Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Bör vi behålla de nya smiliesarna?
Jaa, de nya är mycket bättre!
38,90%
240 röster
Nej, trams, tillbaka med de gamla smiliesarna
43,11%
266 röster
Ingen åsikt, mig spelar det ingen roll
17,99%
111 röster
2004-10-22, 18:44
  #1
Administrator
admins avatar
Med bakgrund till diskussionen om nya smilies så har jag redan nu en omröstning. Visar det sig att majoriteten av er vill ha tillbaka de gamla så tar vi en ny om tre veckor där vi underbygger alternativen och där vi då tar en slutlig diskussion.

Anser majoriteten av er att de nya är bättre redan nu, så blir det ingen omröstning om tre veckor.

Orsaken att jag väntar ett par veckor är att det alltid blir liv i luckan så fort man ändrar något, och att många av gammal vana vill ha tillbaka det som man är van vid.

Anser majoriteten av er om tre veckor att det fortfarande är åt helvete med de nya smiliesarna, så får vi se över detta och givetvis ta åt oss av er kritik.

Nu kör vi första omröstningen.

admin
2004-10-22, 18:48
  #2
Medlem
alter egos avatar
Trevligt att se att omröstningen redan är igång admin!

Rösta nu för allt ni värda: NEJ till de nya smileysarna!
2004-10-22, 18:48
  #3
Avstängd
TopDawgs avatar
Ett klart nej.

Iofs tror jag som dig Admin. Nu medans det är nytt så spammas inlägg sönder med nya balla gubbar men efter ett tag så skulle nog användningen av smileys återgå till det gamla vanliga.

Det är dock klart fjortisvarning på dessa smileys, de förra var mycket mera stringenta och inte alls lika barnsliga.

Ta bort dom här nya!
2004-10-22, 18:50
  #4
Medlem
hagge3s avatar
Röstade faktiskt också NEJ.
Även om jag gillar dom nya kommer folk bara överanvända dom, det blir fult och moderatorer kommer ha fullt upp med att jaga dom som gör det.

Känns onödigt. Dom nya är fina och roliga, men det kommer inte fungera.
2004-10-22, 18:50
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Ett klart nej.

Iofs tror jag som dig Admin. Nu medans det är nytt så spammas inlägg sönder med nya balla gubbar men efter ett tag så skulle nog användningen av smileys återgå till det gamla vanliga.

Det är dock klart fjortisvarning på dessa smileys, de förra var mycket mera stringenta och inte alls lika barnsliga.

Ta bort dom här nya!

Håller med till fullo.
Bort med dessa...
2004-10-22, 18:52
  #6
Medlem
-Metal-s avatar
JA :tease:
2004-10-22, 18:53
  #7
Medlem
Asterixs avatar
Jag anser att majoriteten av dom nya ska behållas. Dom flesta fyller en funktion och i vissa fall en bra sådan. Det finns några som jag invänder mig emot. Ta bort dom extremt stora och dom grovt animerade.
:spam: :shoot2: :tease:
2004-10-22, 18:54
  #8
Medlem
Lorelais avatar
Jag röstade ja.
2004-10-22, 18:55
  #9
Medlem
Nytt = Kul!
2004-10-22, 18:55
  #10
Avstängd
TopDawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Jag röstade ja.

Så oväntat! :Big smile:
2004-10-22, 18:56
  #11
Medlem
call3s avatar
NEJ
visserligen gillar jag
men NEJ till nya smileys
2004-10-22, 18:57
  #12
Medlem
alter egos avatar
En fråga admin: kommer omröstningen hålla på tills dess att nästa börjar?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback