Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-10, 18:41
  #1489
Medlem
Adoptera barn om du vill, avstå bara från oskyddat sex.
Citera
2023-05-11, 23:49
  #1490
Medlem
Redoxreaktions avatar
Life has no balance

Han är väldigt produktiv. En video på ½-1 timme eller mer varannan dag nästan
Citera
2023-05-12, 17:33
  #1491
Medlem
Ytterligare en dag jag slås av det helt obegripliga i att folk tycker livet är något som är värt att föra vidare. För en genomsnittsmänniska består livet av 90% mer eller mindre negativa upplevelser, jobb och slit på jobbet och hemma. Psykiskt och fysiskt lidande. Hjärtdödande sorger. Och sedan pricken över i döden. Som sagt, jag fattar det verkligen inte alls.
Citera
2023-05-12, 17:54
  #1492
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Ytterligare en dag jag slås av det helt obegripliga i att folk tycker livet är något som är värt att föra vidare. För en genomsnittsmänniska består livet av 90% mer eller mindre negativa upplevelser, jobb och slit på jobbet och hemma. Psykiskt och fysiskt lidande. Hjärtdödande sorger. Och sedan pricken över i döden. Som sagt, jag fattar det verkligen inte alls.
De flesta är helt enkelt inte lika ynkliga gnällspikar som du, utan ser t ex något positivt med jobb och fixande både på arbetet och hemma, med utmaningar som de finner ett nöje i att klara av. Med ungar får man ännu mer motivation att t ex skaffa ett bättre boende. Etc.

Sluta gnälla för fan.
Citera
2023-05-12, 18:55
  #1493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
De flesta är helt enkelt inte lika ynkliga gnällspikar som du, utan ser t ex något positivt med jobb och fixande både på arbetet och hemma, med utmaningar som de finner ett nöje i att klara av. Med ungar får man ännu mer motivation att t ex skaffa ett bättre boende. Etc.

Sluta gnälla för fan.

Ja mängden antidepressiva som skrivs ut talar ju för att du har rätt.
Citera
2023-05-12, 20:57
  #1494
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
De flesta är helt enkelt inte lika ynkliga gnällspikar som du, utan ser t ex något positivt med jobb och fixande både på arbetet och hemma, med utmaningar som de finner ett nöje i att klara av. Med ungar får man ännu mer motivation att t ex skaffa ett bättre boende. Etc.

Sluta gnälla för fan.

Du måste ju va något av en själens krympling, en hjärtats efterbliven. Jag hoppas du får en plågsam död för det har du gjort dig förtjänt av.
Citera
2023-05-13, 16:18
  #1495
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Du måste ju va något av en själens krympling, en hjärtats efterbliven. Jag hoppas du får en plågsam död för det har du gjort dig förtjänt av.
Jag hoppas att du rycker upp dig, tar tag i din situation istället för att bara gnälla ynkligt, och att resten av det enda liv du har kan bli så njutbart och meningsfullt som det bara är möjligt. Och att det, tack vare att iaf en del skaffar barn, finns några som kan ta hand om dig om du inte kan det själv när du fyller hundra. Det har du hittills inte gjort dig förtjänt av, men jag tycker att du är värd en till chans. Men sluta för h-e med ditt ständiga ynkliga gnäll, det är inte synd om dig. DU har din framtid i DIN hand.
__________________
Senast redigerad av nerdnerd 2023-05-13 kl. 16:22.
Citera
2023-05-13, 16:24
  #1496
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Jag hoppas att du rycker upp dig, tar tag i din situation istället för att bara gnälla ynkligt, och att resten av det enda liv du har kan bli så njutbart och meningsfullt som det bara är möjligt. Och att det, tack vare att iaf en del skaffar barn, finns några som kan ta hand om dig om du inte kan det själv när du fyller hundra. Det har du hittills inte gjort dig förtjänt av, men jag tycker att du är värd en till chans. Men sluta för h-e med ditt ständiga ynkliga gnäll, det är inte synd om dig. DU har din framtid i DIN hand.

Och jag hoppas du får erfara en hel del av det lidande du säger dig inte ha något emot. Men för sista gången, sluta för i helvete att citera mig! Du vill fortsätta käbbla tydligen. Kan du inte bara fara åt helvete istället?
Citera
2023-05-13, 16:29
  #1497
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Och jag hoppas du får erfara en hel del av det lidande du säger dig inte ha något emot. Men för sista gången, sluta för i helvete att citera mig! Du vill fortsätta käbbla tydligen. Kan du inte bara fara åt helvete istället?
Nu gnäller du igen, gnällspik. Är det verkligen det enda du kan? Jobbigt med såna farsor, så du har nog iaf rätt om att inte just du ska ha några barn.

Jag hoppas att du ska lida så lite som möjligt. Att sluta vara en gnällspik och istället börja se möjligheter är en bra början. Fånga livet.
Citera
2023-05-13, 17:03
  #1498
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Jag hoppas att du rycker upp dig, tar tag i din situation istället för att bara gnälla ynkligt, och att resten av det enda liv du har kan bli så njutbart och meningsfullt som det bara är möjligt. Och att det, tack vare att iaf en del skaffar barn, finns några som kan ta hand om dig om du inte kan det själv när du fyller hundra. Det har du hittills inte gjort dig förtjänt av, men jag tycker att du är värd en till chans. Men sluta för h-e med ditt ständiga ynkliga gnäll, det är inte synd om dig. DU har din framtid i DIN hand.

Varför skulle man ens vilja leva om andra måste ta hand om en?

Och det finns ingen fri vilja, så man håller inte alls sin framtid i sin hand.
Citera
2023-05-13, 17:16
  #1499
Medlem
Redoxreaktions avatar
Miss Erable hade vid nyår 100 prenumeranter. Nu har hon 360. Det bådar gott: Masquerade of Misery

Hell Liemannen!
Citera
2023-05-13, 17:26
  #1500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandan
Du måste ju va något av en själens krympling, en hjärtats efterbliven. Jag hoppas du får en plågsam död för det har du gjort dig förtjänt av.
Inte särskilt snällt att önska någon en plågsam död för den tycker livet är jobbigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback