Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-14, 13:04
  #1
Medlem
Hej!

Jag har en sida som inte drar in så mycket pengar och jag tänkte flytta min sida till Binero, det kostar endast 60 kronor för första året och det passar mig, efter det får jag hitta ett nytt hotell då deras vanliga månadspriser är SUPERdyra. Just nu använder jag hostgator som jag betalade 0.01$ för första månaden men det tar slut 29:e augusti och sedan kommer det kosta mig ungefär 450 för ett år..

Så, är Binero bra? Kan man ha ett oändligt antal domäner på deras sidor? Om jag vill ha flera sidor alltså?


Är de bättre än Hostgator?

Efter ett årsperioden på Binero får jag väl flytta igen.. Har alltid tänkt på One.com (12 kronor i månaden) men deras startavgift suger.

Så, är binero ett bra val?
Citera
2011-08-14, 19:34
  #2
Medlem
Allings avatar
Jag fick ett 6 månaders gratis abonnemang där av en kompis, men när det tog slut fick jag en faktura på 924 kr för ett nytt års hosting. Jag mailade och bad om att avsluta det och bara betala för en domän, men jag fick ändå en andra påminnelse.
Citera
2011-08-16, 16:40
  #3
Medlem
staedis avatar
Binero är inte dåligt, men det känns lite onödigt att hålla på utnyttja alla erbjudanden du kan komma över och flytta runt mellan olika webbhotell bara för att spara några slantar. Hitta ett webbhotell som passar dig och stanna där, det är iaf mitt förslag.

edit:
http://www.hostad.se/jamfor-webbhotell/ där kan du få en överblick. Erbjudanden fanns inte med i den där listan och vissa webbhotell har ju flera webbhotellspaket, men man får en bild över hur dom ligger pris- och prestandamässigt.
__________________
Senast redigerad av staedi 2011-08-16 kl. 16:49.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback