Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-02, 00:04
  #1
Medlem
Brojanicas avatar
Det verkar komma o gå en drös med peptider och det diskuteras inte speciellt mycket här inne, mest i rapporterna. Här tänkte jag att vi kunde diskutera några av dom såsom igf-1 L3, HGH Frag, GHRP-6, CJC-1295 m.m.

Det mesta av informationen finns på amerikanska brädor och kan vara lite svårläst så dela med er av erfarenheter, doser, längd på kuren, bieffekter och vanliga effekter osv.

Hoppas ni lite mer erfarna grabbar som betar av allt möjligt kommer in o skriver några rader eller FAQ:s om någon känner sig på bra humör
Citera
2011-07-02, 00:42
  #2
Medlem
Kan inviga tråden genom att upplysa om att ACE-031 och Follistatin 344 finns nu tillgängligt hos amerikanska peptidförsäljare. ACE är en myostatinhämmare som fungerar ungefärligt lika dant som aromatashämmare funkar på aromatas enzymer. Follistatin är en myostatin antagonist
Citera
2011-07-02, 01:05
  #3
Medlem
Brojanicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nid
Kan inviga tråden genom att upplysa om att ACE-031 och Follistatin 344 finns nu tillgängligt hos amerikanska peptidförsäljare. ACE är en myostatinhämmare som fungerar ungefärligt lika dant som aromatashämmare funkar på aromatas enzymer. Follistatin är en myostatin antagonist

Kopierar in lite inlägg från en annan bräda, hoppas det är okej för den personen, om inte kan den kontakta mig på pm så raderar jag. Skriver heller inte ut nicket och är det något denne vill kan den tillkänna ge sig här osv. Hoppas ingen retar sig


Citat:
Först vill jag bara nämna att jag är tveksam till att det är äkta follistatin som säljs av de flesta källor idag, tyvärr. Så bäst att hålla sig borta från det tillsvidare.

Med det sagt så är både follistatin och ace-031 såkallade myostatinhämmare.

Myostatin är ett protein i vår kropp som saktar ner/förindrar muskeltillväxt. För att ge ett exempel på vad som händer när man tar bort myostatin helt är det bara titta på Belgian blue djuren.

Flex Wheeler gjorde ett gentest och det visade sig att han hade en mutation av myostatin genen som gjorde att han hade lättare att bygga muskler.

Föddes även för några år sedan en bebis som saknade myostatin i blodet. Här är en bild av honom 7 månader gammal:
http://www.chinadaily.com.cn/english...9120244054.jpg

Ett annat känt exempel är denna hund:
http://itthing.com/wp-content/uploads/myostatin-dog.jpg

...

Värt att tillägga är också att varianten Follistatin 344 inte verkar ha några negativa effekter på hjärtmuskulaturen.

ACE-031 har också genomgått mänskliga studier, men avbröts pga. att försökspersonerna fick mindre blödningar. Inget allvarligt, och bieffekterna försvann direkt vid avslut. Men forskarna fick ändå avbryta i väntan på närmare inspektion av fallen.

...

Angående leder så har jag hört att det finns en riskfaktor där (ökad risk för avslitningar).

De personer jag vet som köpt folli och agerar försökskaniner tränar därför försiktigare och använder lättare vikter med högre reps. Även om de skulle känna sig starkare så ökar de hellre antalet reps än vikten.

Tester på möss och apor har inte visat några negativa effekter på organ (follistatin, vet väldigt lite om ace-031).

Omöjligt att säga vad långsiktiga biverkningar kan bli eftersom det är så nytt. Vill man inte ta några risker skulle jag hålla mig borta från myostatinhämmare tills fler tester gjorts.
Citera
2011-07-02, 12:49
  #4
Medlem
Jävligt intressant tråd!

Är alla peptider lagliga i sverige?
Citera
2011-07-02, 14:42
  #5
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Bra initiativ Brojanica!
Hade själv funderingar på att starta en sån här tråd förut, men har tyvärr ingen direkt koll på peptider.
Citera
2011-07-02, 14:56
  #6
Medlem
Någon som provat follistatin? Ev combo med testo, slin, gh eller hgh?

Någon som vet vart man kan köpa skiten?

Mvh
Citera
2011-07-02, 15:03
  #7
Avstängd
LordAllMightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenFramfordig
Någon som provat follistatin? Ev combo med testo, slin, gh eller hgh?

Någon som vet vart man kan köpa skiten?

Mvh

Googla runt lite och hitta denna sidan.

http://www.extremepeptide.com/store/index.php

Om den är grön eller inte har jag ingen aning om.
Citera
2011-07-02, 15:34
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Googla runt lite och hitta denna sidan.

http://www.extremepeptide.com/store/index.php

Om den är grön eller inte har jag ingen aning om.

Den är grön och är i princip den kändaste och största i amerika. Är tydligen sponsors på väldigt många forum.

När jag handlade ostarine så köpte jag från http://iron-dragon.com/ dom kan jag personligen gröna.

Gällande Folli och Ace kan jag inget annat än att hålla med han som skrev det där inlägget. Dock så finns det ett antal loggar på folli där folk fått mixade resultat och bieffekter. Så vissa verkar inte bry sig i vilket fall
Citera
2011-07-02, 15:41
  #9
Avstängd
LordAllMightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nid
Den är grön och är i princip den kändaste och största i amerika. Är tydligen sponsors på väldigt många forum.

När jag handlade ostarine så köpte jag från http://iron-dragon.com/ dom kan jag personligen gröna.

Gällande Folli och Ace kan jag inget annat än att hålla med han som skrev det där inlägget. Dock så finns det ett antal loggar på folli där folk fått mixade resultat och bieffekter. Så vissa verkar inte bry sig i vilket fall

Hur tycket du ostarine funka?
Citera
2011-07-02, 15:45
  #10
Medlem
Brojanicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyGinWine
Bra initiativ Brojanica!
Hade själv funderingar på att starta en sån här tråd förut, men har tyvärr ingen direkt koll på peptider.

Har själv ingen koll, därför jag startade tråden så hoppas på lite FAQ:s

Ska fråga zippo om han har lust att komma in o skriva några rader om hans erfarenheter av peptider.
__________________
Senast redigerad av Brojanica 2011-07-02 kl. 15:50.
Citera
2011-07-02, 15:47
  #11
Medlem
Jag blev nöjd, hade dock inte stora förväntningar och visste att det inte skulle vara som roids. Ökade stadigt och sakta när jag körde på kcal maintenance level, under deff så förlora jag ingen massa alls trots att jag låg på 1500kcal och hade fortfarande gott tryck i gymmet. Effekten finns garanterat där, dock är det inget som aas.

Körde 10-15mg om dagen dvs 0.2-0.3ml

Gällande nedstängning så glömde jag lägga till att jag inte upplevde någon alls, har inte tagit blodprov för att säkra det men jag upplevde ingen reducerad volym på sädesvätskan eller färgen. Det är en indikator nog för mig att bollarna fortfarande är upp and running. I "pct" körde jag endast en OTC AI för att dra ner E2 lite då vissa rapporterat ökade E2 nivåer under kuren. Inget som behövs dock
__________________
Senast redigerad av Nid 2011-07-02 kl. 15:50.
Citera
2011-07-02, 17:21
  #12
Medlem
Brojanicas avatar
Om någon ger mig ett kurupplägg + lite info på någon/några av dessa: HGH Frag, GHRP-6 och CJC-1295 så agerar jag försökskanin kommande månaden
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback