Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-01-30, 09:34
  #1
Medlem
Pengar_s avatar
Olof Palme var ju känd för sina skandaler och otrohet. Kanske tröttnade Lisbet och ordnade med en mördare som sköt Palme? CP var knappast palmes mördare!
Citera
2013-01-30, 09:39
  #2
Medlem
Jag tror det här är det sämsta Palme spåret jag har hört. Tro mig jag har hört många. Hur skulle hon ha kommit i kontakt med denna mördare. Jag vet inte hur ditt kontakt nät ser ut men för de flesta icke yrkeskriminella (särskilt på den här tiden) är det näst intill omöjligt att hitta en yrkesmördare. Kom inte med några löjliga jävla sidor med ryska hitmen nu, sånt är inte på riktigt.

Skulle någon bekant till henne gjort det känns det orimligt att fler saker inte skulle peka mot henne.
Citera
2013-01-30, 09:43
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oliversppl
Jag tror det här är det sämsta Palme spåret jag har hört. Tro mig jag har hört många. Hur skulle hon ha kommit i kontakt med denna mördare. Jag vet inte hur ditt kontakt nät ser ut men för de flesta icke yrkeskriminella (särskilt på den här tiden) är det näst intill omöjligt att hitta en yrkesmördare. Kom inte med några löjliga jävla sidor med ryska hitmen nu, sånt är inte på riktigt.

Skulle någon bekant till henne gjort det känns det orimligt att fler saker inte skulle peka mot henne.


Inte för att jag tror på vad TS påstår...men jo det går att få tag på yrkesmördare...invandrare som är desperata gör mycket för pengar...
__________________
Senast redigerad av Jokernz 2013-01-30 kl. 09:47.
Citera
2013-01-30, 09:44
  #4
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pengar_
Olof Palme var ju känd för sina skandaler och otrohet. Kanske tröttnade Lisbet och ordnade med en mördare som sköt Palme? CP var knappast palmes mördare!
Palme var inte inblandad i skandaler mer än någon annan politiker. Vad gäller otrohet
är det fråga om rykten. Men OM Palme skulle varit otrogen är det knappast skäl för
hans fru att anställa en mördare! Lisbeth Palme är nog inte den typen som "ordnar
med en mördare"...
Citera
2013-01-30, 09:55
  #5
Medlem
LillePs avatar
Jävlar, du verkar riktigt insatt!
Hur lång tid tog det att ta fram den här teorin?
Citera
2013-01-30, 10:00
  #6
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokernz
Inte för att jag tror på vad TS påstår...men jo det går att få tag på yrkesmördare...invandrare som är desperata gör mycket för pengar...


Fanns det många desperata invandrare i början på 1986? Då fanns det väl i princip bara arbetskrafts invandring..
Citera
2013-01-30, 10:03
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Fanns det många desperata invandrare i början på 1986? Då fanns det väl i princip bara arbetskrafts invandring..

Du har en poäng där, men fakta kvarstår ändå. Man kan få tag på en yrkesmördare om man lägger tillräckligt med energi på det.
Citera
2013-01-30, 10:12
  #8
Medlem
brianmolkos avatar
gammal teori? det om Shirley Maclaine eller vad ?
Sidor på vad internet? ? vad då för sidor 1986
och 1986 fanns ju inte rýska brott alla var representatnter ?
Citera
2013-01-30, 10:20
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Fanns det många desperata invandrare i början på 1986? Då fanns det väl i princip bara arbetskrafts invandring..

Folk från dåtidens Jugoslavien, Turkiet (PKK ).

Annars torde LP haft goda möjligheter vad gäller kontakter med personer inom lämpliga
myndigheter. SÄK, MUST mfl.

F.ö borde väl denna tråd förpassas till MOP-forumet.
Citera
2013-01-30, 10:29
  #10
Medlem
Lejde en yrkesmördare som sköt henne också (kulan gick genom kläderna)?
Citera
2013-01-30, 10:37
  #11
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Mordet på Olof Palme
/Moderator
Citera
2013-02-09, 10:16
  #12
Medlem
Insanums avatar
Skulle vilja ha källor på Palmes otrohet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback