Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-12-15, 09:38
  #1
Medlem
Står i dagens DN om nåt filmat streetrace som ska ha ägt rum i Södra Länkens tunnlar, vet nån var filmen finns/heter?
Citera
2004-12-15, 18:08
  #2
Medlem
http://www.snutten.net/ted/wester/l%e4nkenv2.mpg Dålig film dock.
Citera
2004-12-15, 18:50
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Impexus
http://www.snutten.net/ted/wester/l%e4nkenv2.mpg Dålig film dock.

Var väl helt ok kvalité tycker jag.
Citera
2004-12-15, 19:21
  #4
Medlem
Så jävla fjantigt!!!
Gasa kan ju t.o.m en treåring göra.
Hoppas nån utav dom där jävla cp-skadade hjonen kör ihjäl sig!!
Så jävla tufft att köra race när andra oskyldiga kör i lugn och ro...
:shoot2:
Citera
2004-12-15, 19:51
  #5
Medlem
jols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpelle
Så jävla fjantigt!!!
Gasa kan ju t.o.m en treåring göra.
Hoppas nån utav dom där jävla cp-skadade hjonen kör ihjäl sig!!
Så jävla tufft att köra race när andra oskyldiga kör i lugn och ro...
:shoot2:
Så går det när det inte finns någon sandlåda att leka i alt bana/stripp att köra på.
Citera
2004-12-15, 20:12
  #6
Medlem
MobileFreaks avatar
Rejsade de nånting i den där filmen? Jag tyckte det mest såg ut som om de bara åkte runt lite, samt brände däck ett par gånger...
Citera
2004-12-15, 20:48
  #7
Medlem
Nikhers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpelle
Gasa kan ju t.o.m en treåring göra.
Hoppas nån utav dom där jävla cp-skadade hjonen kör ihjäl sig!!
Det brukar sluta med att de kör ihjäl sig, så det finns en naturlig självsanering...

Citat:
Ursprungligen postat av jol
Så går det när det inte finns någon sandlåda att leka i alt bana/stripp att köra på.
Det där argumentet håller inte längre.

Inför sommaren 2004 förlängdes Tullinges tillstånd att ordna strippkörningar, under förutsättning att förarna höll sig borta från gatorna på nätterna. Upphörde de nattliga streetracen? Ja, till viss del men flertalet hjärndöda idioter fortsatte att köra illegal streetrace. Snacka om att bränna sina skepp! :evil:

Tror någon att Stockholmspolitikerna kommer satsa ett öre på motorsport i Stockholmsregionen inom överskådlig framtid???

Jag blir så jä-la förbannad eftersom det här även drabbar den typ av motorsport som jag är intresserad av (inte rattlåsrace).
Citera
2004-12-15, 21:39
  #8
Medlem
sysops avatar
Någon som greppade poängen ? Ett par finniga glin tar sina antingen stulna, eller på socialbidrag leasade andraklassbilar i 140 på motorväg. Känns lite som en fattigmans ghostrider-rippoff. Svartskallar och deras dekaltrimmade bmw
Citera
2004-12-16, 10:45
  #9
Medlem
S6mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpelle
Så jävla fjantigt!!!
Gasa kan ju t.o.m en treåring göra.
Hoppas nån utav dom där jävla cp-skadade hjonen kör ihjäl sig!!
Så jävla tufft att köra race när andra oskyldiga kör i lugn och ro...
:shoot2:
....undrar om du är en av dom som vägrar köra åt sidan oxå "det är faktiskt 90 här,så jag behöver inte släppa fram någon"
Citera
2004-12-17, 08:12
  #10
Medlem
Jag ligger aldrig i vänsterfilen förutom omkörningar, om nu folk vill köra 110 på 90-väg ,fine with me.
Men dessa hjärndöda hjon som kör i karavaner i sina importerade,hemtrimmade kreti o pleti bilar och spelar tuffa genom att filma vem som har störst kuk, har inget att göra på allmän väg!
Citera
2004-12-23, 08:25
  #11
Medlem
S6mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpelle
Jag ligger aldrig i vänsterfilen förutom omkörningar
hahahaha...tänkte väll det......
Citera
2004-12-23, 19:40
  #12
Medlem
Är allmänt bara så jävla trött på nötter med blå dioder i vindrutan som hottar sina bilar och ska raca och spela allan.. lägg ned för fan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback