Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-20, 06:01
  #1477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMF2
Ett sent svar på din fråga.
Det har varit tillslag två gånger under ca ett år på Atletklubben.

Tack, ett svar kommer aldrig försent
Citera
2024-03-21, 10:02
  #1478
Medlem
Har fått höra art det kan komma att göras tester framöver på mitt gym och andra i staden jag bor.
Jag går för tillfället endast på testoC 250 d5.

1. OM jag skulle bli testad, går denna rätt låga dos igenom ett test eller ser dom allt?

2. Ser de till exempel skillnad på naturligt kroppsegna testonivå och injeserat testo?

3. Och om jag torskar, vad riskerar följderna bli?

4. Bör jag byta gym?
Citera
2024-03-21, 18:26
  #1479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meisme-89
Har fått höra art det kan komma att göras tester framöver på mitt gym och andra i staden jag bor.
Jag går för tillfället endast på testoC 250 d5.

1. OM jag skulle bli testad, går denna rätt låga dos igenom ett test eller ser dom allt?

2. Ser de till exempel skillnad på naturligt kroppsegna testonivå och injeserat testo?

3. Och om jag torskar, vad riskerar följderna bli?

4. Bör jag byta gym?

Om du blir testad kommer du att åka dit, utan att veta dina nivåer så skulle jag bli förvånad om dom inte är högt över vad som anses vara normalt. Du får antagligen dagsböter, men det beror väl på hur mycket grejer du har hemma. Byt gym i stället så att du undviker att bli testad. Det bästa är om ni kan gå ihop några och bygga ett gym i någons garage typ. Verkar hopplöst att träna på gym i Sverige nu.
Citera
2024-04-11, 16:04
  #1480
Medlem
Tränat på nordic wellness i en av Sveriges 6 största städer och aldrig varit med om en razzia
Citera
2024-04-11, 20:06
  #1481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meisme-89
Har fått höra art det kan komma att göras tester framöver på mitt gym och andra i staden jag bor.
Jag går för tillfället endast på testoC 250 d5.

1. OM jag skulle bli testad, går denna rätt låga dos igenom ett test eller ser dom allt?

2. Ser de till exempel skillnad på naturligt kroppsegna testonivå och injeserat testo?

3. Och om jag torskar, vad riskerar följderna bli?

4. Bör jag byta gym?

1. Att köra HcG under kuren kan vara en bra idé i så fall då det borde höja både testosteron och epitestosteron så det borde kunna förbättra ration åtminstone.
2. Tror de bara testar ration testosteron/epitestosteron så nivåerna eller estrar ses väl inte?
Citera
2024-04-12, 09:36
  #1482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
1. Att köra HcG under kuren kan vara en bra idé i så fall då det borde höja både testosteron och epitestosteron så det borde kunna förbättra ration åtminstone.
2. Tror de bara testar ration testosteron/epitestosteron så nivåerna eller estrar ses väl inte?

De testar bara ratio. Det är absolut inte garanterat att du ens pissar positivt om du är på en lågdos testo only.
Citera
2024-04-12, 10:34
  #1483
Medlem
Byssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meisme-89
Har fått höra art det kan komma att göras tester framöver på mitt gym och andra i staden jag bor.
Jag går för tillfället endast på testoC 250 d5.

1. OM jag skulle bli testad, går denna rätt låga dos igenom ett test eller ser dom allt?

2. Ser de till exempel skillnad på naturligt kroppsegna testonivå och injeserat testo?

3. Och om jag torskar, vad riskerar följderna bli?

4. Bör jag byta gym?

Om du torskar kommer du få dagsböter + prick i belastningregistret. Du kommer även få husransakan och hittar grisarna ditt testo så kommer du åka på innehav och ännu mer dagsböter.
Citera
2024-04-14, 19:13
  #1484
Medlem
RalfSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meisme-89
Har fått höra art det kan komma att göras tester framöver på mitt gym och andra i staden jag bor.
Jag går för tillfället endast på testoC 250 d5.

1. OM jag skulle bli testad, går denna rätt låga dos igenom ett test eller ser dom allt?

2. Ser de till exempel skillnad på naturligt kroppsegna testonivå och injeserat testo?

3. Och om jag torskar, vad riskerar följderna bli?

4. Bör jag byta gym?

Tre snutar kom in på mitt gym och tog mig åt sidan. Körde endast 200 mg testo i veckan och pissade positivt. Dömd i tingsrätten, dagsböter. Dock ingen husrannsakan då jag blånekade under förhöret. Tog två månader innan resultat kom från pisset.
Citera
2024-04-14, 22:11
  #1485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RalfSvensson
Tre snutar kom in på mitt gym och tog mig åt sidan. Körde endast 200 mg testo i veckan och pissade positivt. Dömd i tingsrätten, dagsböter. Dock ingen husrannsakan då jag blånekade under förhöret. Tog två månader innan resultat kom från pisset.


Vad fick du i dagsböter o Inge problem med körkortet?
Citera
2024-04-15, 16:44
  #1486
Medlem
RalfSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av necked
Vad fick du i dagsböter o Inge problem med körkortet?

Ca 50 dagsböter, och inga andra problem med körkort osv.
Citera
2024-04-15, 18:31
  #1487
Medlem
Warhearts avatar
Det är Transportstyrelsen som lägger sig i körkortet. Det kan komma i efterhand. Men har det gått någon månad så brukar det vara lugnt. Vad som avgör om dom lägger sig i eller inte vet jag inte.
Citera
2024-04-26, 11:23
  #1488
Avstängd
Onuzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byssan
Om du torskar kommer du få dagsböter + prick i belastningregistret. Du kommer även få husransakan och hittar grisarna ditt testo så kommer du åka på innehav och ännu mer dagsböter.
Glöm inte indraget körkort
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback