Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-12-19, 20:22
  #25
Medlem
ButtButters avatar
Finns jättemånga judiska flator i Hollywood. Kirsten Stewart, Whoppi Goldberg, Jodie Foster, Charlize Theron etc. Stewart är ful som fan med med starkt underbett och noll karisma. Hon suger som skådis.
Citera
2023-12-19, 21:15
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonCrescendo
Håller med dig! Dom var tillsammans för att folk fortfarande skulle hålla hoppet mellan "Edward och Bella" - även i verkligheten. Hon går jävligt manligt också (källa från en bekant i hollywood) och är värdelös på att gå i klackskor. Tror hon är gay!

Jag är också kass i att gå med skor med klackar... Det betyder ju inte att jag är gay. Det enda det betyder är att jag är kass att gå i skor med klackar och jag aldrig brytt mig om att öva att gå i sådana skor... Troligen så bryr hon sig inte heller om att träna att gå i mesiga skor med klackar....
Citera
2024-02-19, 04:59
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Jag är också kass i att gå med skor med klackar... Det betyder ju inte att jag är gay. Det enda det betyder är att jag är kass att gå i skor med klackar och jag aldrig brytt mig om att öva att gå i sådana skor... Troligen så bryr hon sig inte heller om att träna att gå i mesiga skor med klackar....

Ojsan hoppsan, jag hade visst rätt! Hon är gay, lesbisk, flata whatever. Min gaydar är alltid on-point!
Citera
2024-02-19, 06:03
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonCrescendo
Ojsan hoppsan, jag hade visst rätt! Hon är gay, lesbisk, flata whatever. Min gaydar är alltid on-point!

Trodde hon var bisexuell. Hon har ingen guldstjärna i den stora flatboken iaf.

Penis är penis you can't beat the feeling osv.
Citera
2024-04-26, 15:19
  #29
Medlem
diseuses avatar
Fem minuter långt klipp från hennes senaste film, Love Lies Bleeding:

https://youtu.be/ZE0TDSo1Tvk
Citera
2024-04-27, 19:07
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Fem minuter långt klipp från hennes senaste film, Love Lies Bleeding:

https://youtu.be/ZE0TDSo1Tvk

She seems a wee bit ghey.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback