Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-06-10, 21:19
  #1
Medlem
Mysonoxens avatar
Eftersom jag gillar konspirationer fick jag en länk av en kompis som påvisar att såväl John Kerry som George W. Bush är medlemmar av det hemliga Skull and Bones-sällskapet som enligt konspirationsteoretiker världen över är knutet till Illuminatorden.

Så, mina vänner, det spelar alltså ingen roll för de sammansvurna vem som vinner, de har bägge kandidaterna. Måste vara som att vara teamchef för Ferrari i Formel 1 en bra dag. Schumacher och Barrichello leder stort på sista varvet så det spelar ingen roll vem av dem som vinner

http://www.commondreams.org/headlines04/0122-10.htm
Citera
2004-06-11, 00:41
  #2
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Eftersom jag gillar konspirationer fick jag en länk av en kompis som påvisar att såväl John Kerry som George W. Bush är medlemmar av det hemliga Skull and Bones-sällskapet som enligt konspirationsteoretiker världen över är knutet till Illuminatorden.

Så, mina vänner, det spelar alltså ingen roll för de sammansvurna vem som vinner, de har bägge kandidaterna. Måste vara som att vara teamchef för Ferrari i Formel 1 en bra dag. Schumacher och Barrichello leder stort på sista varvet så det spelar ingen roll vem av dem som vinner

http://www.commondreams.org/headlines04/0122-10.htm
Dom tycker bara det är roligt att tävla lite ibland, med hela världen som spelplan.......!!!
Citera
2004-06-11, 02:01
  #3
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Dom tycker bara det är roligt att tävla lite ibland, med hela världen som spelplan.......!!!

Verkar inte bättre, lite skumt ändå att bägge kandidaterna tillhör samma hemliga sällskap. Slår man ut detta på resten av USA´s befolkning kan chansen/risken inte vara så stor procentuellt sett att något sånt här kan hända...
Citera
2004-06-11, 10:18
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Verkar inte bättre, lite skumt ändå att bägge kandidaterna tillhör samma hemliga sällskap. Slår man ut detta på resten av USA´s befolkning kan chansen/risken inte vara så stor procentuellt sett att något sånt här kan hända...

Även pappa Bush och farfar Bush invigdes in i detta hemliga sällskap!
Citera
2004-06-11, 10:50
  #5
Banned
Trazan Apanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anden i kroppen
Även pappa Bush och farfar Bush invigdes in i detta hemliga sällskap!
På webben avslöjades det för en tid sedan att Sällskapet Skull och Bones är angelägna om att underblåsa ryktena om sällskapets världsomspännande konspirationer och farligheter så att de i lugn och ro kan ägna sig åt sitt huvudintresse, nämligen att spela Fia med knuff.
Citera
2004-06-11, 12:37
  #6
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Apansson
På webben avslöjades det för en tid sedan att Sällskapet Skull och Bones är angelägna om att underblåsa ryktena om sällskapets världsomspännande konspirationer och farligheter så att de i lugn och ro kan ägna sig åt sitt huvudintresse, nämligen att spela Fia med knuff.
länk till det?
Citera
2004-06-11, 13:02
  #7
Medlem
Banzais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Eftersom jag gillar konspirationer fick jag en länk av en kompis som påvisar att såväl John Kerry som George W. Bush är medlemmar av det hemliga Skull and Bones-sällskapet som enligt konspirationsteoretiker världen över är knutet till Illuminatorden.

Så, mina vänner, det spelar alltså ingen roll för de sammansvurna vem som vinner, de har bägge kandidaterna. Måste vara som att vara teamchef för Ferrari i Formel 1 en bra dag. Schumacher och Barrichello leder stort på sista varvet så det spelar ingen roll vem av dem som vinner

http://www.commondreams.org/headlines04/0122-10.htm


Det finns en John Forbes Kerry som blev medlem 1966, om det är samma kille vet jag inte
Citera
2004-06-11, 13:52
  #8
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banzai
Det finns en John Forbes Kerry som blev medlem 1966, om det är samma kille vet jag inte

That´s him. Därför han kallas JFK 2.
Citera
2004-06-11, 13:53
  #9
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anden i kroppen
Även pappa Bush och farfar Bush invigdes in i detta hemliga sällskap!

Japp, traditionens makt är stor...
Citera
2004-06-11, 13:54
  #10
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trazan Apansson
På webben avslöjades det för en tid sedan att Sällskapet Skull och Bones är angelägna om att underblåsa ryktena om sällskapets världsomspännande konspirationer och farligheter så att de i lugn och ro kan ägna sig åt sitt huvudintresse, nämligen att spela Fia med knuff.

Att de är ena jävlar på att spela Fia hade jag ingen aning om, däremot har jag hört att invigningsritualen ska vara att ligga i en likkista och runka och berätta för redan invigda om sina sexuella erfarenheter...
Citera
2004-06-11, 15:53
  #11
Medlem
Banzais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anden i kroppen
Även pappa Bush och farfar Bush invigdes in i detta hemliga sällskap!

Medlemmar med namet Bush och deras inträdesår:


Bush Derek C. 1967
Bush George Herbert Walker 1948
Bush George Walker 1968
Bush James S. 1922
Bush Jonathan J. 1953
Bush Prescott Sheldon 1917
Citera
2004-06-11, 17:29
  #12
Banned
Turbo-Niclass avatar
de gick på samma skola, så jag tycker inte det är konstigt att de var med i samma club
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback