Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-11-19, 22:18
  #1
Medlem
Jag är intresserad av att få kontakt med någon/ några seriösa medium i Örebro trakten? Vill INTE ta kontakt med personer som gått bort, utan vill få vägledning då jag är mitt uppe i ett stort livs beslut. Men för att tro på "vägledningen" vill jag gärna att mediet skall kunna se vad som har hänt tidigare i ens liv osv.
Någon som har något bra tips lr själv har träffat något medium som de upplevt varit bra? Tycks vara mkt svårt att hitta info om och hur man kommer i kontakt med medium....
Citera
2012-11-19, 22:25
  #2
Medlem
Haajibs avatar
Jag kan medla dig gratis, min specialitet är att medla i brödsmulor
Citera
2012-11-19, 22:43
  #3
Medlem
Theodorass avatar
Är du hög eller bara dum låta nå jävla new age pucko med dollar tecken i gluggarna bestämma ditt stora beslut gå till en kurator
Citera
2012-11-19, 22:48
  #4
Medlem
Har väl inte planerat att basera mitt beslut på vad mediet säger! Men vore inte fel att få en opartisk persons syn på livet. Söker inte någon som skall ta mitt beslut utan se hur min framtid kommer te sig. Om det finns personer med denna förmåga, varför inte ge det en chans?! Men som jag skrev, tror inte på vem som helst! Mediet måste ju kunna bevisa att den kan se exempelvis ens förflutna, och berätta saker som ingen annan vet... Var inte så negativ!
Citera
2012-11-20, 05:00
  #5
Medlem
MerJuls avatar
Om det ar ett stort livs beslut sa tycker jag inte det ar vart att lagga pengar pa ett medium. Ta penna och papper, skriv for och nack delarna med detta beslut, billigare alternativ. Ekonomistk beslut, besok en ekonom eller bank for svar. Fraga kanske kompis eller familj vad de tycker.

Bara spanar nu men sag att du ska flytta och byta job, och du vill fraga mediumet hur det kommer att ga. Du vill veta om mediumet kan se i det forflutna, racker det da att hon/han sager: "Du hade en mindre olycka nar du var liten, men det har kvarlamnat ett arr" eller "Du har haft en del svara tider ser jag, men du har lyckats ta dig ur skiten"?
Bara nyfiken eftersom medium brukar ge flummiga svar sa hur spesifikt svar vill du ha for att bli "overtygad" att det ar ett legit medium? Om nu sanna finns.
Sen om vi nu sager att du ska flytta och byta jobb sa blir nog svaret "Det kommer att ga bra och din nya chef kommer att gilla dig, och du kommer att fa massa nya vanner!".
Citera
2012-11-20, 12:53
  #6
Medlem
Galaxias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC89
Jag är intresserad av att få kontakt med någon/ några seriösa medium i Örebro trakten? Vill INTE ta kontakt med personer som gått bort, utan vill få vägledning då jag är mitt uppe i ett stort livs beslut. Men för att tro på "vägledningen" vill jag gärna att mediet skall kunna se vad som har hänt tidigare i ens liv osv.
Någon som har något bra tips lr själv har träffat något medium som de upplevt varit bra? Tycks vara mkt svårt att hitta info om och hur man kommer i kontakt med medium....

Vet en jättebra, som kan spå dig via telefon, hon bor i Kvicksund, har prövat henne 2 ggr, hon är grym. Intresserad? jag Pmar dig om hennes uppgifter. lycka till. Ibland är det bra med vägledning i svåra beslut.
Citera
2012-11-20, 20:30
  #7
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC89
Jag är intresserad av att få kontakt med någon/ några seriösa medium i Örebro trakten? Vill INTE ta kontakt med personer som gått bort, utan vill få vägledning då jag är mitt uppe i ett stort livs beslut. Men för att tro på "vägledningen" vill jag gärna att mediet skall kunna se vad som har hänt tidigare i ens liv osv.
Någon som har något bra tips lr själv har träffat något medium som de upplevt varit bra? Tycks vara mkt svårt att hitta info om och hur man kommer i kontakt med medium....
Svårt det där. Anders Åkesson,Jane Lysell,Colin Fry och Terry Evans är väl kända för att inte vara trovärdiga runt Örebro hållet.
Citera
2012-11-20, 21:19
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Svårt det där. Anders Åkesson,Jane Lysell,Colin Fry och Terry Evans är väl kända för att inte vara trovärdiga runt Örebro hållet.
Vad snackar du om? Terry är väl i alla fall äkta. Anders har väl bluffat en gång, Jane och Colin vet jag inget om.
Citera
2012-11-21, 09:49
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Vad snackar du om? Terry är väl i alla fall äkta. Anders har väl bluffat en gång, Jane och Colin vet jag inget om.


Terry äkta? Haha sjukaste jag hört. Har du inte sett den här länken http://www.youtube.com/watch?v=3InByO6qKsA
Citera
2012-11-21, 15:36
  #10
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Vad snackar du om? Terry är väl i alla fall äkta. Anders har väl bluffat en gång, Jane och Colin vet jag inget om.
Du får börja vidga dina vyer.
Citera
2012-11-21, 16:19
  #11
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Vad snackar du om? Terry är väl i alla fall äkta. Anders har väl bluffat en gång, Jane och Colin vet jag inget om.

Alla som har öppna ögon på detta forum vet vid det här laget att Terry Evans är en bluff av stora format.

Anders har bluffat en gång - tror du att det var den enda?
Citera
2012-11-21, 16:29
  #12
Medlem
Yatsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Alla som har öppna ögon på detta forum vet vid det här laget att Terry Evans är en bluff av stora format.

Anders har bluffat en gång - tror du att det var den enda?
Och Jane Lysell var ju också med.Men valde att blunda och inte avslöja..Och Colins trix vill hon väl inte ens kännas vid,tror jag.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback