Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-15, 18:09
  #1
Medlem
De flesta av oss har en eller ett par andar som går med oss, hälsar på eller bara vill synas för att man ska veta de finns fortfarande.
Eftersom jag ser vilka ni har med er, i många fall, så kan jag titta åt er, vilka som finns runt er. Men en del ser jag inga runt, då får man inte bli besviken, för skyddsandarna går alltid med er, även om jag inte ser dem.

Sen kan vi väl diskutera vilka andar jag sett hos er. Om ni känner till dem i detta livet. Många andar kan också vara vänner till vår ande, då har vi svårt att veta vilka de är i detta livet.

Tror spöken och sånt finns i en annan tråd, detta är mer om ni har någon ande med er. En del av er känner kanske igen dem och kan tala om det.

Kommer att vara hård att rapportera OT och sånt.
__________________
Senast redigerad av skellefteewa 2012-02-15 kl. 18:37.
2012-02-15, 18:18
  #2
Medlem
Customizes avatar
Kolla vilka som finns runt mig om du vill .. har fått höra en gång förut men intressant att se vad du får fram.
2012-02-15, 18:35
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Customize
Kolla vilka som finns runt mig om du vill .. har fått höra en gång förut men intressant att se vad du får fram.
Du har 2 män mitt framför dig, båda är lite ledsna. Sen har du en kvinna, som var gravid då hon dog. Hon visar mig ett rum, med dubbeldörr och en trasig vägg bredvid ena dörren. Till vänster om den.

Du har också en konstig sak som jag inte vet vad det är, men tror inte det är en ande, ser ut som en sånt hjälpmedel som man plockar skräp med, den ligger i en rund sak. Vet inte varför den dök upp.
2012-02-15, 18:44
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenklen
BEVIS på det....
Du har två andar runt dig, de ser bekymrade ut. Sen har du en mindre ande där. Den smala kvinnan pekar på vad jag tror är en soppåse. Mannen har rätt så mörka ögon, han är mer kraftig, ser nacken och uppåt, normal näsa, mindre än din, liten haka, han är kortklippt i nacken, lite lik dig över hakan, men inte lika kraftig som du.

Kvinnan har en smal kropp, hon blinkade ibland med ett öga då hon log. Den mindre anden får jag inte så mycket pejl på, den visar inget framträdande jag kan beskriva.
2012-02-15, 18:46
  #5
Medlem
Du får gärna titta på mig också...
2012-02-15, 18:46
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zylhia
Håller med föregående talare, bevis tack! =)
Du har 2 andar, tror det är dina skyddsandar jag ser. Det är en man och en kvinna. Mannen har en skrattgrop i kinden.
2012-02-15, 18:49
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tina...
Du får gärna titta på mig också...
Tror det är dina skyddsandar jag ser, båda med stora ögon, den ena är smal och den andra lite mer kraftig, så misstänker att den ena är man. När det är andevägledare eller skyddsandar, så visar de inte så mycket världsligt utseende.
2012-02-15, 18:56
  #8
Medlem
Customizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Du har 2 män mitt framför dig, båda är lite ledsna. Sen har du en kvinna, som var gravid då hon dog. Hon visar mig ett rum, med dubbeldörr och en trasig vägg bredvid ena dörren. Till vänster om den.

Du har också en konstig sak som jag inte vet vad det är, men tror inte det är en ande, ser ut som en sånt hjälpmedel som man plockar skräp med, den ligger i en rund sak. Vet inte varför den dök upp.


Känner inte till någon kvinna som var gravid då hon dog, känner heller inte igen det där med dubbeldörren & den trasiga väggen.
Men ska fundera mer om detta får vi se.
Ska någon av dessa personer vara släkt till mig på något vis? någon som är skyddsande eller är de bara med mig?
Ser du om någon av dessa har gett något tecken som jag har märkt av?

Det enda jag kan komma på om det där med hjälpmedlet som man plockar skräp med är att min far har en "sakgreppare" som man griper saker med, men varför den skulle vara relevant i det här vet jag inte haha

Kan du se tex runt om min sambo också?
2012-02-15, 18:59
  #9
Medlem
Sightnesss avatar
Låt oss säga att jag har flera olika användare på Flashback och loggar in här och ber dig berätta vilka "andar" jag har runt mig. Du är alltså övertygad om att jag alltid kommer att få samma svar från Dig eftersom du kan "se" dessa "andar"?

Om svaret är "Ja", kan du börja med att berätta lite om "mina andar"...
2012-02-15, 19:00
  #10
Medlem
vad finns runt mig då?
2012-02-15, 19:02
  #11
Medlem
do me do me!
2012-02-15, 19:08
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Customize
Känner inte till någon kvinna som var gravid då hon dog, känner heller inte igen det där med dubbeldörren & den trasiga väggen.
Men ska fundera mer om detta får vi se.
Ska någon av dessa personer vara släkt till mig på något vis? någon som är skyddsande eller är de bara med mig?
Ser du om någon av dessa har gett något tecken som jag har märkt av?

Det enda jag kan komma på om det där med hjälpmedlet som man plockar skräp med är att min far har en "sakgreppare" som man griper saker med, men varför den skulle vara relevant i det här vet jag inte haha

Kan du se tex runt om min sambo också?
Det kan vara släkt till din pappa då, eftersom de visar något som hör till honom. Då skulle jag behöva din sambos förnamn eller nick.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback