Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-23, 09:43
  #265
Avstängd
KringExs avatar
Triazolams biotillgänglighet;
Oralt 44%
Sublingualt 52%
Nasalt 98% (!!!)

Denna benso skulle man ju vilja testa dra in i snoken. Ruset måste bli jävligt kort då med tanke på att dess halveringstid är under 4 timmar. T.o.m så lågt som 1,5 timme.
Denna benso var tydligen Thomas Quicks favoritbenso efter Xanor
Citera
2023-03-01, 23:21
  #266
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Triazolams biotillgänglighet;
Oralt 44%
Sublingualt 52%
Nasalt 98% (!!!)

Denna benso skulle man ju vilja testa dra in i snoken. Ruset måste bli jävligt kort då med tanke på att dess halveringstid är under 4 timmar. T.o.m så lågt som 1,5 timme.
Denna benso var tydligen Thomas Quicks favoritbenso efter Xanor
Fyfan 98%. Jag tog 0.125 mg en gång oralt och däckade ståendes. Gaaaanska stark.
Citera
2023-04-09, 15:50
  #267
Avstängd
Quick älskade Halcion men inbillade sig bara nakna smågrabbar av dem och han provocerade andra intagna något så djävulskt när han hade sexuella akter med spöken som varken inte ville eller fanns där...hmm ja då ledde det till att han fick byta till xanor istället...på grund utav kvalitetskontroll inom rättspsykiatrin så använder de sig knappast inte utav galenika så upjohn blev det "för ett sjukt jädra virrvarr till galenpanna som Flinck"!
__________________
Senast redigerad av TheContender 2023-04-09 kl. 15:54.
Citera
2023-08-08, 23:32
  #268
Avstängd
KringExs avatar
Varför görs det inte kopior på Triazolam likt Ksalol som innehåller Alprazolam?
Triazolam är betydligt mer hardcore, rusgivande och en halveringstid på mellan 1,5 till max 5 timmar. Det gynnar alla som vill ta någon tablett och snabbt bli ren.
Alprazolams halveringstid är ju 12 timmar.
Citera
2023-10-12, 00:49
  #269
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Triazolams biotillgänglighet;
Oralt 44%
Sublingualt 52%
Nasalt 98% (!!!)

Denna benso skulle man ju vilja testa dra in i snoken. Ruset måste bli jävligt kort då med tanke på att dess halveringstid är under 4 timmar. T.o.m så lågt som 1,5 timme.
Denna benso var tydligen Thomas Quicks favoritbenso efter Xanor

Vart ifrån kommer dessa siffror?
Citera
2023-11-08, 19:55
  #270
Avstängd
GaranteratMangels avatar
Fick en tablett av en vän en gång, men det var alldeles för lite. Kände inget alls av så låg dos. Alltid ångrat att man inte tiggde till sig flera.
Citera
2024-01-18, 01:30
  #271
Medlem
EastCoastWays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAF
Fyfan 98%. Jag tog 0.125 mg en gång oralt och däckade ståendes. Gaaaanska stark.

Den är extremt potent så jag tvekar inte att du somnade ståendes
Citera
2024-01-18, 18:09
  #272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastCoastWay
Den är extremt potent så jag tvekar inte att du somnade ståendes

Tycker inte den är så potent som vissa påstår men jag tycker vissa lite svagare benzo har mer potential än de som ska vara grymma.
Har man svårt att sova är triazolam riktigt bra men chilla på den är värdelöst.
Citera
2024-01-19, 21:03
  #273
Medlem
EastCoastWays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Tycker inte den är så potent som vissa påstår men jag tycker vissa lite svagare benzo har mer potential än de som ska vara grymma.
Har man svårt att sova är triazolam riktigt bra men chilla på den är värdelöst.

Att somna direkt på är den nästintill oslagbar, men jag håller med om att det inte är en sitta och chilla-benz

Jag har definitivt haft det mysigare på Diazepam och Lorazepam
Citera
2024-01-21, 16:26
  #274
Medlem
Har haft denna på recept men tyckte inte om den. Man somnade vad man än gjorde liksom. Den var för stark
Jag gillar inte triazolobenzodiazepiner så mycket bättre med vanliga
Citera
2024-02-20, 10:23
  #275
Medlem
EastCoastWays avatar
Dom brukade ge Halcion vid större tandingrepp förut

Man såg hur blodet sprutade men ändå satt där och funderade på den där resan till Maldiverna.

När det var klart sa jag till tandkirurgen ”Och snabbt gick det också” varpå han tillägger ”Vi höll på i två timmar”

Så på det sättet och att somna kvickt=oslagbar

Men midazolam IV är ju inte helt fel den heller
Citera
2024-03-05, 21:34
  #276
Medlem
Kalle-Dussin-XIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Vart ifrån kommer dessa siffror?

Wikipedia
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback