Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-24, 14:41
  #2629
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan
Babel hade ju alla forutsattningar att bli bra. Snabb som fan och skot hart.

Synd bara att han var dummare an Darwin Nunez...
Men han var väl aldrig i närheten av att leva upp till hajpen? Jag skulle säga att Babel var överskattad.
Citera
2024-03-24, 14:49
  #2630
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vad hände med Jack Wilshere? Såg att han sist spelade i den danska ligan. Inte vad man trodde efter hur Arsenal supportrarna hajpade honom….
Ett ngt sent svar men..... När blev Wilshire hajpad av Arsenal-fans? det kan iaf inte jag komma ihåg.
Citera
2024-03-24, 15:21
  #2631
Medlem
WeeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Men han var väl aldrig i närheten av att leva upp till hajpen? Jag skulle säga att Babel var överskattad.

Ja,

Men hypen kom ju ifran att han hade de fysiska egenskaperna att bli en varldsspelare och de fa gangerna han tog ratt beslut sa var det grymt.

Men han saknade huvudet. Man tror ju att spelare ska kunna ratta till den pusselbiten...
Citera
2024-03-24, 16:23
  #2632
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ett ngt sent svar men..... När blev Wilshire hajpad av Arsenal-fans? det kan iaf inte jag komma ihåg.
Lord Bendtner då?
Citera
2024-03-24, 16:45
  #2633
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ett ngt sent svar men..... När blev Wilshire hajpad av Arsenal-fans? det kan iaf inte jag komma ihåg.


Jag vill minnas att när han slog igenom som ung så pratades det om att att han skulle bli något stort. Oavsett så blev hans karriär inte särskilt lyckad.
Citera
2024-03-24, 20:20
  #2634
Medlem
Roibots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag vill minnas att när han slog igenom som ung så pratades det om att att han skulle bli något stort. Oavsett så blev hans karriär inte särskilt lyckad.
Vad menar du med "oavsett"? Om förväntningarna var skyhöga så blev karriären inte lika framgångsrik som den hade kunnat bli. Om förväntningarna var på en mer "normal" nivå så hade Wilshere en karriär som majoriteten av engelska spelare aldrig kommer att få. Inte vem som helst som gör 141 matcher i Premier League, varav majoriteten i en av ligans toppklubbar. För att inte tala om 34 landskamper för England.
Citera
2024-03-24, 20:21
  #2635
Medlem
Roibots avatar
På tal om Arsenal har Shkodran Mustafi varit klubblös den här säsongen, men han har iallafall inte officiellt lagt skorna på hyllan...
Citera
2024-04-10, 02:29
  #2636
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Arsenal köpte en talang från franska ligan för över 700 miljoner kronor för några säsonger sedan längesen man hörde något? Lever spelaren? Verkar varit pengar i sjön.

Yaya Sanogo. Verkligen en riktigt usel värvning.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Yaya_Sanogo
Citera
2024-04-10, 02:43
  #2637
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Yaya Sanogo. Verkligen en riktigt usel värvning.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Yaya_Sanogo
Inte fan kostade han 700 mkr dock. Är Pepe han snackar om. Spelar i Turkiet numera. Mer än så blev det inte av honom. En av Premier Leagues största floppar sett till prestation/vad han kostade.
Citera
2024-04-14, 01:09
  #2638
Medlem
Congelados avatar
Pato, El Shaarawy, Balotelli, Cerci, Piątek och Giovinco.
__________________
Senast redigerad av Congelado 2024-04-14 kl. 01:11.
Citera
2024-04-14, 02:41
  #2639
Medlem
Congelados avatar
Minns ni Julian Draxler? PSG tog den karriären.
Citera
2024-04-24, 01:05
  #2640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Den skadedrabbade isländske amerikanen Aron Jóhannsson som var i Hammarby för några år sen verkar knappt färga i Island numera:

https://en.wikipedia.org/wiki/Aron_J%C3%B3hannsson

Peakade ju i Holland för tio år sen och hade höga förväntningar på sig när han värvades till Bundesliga där skadeeländet satte in. Tiden i Bajen blev ingen vändpunkt. Men har väl varit lyckad på Island. Gjorde nio baljor på 25 matcher ifjol. I linje med förväntad karriärskurva. Fyller 34 i år.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback