Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-01-08, 23:55
  #1
Medlem
och vad kan jag göra åt det här problemet? jag vill inte ta ett samtal med honom, det hjälpe rinte. har gjort 100 ggr utan att hjälpa.

Jag ringer till min pojkvän kl 22, han svarar inte. Han skickar ett sms till mig 40min efter med Hej, vad händer

Jag svarar 5 minuter senare Jag ringde dig nyss

Inget svar


Personligen tycker jag sånt här är skitirriterande, och får för mig att han har någon tjej över hos sig.
Tycker ni också att det här beteéndet är konstigt?
Citera
2011-01-09, 00:02
  #2
Medlem
Hm, kanske lite paranoid? Förstår ungefär vad du menar när han inte svarar och har känt det själv men oftast när förhållandet är krassligt
Citera
2011-01-09, 00:02
  #3
Medlem
Cherry87s avatar
Han kanske inte gillar att prata i telefon? Äh fan vet jag.

Har du frågat honom rakt ut - "Varför svarar du inte när jag ringer?"
Citera
2011-01-09, 00:04
  #4
Medlem
CMasters avatar
varför skrev du inte bara vad du ville honom i smset ? (då är frågan vad gör du helt okej ) men om någon svarat med "jag ringde dig" så hade jag tänkt, jo jag såg det och nu när jag frågar vad som händer så säger du inte det. Och därefter gått vidare med mitt.

(sen är nog risken stor att han håller på med ett dataspel eller ser en film och inte är otrogen.)
Citera
2011-01-09, 00:06
  #5
Avstängd
Solsystemets avatar
han måste ju bada i fitta såklart,
Citera
2011-01-09, 00:09
  #6
Medlem
askaninjas avatar
Tycker du överdriver nått enormt. Personligen så kan jag ofta göra så mot min sambo.

Kan vara att jag kollar på någonting och bestämmer mig för att ringa senare. Att jag sitter och spelar dator och inte vill bli störd. Upptagen med typ vad som helst helt enkelt.

Give the guy a break!
Citera
2011-01-09, 00:10
  #7
Medlem
TheKickss avatar
vad säger han när du pratar med honom om det? Hans beteende är väldigt respektlöst och ni måste lösa det på ngt sätt för du ska inte behöva må dåligt i ert förhållande!
Citera
2011-01-09, 00:12
  #8
Medlem
Gibbledygooks avatar
TS korkad du är..han har såklart en tjej där...Dumpa elr köra samma spel fast en gnutta värre.

Att prata elr gråta osv hjälper inte ett skit.
Citera
2011-01-09, 00:13
  #9
Medlem
inget samtail från honom ännu.

funderar på att lägga på om han ringer. känns lustigt att svara och fråga ut honom.

jag hade ju ringt honom tidigare och skickade sen ett sms till honom att jag hade ringt. så då fattar han väl att jag vill prata!?
Citera
2011-01-09, 00:16
  #10
Medlem
Gibbledygooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pockel
inget samtail från honom ännu.

funderar på att lägga på om han ringer. känns lustigt att svara och fråga ut honom.

jag hade ju ringt honom tidigare och skickade sen ett sms till honom att jag hade ringt. så då fattar han väl att jag vill prata!?

Ja precis..nu ska han få dig o känna dig cp för att han beter sig som en hora och du vet det och ska fråga honom..han kommer att vända det mot dig...

prata inte med honom om detta det gör ingen skillnad..han är en skit thats it

1.leva med det
2.köra samma spel
3.dumpa
Citera
2011-01-09, 00:17
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pockel
inget samtail från honom ännu.

funderar på att lägga på om han ringer. känns lustigt att svara och fråga ut honom.

jag hade ju ringt honom tidigare och skickade sen ett sms till honom att jag hade ringt. så då fattar han väl att jag vill prata!?
Ni beter er som små barn.
Citera
2011-01-09, 00:53
  #12
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pockel
inget samtail från honom ännu.

funderar på att lägga på om han ringer. känns lustigt att svara och fråga ut honom.

jag hade ju ringt honom tidigare och skickade sen ett sms till honom att jag hade ringt. så då fattar han väl att jag vill prata!?

Killen är ingen tankeläsare. Det är bristen på rak kommunikation som gör att de flesta förhållanden går i stöpet, och det är uppenbarligen något ni har brist på också.

Det spelar ingen roll vad du tänker och tycker att han ska förstå av dina signaler, det du behöver göra är att säga precis rätt ut vad du vill. "Jag ville prata lite med dig, kan du ringa upp mig när du har tid?" är väl inte så svårt att skicka iväg, eller hur? Du överreagerar något enormt och även om killen må vara lite smått dum som inte förstår vinken, så är han som sagt ingen tankeläsare. Kommunikation är nyckeln till att slippa dessa situationer.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback