Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-04-17, 17:15
  #1
Medlem
ZhongNanHais avatar
hej
tänkte starta en wordpressblogg och funderar på inleed. Kostar 19kr mån och verkar vara bra, men de är ganska små så jag hittar inte mycket åsikter om dem på nätet.........någon som vet nått om kvaliten på deras webbhotell och hur det passar med wordpress?

http://www.inleed.se/
Citera
2011-04-17, 18:28
  #2
Medlem
Hackspettarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
hej
tänkte starta en wordpressblogg och funderar på inleed. Kostar 19kr mån och verkar vara bra, men de är ganska små så jag hittar inte mycket åsikter om dem på nätet.........någon som vet nått om kvaliten på deras webbhotell och hur det passar med wordpress?

http://www.inleed.se/

Dom verkar shyssta, jag hade en wordpress sida hos www.arvixe.com för 7$/mån och det är ju skit billigt eftersom dom erbjuder oändligt utrymme Och Wordpress fungerade utmärkt!

P.s Väldigt många funktioner medföljer hos Arvixe!
Citera
2011-04-17, 20:59
  #3
Moderator
Protons avatar
DIT -> Webhotell&webserver /Mod
Citera
2011-04-21, 19:25
  #4
Medlem
OrganiCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackspettarna
Dom verkar shyssta, jag hade en wordpress sida hos www.arvixe.com för 7$/mån och det är ju skit billigt eftersom dom erbjuder oändligt utrymme Och Wordpress fungerade utmärkt!

P.s Väldigt många funktioner medföljer hos Arvixe!
Jaja håll dig till topic istället. TS frågade om Inleed, inte om det företag du så gärna vill göra reklam för.

OnT: Jag har läst lite om Inleed och var själv nära att beställa ett webbhotellpaket från dem men det blev till slut ett annat svenskt. Webbhotelljuryn har skrivit lite om Inleed.
Citera
2011-04-22, 13:43
  #5
Medlem
ZhongNanHais avatar
ok kan säga att det blev inleed och jag är nöjd hittills. bra support, svarar nästan alltid omedelbart
Citera
2016-01-27, 13:28
  #6
Medlem
Jag har kört Inleed under en period och är supernöjd. Betydligt bättre och snabbare support än alla andra jag testat.

Jag har köpt reseller-paketet hos inleed.
Citera
2017-07-28, 16:23
  #7
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frlo
Jag har kört Inleed under en period och är supernöjd. Betydligt bättre och snabbare support än alla andra jag testat.

Jag har köpt reseller-paketet hos inleed.

Hej, var innebär "reseller-paketet"?
Citera
2023-09-02, 08:34
  #8
Medlem
Run3s avatar
Jag blir sugen när jag ser deras priser! 19 kr/mån eller 29 kr/mån! Har inte sett något annat som verkar lika bra och ändå vara av kvalite! Detta ska jag köpa om inget annat dyker upp!
Citera
2023-09-02, 14:31
  #9
Medlem
MrInks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Jag blir sugen när jag ser deras priser! 19 kr/mån eller 29 kr/mån! Har inte sett något annat som verkar lika bra och ändå vara av kvalite! Detta ska jag köpa om inget annat dyker upp!
Ska du köra Wordpress på deras billigaste alternativ blir du gråhårig snabbt. Du ska köpa dyrare abb för att det ska vara okej.
Citera
2023-09-02, 14:33
  #10
Medlem
horfittans avatar
Inleed är skräp, helt och hållet genomruttet.
Citera
2023-09-02, 18:35
  #11
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrInk
Ska du köra Wordpress på deras billigaste alternativ blir du gråhårig snabbt. Du ska köpa dyrare abb för att det ska vara okej.
Tänkte det för 29 kr/månad.

Det står ju t.o.m. "Installera Wordpress och massvis med andra program med bara ett klick!" på deras hemsida. Så helt dåligt för WordPress kan det ju inte vara?
Citera
2023-09-02, 18:39
  #12
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horfittan
Inleed är skräp, helt och hållet genomruttet.
Varför?

Dessa specs för webbhotell låter ju inte så pjåkigt:

Special
29 kr / mån
10 000 MB SSD-utrymme
250 GB trafik/mån
2 GB RAM - 2 Core
Gratis SSL - Let's encrypt
SSH, OPcache, Redis
Startavgift: 0 kr


Tidigare för liknande syfte har jag haft en VPS från DigitalOcean https://www.digitalocean.com/products/droplets. 1 kärna, 1 GB minne och kostar mer.

Det var länge sen, men har kört One.com också. Tycker de funkade okej.

Vad skulle vara så dåligt med Inleed jämfört med konkurrenterna?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback