Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-18, 09:07
  #1
Medlem
jcarlbergs avatar
Tycker det är ett väldigt bra pris http://www.groupon.se/deals/malmo/Di..._0_0_352&a=401

Få synundersökning och 1000kr i present kort, betala 179kr

Synundersökningen kan kvitta då det är tänkt till min far i Julklapp.
Citera
2012-12-18, 09:12
  #2
Medlem
Ostkroks avatar
Citat:
Synundersökning och presentkort upp till 1000 kr att använda på glasögon på Direkt Optik. Värde 780 kr, betala 129 kr.

Haha jag fattar inte hur deras 1000kr presentkort + synundersökning har ett "värde" av 780kr?
Hur är det där tänkt? De säger ju i princip att man inte får valuta för pengarna ifall man spenderar "vanliga" pengar där
Citera
2012-12-18, 09:13
  #3
Medlem
Skabbtantens avatar
Nej jag ser inga fel i det. Det "finstilta" står till och med synligt. Du ser vad som krävs för att få erbjudandet, bara att slå till.


Citat:
Ursprungligen postat av Ostkrok
Haha jag fattar inte hur deras 1000kr presentkort + synundersökning har ett "värde" av 780kr?
Hur är det där tänkt? De säger ju i princip att man inte får valuta för pengarna ifall man spenderar "vanliga" pengar där


Haha bra ögon där. Du behöver uppenbarligen ingen synundersökning!
Citera
2012-12-18, 09:16
  #4
Medlem
Twatssons avatar
Utan att ha läst annonsen så har jag burit licenser större delen av mitt liv tills jag opererade, har även köpt glasögon. Oftast lockar de med billiga bågar, 2 för priset av 1 osv. Men sen när man ska köpa glas så börjar det kosta.
Citera
2012-12-18, 09:32
  #5
Medlem
Ostkroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skabbtanten
Nej jag ser inga fel i det. Det "finstilta" står till och med synligt. Du ser vad som krävs för att få erbjudandet, bara att slå till.

Haha bra ögon där. Du behöver uppenbarligen ingen synundersökning!
Jag fattar inte, var du ironisk där? Missade jag något?
Citera
2012-12-18, 09:40
  #6
Medlem
Skabbtantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkrok
Jag fattar inte, var du ironisk där? Missade jag något?


Nope, för engångsskull var jag faktiskt inte sarkastisk.
Citera
2012-12-19, 09:20
  #7
Medlem
jcarlbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkrok
Haha jag fattar inte hur deras 1000kr presentkort + synundersökning har ett "värde" av 780kr?
Hur är det där tänkt? De säger ju i princip att man inte får valuta för pengarna ifall man spenderar "vanliga" pengar där

Jo jag vet läste det med därav denna tråd, blev lite kluven.

Citat:
Ursprungligen postat av Skabbtanten
Nej jag ser inga fel i det. Det "finstilta" står till och med synligt. Du ser vad som krävs för att få erbjudandet, bara att slå till.

Haha bra ögon där. Du behöver uppenbarligen ingen synundersökning!

Låter bra det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback