aldrig frått chansen. Utlånad? såld? skadad?
Franck Real Madrid. Lovande mittfältare från belgien. runt 20års ålder nu. Skadad? Såld?
Wayne Rooneys lillebror i Everton. Ansågs också lika lovande som Wayne. Borde han inte slå sig in i Evertons A-lag snart? Tror han bara var 4-3 år yngre än Wayne Rooney.
Bröderna De Bour från Ajax och Barcelona? En spelar visst i Rangers. Den andra avstängd för doping? Spelar fortfarande?
Kluivert? Valencia? har han änns spelat en enda match för valencia? Ständigt skadad...


Gör en lista på egna spelare som ni undrar om.....
Citera
2006-03-20, 11:17
  #2
Medlem
Lechonians avatar
Portillo är utlånad till Club Brügge i Belgien. Gjorde ett väldigt snyggt mål i Champions League-gruppspelet om inte jag minns fel. Tyvärr är han nog inte tillräckligt bra för en ordinare plats i Real Madrid, och kommer nog aldrig bli.
Citera
2006-03-20, 11:25
  #3
Avstängd
040ACABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av el.txt
Har flera spelare som jag undrar om vart dem har försvunnit.

Wesley Sneijder? Skadad? Inte sett någon match med Ajax i år.
Yakabu Ajax ? Afrikans defensiv mittfälter. Vart har hänt med honom. Gjorde stor succé i CL. Grovjobbare av typen makelele och slog aldrig bort en passning.
Glen Johnsson Chelsea? Spelade bra första året men nu? Aldrig uttagen i laget. Inte änns på bänken... Flera skador? Ansågs ju som stor backtalang.
Helder Postiga FC Porto? Gjorde succé i Ligan med att vinna skytteligan och pumpade in mål redan som 20åring. Stack till Tottenham men misslyckades. Gick tillbacks. Sen då? Skadad? Mål?
Finns en spelare i Sporting Lisboa som anses som större talang än Cristiano Ronaldo i teknik och snabbhet. Var utlånad till ett lag i divisonen under. Svart kille med afrikans bakgrund. Namnet lutar mot Yannick Djalo kanske. vad hände med honom? Flera stora artiklar med honom i portugal. Spelade i u-21 redan smo 17åring. Sett honom en match och var präktigt imponerad.
John/Johnny O'Brien Ajax? Vänsterback som konkurrerade med brasilianska Maxwell. Vad hände med honom? Kommer från USA och landslagsmeritered.
Portillo? Real Madrid. Supertalang. Slog Raúls målrekord i ungdomslagen och b-laget om jag inte har fel. Aldrig frått chansen. Utlånad? såld? skadad?
Franck Real Madrid. Lovande mittfältare från belgien. runt 20års ålder nu. Skadad? Såld?
Wayne Rooneys lillebror i Everton. Ansågs också lika lovande som Wayne. Borde han inte slå sig in i Evertons A-lag snart? Tror han bara var 4-3 år yngre än Wayne Rooney.
Bröderna De Bour från Ajax och Barcelona? En spelar visst i Rangers. Den andra avstängd för doping? Spelar fortfarande?
Kluivert? Valencia? har han änns spelat en enda match för valencia? Ständigt skadad...


Gör en lista på egna spelare som ni undrar om.....
rasist brödrarna De Bour...förutom att dom är 100 år gammla så spelar dom fortfarande va jag vet, den en i Rangers och den andra spelar med de största homo laget i världen, ett lag som bara består av bögar och fjollor, med überböget och überfjollan Fredrika Ljungberg I Arsenal
Citera
2006-03-20, 11:49
  #4
Moderator
vfs avatar
Flyttas till fotboll/Mod
Citera
2006-03-20, 12:46
  #5
Banned
handenduvets avatar
båda bröderna de boer spelade i qatar ett tag.
dom har lagt av nu tror jag.
Citera
2006-03-20, 13:05
  #6
Medlem
Trentors avatar
Kluivert partajjar i Vanlecias uteliv.
Citera
2006-03-20, 13:46
  #7
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av el.txt
Har flera spelare som jag undrar om vart dem har försvunnit.

Wesley Sneijder? Skadad? Inte sett någon match med Ajax i år.
Yakabu Ajax ? Afrikans defensiv mittfälter. Vart har hänt med honom. Gjorde stor succé i CL. Grovjobbare av typen makelele och slog aldrig bort en passning.
Glen Johnsson Chelsea? Spelade bra första året men nu? Aldrig uttagen i laget. Inte änns på bänken... Flera skador? Ansågs ju som stor backtalang.
Helder Postiga FC Porto? Gjorde succé i Ligan med att vinna skytteligan och pumpade in mål redan som 20åring. Stack till Tottenham men misslyckades. Gick tillbacks. Sen då? Skadad? Mål?
Finns en spelare i Sporting Lisboa som anses som större talang än Cristiano Ronaldo i teknik och snabbhet. Var utlånad till ett lag i divisonen under. Svart kille med afrikans bakgrund. Namnet lutar mot Yannick Djalo kanske. vad hände med honom? Flera stora artiklar med honom i portugal. Spelade i u-21 redan smo 17åring. Sett honom en match och var präktigt imponerad.
John/Johnny O'Brien Ajax? Vänsterback som konkurrerade med brasilianska Maxwell. Vad hände med honom? Kommer från USA och landslagsmeritered.
Portillo? Real Madrid. Supertalang. Slog Raúls målrekord i ungdomslagen och b-laget om jag inte har fel. Aldrig frått chansen. Utlånad? såld? skadad?
Franck Real Madrid. Lovande mittfältare från belgien. runt 20års ålder nu. Skadad? Såld?
Wayne Rooneys lillebror i Everton. Ansågs också lika lovande som Wayne. Borde han inte slå sig in i Evertons A-lag snart? Tror han bara var 4-3 år yngre än Wayne Rooney.
Bröderna De Bour från Ajax och Barcelona? En spelar visst i Rangers. Den andra avstängd för doping? Spelar fortfarande?
Kluivert? Valencia? har han änns spelat en enda match för valencia? Ständigt skadad...


Gör en lista på egna spelare som ni undrar om.....

Wesley är nyckelspelare på Ajax mittfält men precis som du skriver så är han långtidsskadad för tillfället, men dyker förmodligen upp i någon större Europeiskklubb om något år.

Yakubu spelar i Vitesse Arnhem nu om jag inte har fel, han kan vara utlånad eller så är han såld.

Glen Johnson gnäller som fan och kommer att lämna Chelsea efter den här säsongen förmodligen. Kanske tillbaka till West Ham?

Helder Postiga har jag inte så bra koll på, men han spelar väl konturneligt i Porto.

John O'brien blev långtidsskadad för någon säsong sedan och kom aldrig tillbaka i toppform efter det, tror att han flyttade hem till USA.

Javier Portillo är utlånad till Club Brügge denna säsong för att få speltid och gör det bra, men Real Madrid har ju ganska hyfsad trupp..

Menar du Franck Song'o som spelade i Barca men sedan gick till Blackburn (?) har jag för mig. Är väl bara 16-17 år så han har tid framför sig.

Ronald De Boer tjänar cash i Qatar och Frank gör detsamma.

Patrick Kluivert värvades billigt från Newcastle till Valencia inför årets säsong men eftersom Valencia spelar 4-5-1 så är det ont om anfallsplatser och han blev skadad tidigt på säsongen och det har fortsatt med små skavanker, medan Villa spelar från start och Mista är nummer två.
Citera
2006-03-20, 15:40
  #8
Medlem
wootens avatar
Van der meyde. Everton köpte väl honom?
Han har varit skadad tror jag, men jag har varken sett eller hört röken av honom.
Citera
2006-03-20, 16:33
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wooten
Van der meyde. Everton köpte väl honom?
Han har varit skadad tror jag, men jag har varken sett eller hört röken av honom.

Köptes av Inter från Ajax och floppade hysteriskt. Gick tillbaks till ajax men blev som sagt köpt av everton där han ... ja vem vet ?
Citera
2006-03-20, 16:37
  #10
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wooten
Van der meyde. Everton köpte väl honom?
Han har varit skadad tror jag, men jag har varken sett eller hört röken av honom.

Han var tillbaka i truppen i helgen och satt hela matchen på bänken efter att ha varit skadad. En vän är fanatisk Toffeeboy och enligt han har Van der Meyde varit en av deras bästa i år.
Citera
2006-03-20, 18:15
  #11
Medlem
Meanmachines avatar
Helder Postiga är utlånad till St Etienne
Citera
2006-03-20, 19:00
  #12
Medlem
John O`Brien tillhör ADO Den Haag, men har varit långtidskadad (ljumske). Men är tillbaka fullt frisk. Men ADO vill inte ha honom. Det mesta talar för att han skriver på för en klubb i MLS... Killen vill spela för Usa i VM i sommar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback