Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-04-01, 14:11
  #1
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Jo, frågan lyder alltså som ovanstående

Detta ter sig vara en av Daddy Dajmkryzz värsta mardrömmar.
Har läst samt hört från stackars krakar som varit med om detta att det är en högst oangenäm upplevelse.
Kommer jag någon gång hamna i en situation där detta blir nödvändigt, kommer jag konsekvent att vägra. Det är bättre att dom avlivar mig i så fall.

Någon som kan bekräfta det helvete som det verkar vara....eller t.o.m istället kanske dementera. Hade ju varit ännu bättre.
Citera
2005-04-01, 14:17
  #2
Medlem
För 5 år sedan så genomgick jag en 6 timmars käkoperation. När jag vaknade upp så var jag såklart yr i huvudet och allmänt trött i kroppen. Att springa iväg på toa gick inte så jag lät det bara rinna. Döm om min förvåning när det inte blev blött i sängen. Jag hade alltså en kateter men visste inte om det.

Tanken slog mig sedan, eftersom jag inte blivit informerad av sjuksjöterskorna, att några kvinnliga främlingar varit och fingrat mig på snoppen.

Allt var frid och fröjd tills dess att slangen skulle tas bort. I helvete vilken smärta, det klart olidligaste jag varit med om. Rekommenderas inte.
Citera
2005-04-01, 14:23
  #3
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr F
För 5 år sedan så genomgick jag en 6 timmars käkoperation. När jag vaknade upp så var jag såklart yr i huvudet och allmänt trött i kroppen. Att springa iväg på toa gick inte så jag lät det bara rinna. Döm om min förvåning när det inte blev blött i sängen. Jag hade alltså en kateter men visste inte om det.
Allt var frid och fröjd tills dess att slangen skulle tas bort. I helvete vilken smärta, det klart olidligaste jag varit med om. Rekommenderas inte.



Citat:
Ursprungligen postat av Mr F

Tanken slog mig sedan, eftersom jag inte blivit informerad av sjuksjöterskorna, att några kvinnliga främlingar varit och fingrat mig på snoppen.

:smart:
Citera
2005-04-01, 14:24
  #4
Medlem
LadyTieras avatar
Det är störtskönt...fick det när jag födde min son, att ligga ner och kissa och iten behöva gå upp var det bästa som hänt
Citera
2005-04-01, 17:58
  #5
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Inga fler?...vi har en som hävdar att det är olidligt, och en som påstår att det är störtskönt....det blir man ju inte mycket klokare på..
Citera
2005-04-01, 18:02
  #6
Banned
stargazers avatar
Det är nog värre för oss killar... vi har ju aningens längre urinrör än tjejerna
Citera
2005-04-01, 18:03
  #7
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Inga fler?...vi har en som hävdar att det är olidligt, och en som påstår att det är störtskönt....det blir man ju inte mycket klokare på..
jag var iofs heltborta och hade ryggmärgsbedövning+lustgas+lokalbedövning
Citera
2005-04-01, 18:04
  #8
Medlem
Gudruns avatar
man får naturligtvis bedövning....
det är helt suveränt att slippa springa på sjukans läbbiga taletter...
Citera
2005-04-01, 18:09
  #9
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudrun
man får naturligtvis bedövning....
det är helt suveränt att slippa springa på sjukans läbbiga taletter...

jo, men trots bedövningen så gör mig ändå tanken på att få ett långt instrument uppkört i urinröret svimfärdig......och det skall väl föras in hela vägen ner till penisroten också om jag förstått det rätt?...fyfan...det kommer ju inte bli något litet instrument dom plockar fram när det blir Daddy Dajmkryzz tur....sådär 28-29 cm
Citera
2005-04-01, 18:14
  #10
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
jo, men trots bedövningen så gör mig ändå tanken på att få ett långt instrument uppkört i urinröret svimfärdig.
det ä´r en mycket böjligt och tunn slang som är helt insmord med xylocain 2% eller glidslem
Citera
2005-04-01, 18:20
  #11
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
det ä´r en mycket böjligt och tunn slang som är helt insmord med xylocain 2% eller glidslem

Dom kör in skiten hela vägen eller?...gjorde förresten en liten redigering av mitt senaste inlägg ovan.....det kanske...*host*..kan vara intressant för dig att notera vad som står där angivet i vissa mått. ....och sprid sedan ut det till alla dina kvinnliga bekanta!
Citera
2005-04-01, 18:25
  #12
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Dom kör in skiten hela vägen eller?...gjorde förresten en liten redigering av mitt senaste inlägg ovan.....det kanske...*host*..kan vara intressant för dig att notera vad som står där angivet i vissa mått. ....och sprid sedan ut det till alla dina kvinnliga bekanta!
först tvättas penis, sedan sprutar man in en lokalbedövningsgel, sedan för man in slangen försiktigt, när den nått blåsan kollar man om urin kommer ur slangen och sedan fyller man upp en liten ballong i blåsan med koksalt som gör att katetern sitter kvar (om man ska ha den ett tag)

det finns olika sorters kateterar och insättningsmetoder, men ungefär så går det till
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback