Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-02, 17:02
  #313
Avstängd
TreRaggmunkars avatar
Tjack gör dig bara stissig och studsig, kör några linor ladd istället,laddet kan du sova på, tjacket håller dig vaken för länge.

Lite ladd är det du behöver!
Citera
2024-03-05, 06:04
  #314
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Vad fan yrar du om? Jag har då skrivit på söndagar båda gångerna jag har gjort det i varje fall, kanske du skulle prövat lägga en snabb googling först nästa gång du känner dig hotad av att nån är bättre än dig och därför vill mästra denne (på datorn)
Ohohohoho, läst i tråden ser jag? Fram tills för x antal år sen va hp enbart på lördagar. Kan va så att jag e av den generationen som skrev de proven. Annan person påpekade samma sak fast betydligt trevligare än dig din blöjsniffare! Vrf du får för dig att nån möjligen e bättre än någon annan pga vilken dag provet skulle skrivits på hade vart kul å höra
__________________
Senast redigerad av malmi 2024-03-05 kl. 06:07.
Citera
2024-03-06, 09:16
  #315
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Tjack gör dig bara stissig och studsig, kör några linor ladd istället,laddet kan du sova på, tjacket håller dig vaken för länge.

Lite ladd är det du behöver!

Mja, eftersom det är så kortverkande så tycker jag man tappar fokus och bara tänker på återdoseringen. Sedan när man doserat så njuter man ju bara av känslan och vill göra allt annat än plugga.
Jag har dessutom blivit stissig och studsig av ladd också, det var visserligen pga jag drog för mycket - fick motsatt effekt mot vad man är van vid.

Nä, lågdos amfetamin bara så man är skärpt. Sedan så man inte sabbar sin sömn också (därav lågdos) och inte bränna nätterna igenom. Utan sölmn förstör du minnet ändå, så det gälelr att sova också!

Sedan behöver man rätt teknik; stryk under viktiga punkter, gör anteckningar, repetera-repetera-repetera!
Om man har kapitel så är det bästa enligt mig att memorera nyckelord för allt viktigt i respektive kapitel, eller område; det gör det mycket enklare att återkalla mer av informationen när man behöver också.
Citera
2024-03-11, 14:49
  #316
Medlem
Medicinera själv mot ADHD med amfetamin.

Jag har fått ADHD-diagnos men på grund av läkarbrist så kommer jag få vänta månader på insättning av CS-läkemedel. Jag har aldrig tyckt om amfetamin som gatudrog då den ger mig ångest. Nu har jag hamnat i en situation där jag måste plugga väldigt hårt dom närmsta veckorna för att klara en tenta och koncentrationen och motivation ligger på botten.

Jag har funderingar på att köpa ett gram amfetamin och smådosera lite varje dag, inte för att bli hög utan enbart för att kunna öka mitt fokus och koncentration för att kunna plugga. Men i vilka doser? Förstår det beror på renheten i amfetaminet men vad jag förstått ska det vara hög kvalitet då det är en vän som är erfaren användare av amfetamin. Och är det bäst att bomba det eller dra linor om jag vill det ska sitta i under en längre period? Jag skulle behöva plugga cirka 4 timmar per dag i snitt. Och om jag tar amfetamin, kommer kunskaperna gå in eller hur funkar det liksom?
__________________
Senast redigerad av CriDuCoeur 2024-03-11 kl. 14:53.
Citera
2024-03-11, 15:15
  #317
Medlem
discofunks avatar
Kör på efedrin istället om du bara behöver bli pigg för lite plugg.
Citera
2024-03-11, 15:23
  #318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discofunk
Kör på efedrin istället om du bara behöver bli pigg för lite plugg.

Normala människor har inte tillgång till vare sig effedrin eller amfetamin.
Citera
2024-03-11, 15:54
  #319
Medlem
Big.Bangs avatar
Låter som en väldigt korkad idé. Massa skräp du får i dig och din tolerans kommer skjuta i höjden.
För övrigt om du får ångest av gatuamfetamin så lär du få ännu mer ångest av cs-läkemedel.
Kanske strattera, voxra eller liknande skulle vara något för dig istället.
Citera
2024-03-11, 17:40
  #320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CriDuCoeur
Jag har fått ADHD-diagnos men på grund av läkarbrist så kommer jag få vänta månader på insättning av CS-läkemedel. Jag har aldrig tyckt om amfetamin som gatudrog då den ger mig ångest. Nu har jag hamnat i en situation där jag måste plugga väldigt hårt dom närmsta veckorna för att klara en tenta och koncentrationen och motivation ligger på botten.

Jag har funderingar på att köpa ett gram amfetamin och smådosera lite varje dag, inte för att bli hög utan enbart för att kunna öka mitt fokus och koncentration för att kunna plugga. Men i vilka doser? Förstår det beror på renheten i amfetaminet men vad jag förstått ska det vara hög kvalitet då det är en vän som är erfaren användare av amfetamin. Och är det bäst att bomba det eller dra linor om jag vill det ska sitta i under en längre period? Jag skulle behöva plugga cirka 4 timmar per dag i snitt. Och om jag tar amfetamin, kommer kunskaperna gå in eller hur funkar det liksom?


Atomexitin funkar bra på mig. Kan ej ta amfetamin adhd medicin pga psykos
Citera
2024-03-11, 18:38
  #321
Moderator
Morfar-52s avatar
"Medicinera själv mot ADHD med amfetamin." infogad./mod
Citera
2024-03-12, 06:03
  #322
Medlem
CS läkemedel är väl helt uppenbart det bästa? Elvanse, Adderall, Dexamfetamin, Modafinil osvosv
Citera
2024-03-15, 22:52
  #323
Medlem
Medicin ämnad för ADHD funkar bättre för mig än amfetamin om jag skall få någonting gjort i sittande ställning. Jag kan koncentrera mig ett dygn på Concerta, depåt tablett, okrossad. Amfetaminets effekt funkar inte lika länge och jag vill röra på mig hela tiden när jag använder det. Amfetamin är bättre för att städa och liknande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback