Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-29, 22:16
  #1
Medlem
Bigorexias avatar
Den ursprungliga Razzia!-tråden består i praktiken enbart av diskussioner som görs sig bäst annorstädes och faktiska polistillslag dryftas ytterst sparsamt.

Jag har därför brutit ut de senaste relevant inläggen om polistillslag mot gym, privatpersoner m.m. och placerat dem i denna tråd. Denna trådar kommer att modereras betydligt hårdare redan från början än den ursprungliga. Diskussioner som inte behandlar faktiska tillslag är off-topic och kommer att leda till en varning.

Den andra halvan av denna tråd finner ni här:
Razzia! [För tillslag mot shoppar]

Den ursprungliga tråden finner ni här:
Razzia! [Se tillägg i första inlägget /mod]

//Mod
__________________
Senast redigerad av Bigorexia 2013-06-08 kl. 17:28.
Citera
2012-12-30, 21:53
  #2
Medlem
Centipedes avatar
Villkorlig dom för 22-åring
Citera
2012-12-30, 22:08
  #3
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Villkorlig dom för 22-åring

Wow, otroligt snälla är dom...

mvh
Citera
2012-12-30, 23:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Wow, otroligt snälla är dom...

mvh


konstigt att det inte står ngt om hur mycket han fick i böter eller ngt?.. eller blev det bara samhällstjänst?!?!
Citera
2012-12-31, 01:14
  #5
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantamera1
konstigt att det inte står ngt om hur mycket han fick i böter eller ngt?.. eller blev det bara samhällstjänst?!?!

Jag hoppas innerligt att det bara blev samhällstjänst. Då helt ärligt tycker jag det är värt och torska isåfall. Dock mindre häxjakt får det ju bli. Men begår man ett annat brott med prepp i kroppen ska man få ta sitt kast.

mvh
Citera
2013-01-06, 00:43
  #6
Medlem
Centipedes avatar
Mängder av anabola i lägenhet
Citera
2013-01-11, 03:46
  #7
Medlem
Fenjal888s avatar
Finns det någon kartläggning på alla razzior som ägt rum? Skulle vara intressant om det fanns något mönster ang årstid, tid på dygnet etc.
Citera
2013-01-11, 05:02
  #8
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Finns det någon kartläggning på alla razzior som ägt rum? Skulle vara intressant om det fanns något mönster ang årstid, tid på dygnet etc.

Det vore oerhört intressant men jag tror det närmaste man kan komma är att bläddra bak i tråden o försöka pussla ihop ett mönster.
Ibland önskar man att man var snut asså - slippa all denna skiten...
Citera
2013-01-11, 15:11
  #9
Medlem
chillish123s avatar
Det sker typ alltid fler razzior runt dom här månadarna som kmr sen avtar det mot slutet av året KÄNNS DET SOM


Ingen fakta utan det är bara vad jag tycker det känns som
Citera
2013-01-12, 00:01
  #10
Medlem
schmengeles avatar
Hur vanligt är det egentligen att snuten plockar någon random bara? Som är grov?
Är det vanligt att folk golar med?
Har för mig att jag läste om någon bloggare som snuten plockat för att någon tipsat.
Citera
2013-01-12, 11:09
  #11
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmengele
Hur vanligt är det egentligen att snuten plockar någon random bara? Som är grov?
Är det vanligt att folk golar med?
Har för mig att jag läste om någon bloggare som snuten plockat för att någon tipsat.

i jkpg hämtade de en på en krog för nån v sen.. har hänt innan oxå..

mvh
Citera
2013-01-12, 11:24
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schmengele
Hur vanligt är det egentligen att snuten plockar någon random bara? Som är grov?
Är det vanligt att folk golar med?
Har för mig att jag läste om någon bloggare som snuten plockat för att någon tipsat.

Den svarta gladiatorn med vit smink

//jeff
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback